וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-בית"ר: מתכוננים לטקס

ניצחון של מוליכת הטבלה, עם בואטנג בהרכב, יפתח פער של 10 נקודות, ויקרב את האליפות לירושלים. הסגולים מריחים פרידה מהליגה

חמישה מחזורים לפני תום העונה, בבית"ר עדיין לא מוכנים לדבר על האליפות הקרובה. ביום ראשון מחכה למוליכת הטבלה מפגש קצוות מול הכח ר"ג, הלפני אחרונה ועל הנייר אמור להיות משוכה קלה עבור בית"ר. אבל מאמן בית"ר לא רגוע. יוסי מזרחי אמר לשחקנים ביום שבת: "דווקא המשחקים האלה הם הכי קשים. ראיתם איך מכבי הרצליה עשתה לנו חיים קשים. דווקא עכשיו אתם צריכים להיות הכי מפוקסים, אנחנו קרובים מאוד למטרה שלנו".

במהלך האימון הודיע המאמן לדרק בואטנג, שכזכור בעט באשכיו של קובי מויאל, כי הוא פותח בהרכב למרות התקרית, אך ביום שני יעמוד לוועדת משמעת. גם מילובאן מירוסביץ' ומיכאל זנדברג, שסבלו מפציעות, ערכו אימון רגיל. עומרי אפק חזר לאימונים מלאים, אך המגן עדיין לא כשיר להיכלל בסגל. גם המגן השמאלי רוני גפני שסובל מפציעה ייעדר מהסגל, ולבית"ר לא יהיו על הספסל מגנים מחליפים.

על פי האימונים שערך מזרחי בסוף השבוע, הוא צפוי לערוך שינוי בודד מההרכב שסיים בתיקו מול מכבי הרצליה במחזור הקודם - הברזילאי קלבר שוונק יירד לספסל כשעל מקומו נאבקים עמית בן שושן והברזילאי רושל טוטו. ההערכה היא כי טוטו יהיה זה שיזכה בסופו של דבר לפתוח. החלוץ השני שיפתח בהרכב יהיה ברק יצחקי, שנמצא בכושר שיא והספיק לכבוש ארבעה שערים בשני משחקי הליגה האחרונים. מי שימשיך לשבת על הספסל הוא טוטו תמוז, שנמצא בתקופה לא טובה.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, עמית בן-שושן (ליבוניר רושל טוטו).

"אין לנו כבר מה להפסיד"

הכח רמת גן תארח הערב ( 20:50, וינטר) את בית"ר ירושלים, כאשר היא יודעת שמצבה בתחתית הטבלה הורע אמש עוד יותר. הסגולים קיבלו באכזבה גדולה את נצחונותיהן של בני יהודה והרצליה על שתי התל אביביות הגדולות, כאשר כעת רחוקים שחקניו של אורי מלמיליאן 8 נקודות מחוף המבטחים, שישאיר אותם עונה נוספת בליגת העל. מלמיליאן שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-50 יינסה לעכב במעט את חגיגיות האליפות של קבוצת נעוריו, אבל המשימה כך יודעים כולם תהיה כמעט בלתי אפשרית.

הסגולים מגיעים למשחק בסגל חסר מאוד שממנו ייחסרו ארבעה שחקני הגנה. סביטי ליפנייה וליאור ראובן מוצהבים, יוסי ביטון מורחק והבלם אדריאן גמאן הפצוע שייעבור השבוע בדיקת MRI, כדי לבדוק את חומרת הפציעה המתמשכת. את מקומם בהרכב ייתפסו רובי רגב ואיציק כהן במרכז ההגנה, ודניאל היידמן שיישחק כמגן ימני.

בהתקפה שוקל מלמיליאן לשחק עם שלושה חלוצים, אך נראה כי לבסוף ייפתח עם אבי תקווה הוותיק לצידם של שני החלוצים פפי קימוטו ואושרי גיטה. אבי תקווה אמר לקראת המשחק: "בית"ר זו קבוצה חזקה שרצה לאליפות. לשתי הקבוצות לא תתאים תוצאת תיקו ולכן יובקעו בו הרבה שערים. עם כל הכבוד לבית"ר, אנחנו מחוייבים כלפי המועדון שלנו, לעשות הכל את הקערה על פיה ולנסות לשקם את כבודנו. אין לנו כבר מה להפסיד ונילחם עד הסוף".

הרכב משוער: מרשל אודה, דניאל היידמן, רובי רגב, איציק כהן, שוקי נגר, דן רומן (מור גולן), יוסי רוזן, דודי ליברמן, אבי תקווה, פפי קימוטו, אושרי גיטה.

עדכון ראשון: 20:00, 28/04/07
עדכון אחרון: 11:16, 29/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully