וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לנו מספיק שחקנים טובים"

אלי כהן מצא תירוץ חדש אחרי ההפסד של מכבי ת”א לבני יהודה (3:2), אבל גם לקח אחריות: ”אין חיילים רעים, רק מפקדים גרועים”. אוהדי מכבי מתכננים מחאה

בני יהודה ניצחה את מכבי ת"א בדרבי הקטן של העיר 2:3 ונקמה על ההפסד מהסיבוב הראשון.

המאמן המנצח, ניצן שירזי: "עשינו את זה כמו גברים. אנחנו לא רוצים טובות מאף אחד ורוצים להישאר בליגה בכוחות עצמנו, ועשינו את זה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה".

שירזי החמיא לצעירים שלו. "הצעירים של הקבוצה נכנסים לדלת פתוחה, למקום שהם ראויים", אמר המאמן בחיוך נדיר, "הם העתיד של בני יהודה, אבל הוותיקים בהחלט עוזרים להם. סוף סוף הצגנו יכולת. חבל שזה קרה מאוחר העונה, אבל זו הייתה עונה קשה ומורכבת ולפחות זה הגיע".

המאמן המפסיד, אלי כהן, לקח אחריות בסיום. "אמרתי לשחקנים דבר אחד: אין חיילים גרועים, יש מפקדים גרועים", אמר השריף, "אחרי שני משחקי הגביע המתישים, היו שחקנים עם עייפות יתר. יש שחקנים שאין לי תחליף בשבילם, הסגל שלנו לא רווי בשחקנים טובים. ההשתפרות של בני יהודה היתה בעוכרינו, זה היה יותר רצון מכוח".

"זה סוף העונה, וחמישה מחזורים לסיום טבעי שזה יקרה". אמר כהן, "עשינו דרך ארוכה וקשה, גם בתחילת העונה התחלנו לא טוב, ואני מקווה שנדע לשמור בדבקות על המקום השני ולהבטיח את אירופה, זו הייתה המטרה הראשית שלנו מתחילת העונה".

קפטן מכבי אבי נמני דווקא לא חושב שעייפות היא תירוץ: "גם הקבוצה השנייה רצה כמונו כל העונה וגם הם עייפים. היינו צריכים לנצח עם העייפות או בלי. אני חושב שלא מגיע לקהל לראות מה שהוא ראה היום. אנחנו קופאים על השמרים ומדברים על להישאר במקום השני, בסוף נמצא את עצמנו נלחמים על המקום הרביעי".

"אי אפשר כל העונה לנצח", המשיך נמני, "נשארו כמה משחקים עד לסוף העונה ונקווה להוציא מהם כמה שיותר. לצערי, היום המזל היה איתם. אני מקווה שיהיה בסדר בסוף. צריך לדעת גם להפסיד".

טברטקו קאלה: "אני לא יכול להגיד מה ההבדל ממקודם. כולם עייפים וזה טבעי. אף אחד לא מנסה למצוא תירוצים, שיחקנו רע וזאת המציאות כרגע. כשהלחץ גדל, היכולת יורדת. על ה-2:2 שלהם אני יכול להגיד 'בראבו' לשחקן שלהם שהבקיע את השער הזה".

ליאור אסולין: "אני שמח שניצחנו והשארנו את בני יהודה בליגה, למרות שהעונה הזו לא היתה כל כך טובה. זה בסך הכל שער חשוב, ואני שמח על זה".

בריוני היס"מ הפליאו מכותם, שוב

אוהדי מכבי תל-אביב הבטיחו שלא יעברו בשתיקה במקרה שיורידו נקודות לקבוצה על פרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ'. עם זאת, לצד המחאה שמתוכננת נגד הבקרה התקציבית, האוהדים מאשימים גם את הבעלים לוני הרציקוביץ' בפרשיות שסובבות את הקבוצה השנה מחוץ למגרשים.

אחרי שנאסר בעבר להשמיע קולם ולהניף שלטים, עשו זאת הערב האוהדים מארגון האולטראס. בשלטים, שהופנו כנגד לוני, נכתב: "11 שנים הרסת, לך כבר הביתה". ו"לוני די לשחיתות".

בסיום המשחק התפתחה תגרה בין מספר אוהדים משני המחנות, שהופרדה על ידי שוטרי היס"מ. אלא שהאחרונים, אחרי שעשו סוף למהומה, לא ידעו די והחלו בעצמם להפליא מכותם באוהדי בני יהודה. בסיום נעצרו לפחות שני אהודים כתומים.

ראובן עובד שישב על הספסל ולא נכלל בהרכב עזב בסיום המשחק את האיצטדיון בחופזה מבלי ליידע אף אחד מאנשי ההנהלה. שירזי טען כי עובד לא הרגיש טוב, אבל השחקן שחש ממורמר לא הסכים להתראיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully