וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-אשדוד: חזרה גנרלית לגביע

שתי הקבוצות שלמעשה כבר סיימו את העונה ייפגשו פעמיים השבוע ואין ספק שהגביע עושה להן את זה יותר. דיאלו רוצה לעזוב

מכבי פתח תקוה תארח מחר (שבת) את מ.ס אשדוד, שהוגרלה לשחק מולם גם בשלב רבע גמר גביע המדינה (המשחק ביום שלישי הבא). המשחק בליגה, אומרים באורווה, יהווה הכנה טובה לקראת המשחק הזה. קובי גנון, שמבוקש על ידי קבוצה בקפריסין ומחזיק במספר הצעות מליגת העל, חזר להתאמן אבל המשא ומתן עימו לא חודש בשבוע האחרון.

הקשר מחוף השנהב, מוחמד דיאלו, ממשיך לגלות יכולת ירודה באימוני הקבוצה. שחקנים בקבוצה העידו השבוע: "הוא נמצא במצב רוח ירוד ורוצה לעזוב את ישראל". בכל מקרה, בקבוצה כבר החליטו שדיאלו יעזוב בתום העונה, אבל בינתיים בוחר גיא לוזון להשאיר את השחקן מחוץ לסגל.

גם סבסטיאן רוזנטל, שלא ימשיך ככל הנראה בעונה הבאה בקבוצה, עשוי שלא לפתוח בהרכב. כזכור, הקשר לא התלבש למשחק מול הפועל הרצליה בגביע לאחר שנסע הביתה ולא נשאר לאסיפת הקבוצה שנערכה ביום שישי האחרון. בכל מקרה, אין כוונה להמשיך ולהשאיר את השחקן מחוץ לסגל. באשר לקשר לירן כהן, בקבוצה יפנו בתום העונה לוועדה למעמד השחקן, במטרה לקבוע את גובה דמי ההשבחה שמכבי תל אביב דורשת לקבל עבורו. כרטיס השחקן של הקשר, שבודק גם אופציות בחו"ל, אמור להירכש על ידי הלוזונים.

פטריק סופו מתאמן באופן חלקי ובקבוצה מקווים שהוא יוכל לשחק בעוד שבועיים ולא לשבת על תום העונה ביציע. מוראד מגמאדוב ערך אתמול אימון ריצה, אבל לא יהיה כשיר למשחק. בעמדה שלו יפתח הבלם הצעיר ניצן דמארי, לצד גנון. בעמדת הקשר השמאלי יפתח נאור פסר. גם סולי צמח ייעדר בשל הכרטיס האדום שספג במשחק הגביע מול הפועל הרצליה.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, ניצן דמארי, קובי גנון, נאור פסר; בלסינג קאקו (דני פרדה), לירן כהן, אורי לוזון, עומר דמארי; עומר גולן, רוביל סרסור

חזן: "חשוב שננצח בשני המשחקים"

באשדוד מתכוננים למפגש הכפול מול מכבי פתח תקווה. חניכיו של אלון חזן יגיעו מחר לאורווה למשחק ליגה, שיהיה הכנה למשחק החשוב יותר, ברבע גמר גביע המדינה ביום שלישי, שגם הוא ייערך בפתח תקווה.

אמש זרק המאמן את השוער סמי אג'יי מהאימון המסכם וזאת לאחר שהשוער היה עצבני מאוד והתווכח עם אחד השחקנים במהלך האימון. גורם בקבוצה אמר כי השוער לא יושעה וכנראה שיעמוד מחר בין הקורות. הקשרים מסאיי דגו, דוד רביבו ועידן מליחי ימשיכו להיעדר עקב פציעות וכך גם אדיר טובול שלא מצליח להתאושש מהמכה שקיבל במשחק בנתניה ועדין סובל מדימום בראשו.

לפי האימון המסכם נאה כי המאמן אף ייתן למספר שחקני הרכב לנוח וזאת כהכנה למשחק הגביע ביום שלישי.

המאמן אלון חזן אמר לקראת שני המשחקים הצפויים לאשדוד מול חניכיו של גיא לוזון: " זו ההגרלה שקיבלנו וזה לא משהו שניתן לתכנן. יש לנו משחק חשוב מולם בשבת ומשחק חשוב נוסף ביום שלישי בגביע. חשוב שננצח את שני המשחקים". המאמן התייחס גם לחלוקת הכוחות ואמר: " חלק מהשחקנים יישחקו מחר וחלק לא. נעשה חלוקת עומסים מסויימת ונשתדל לעשות זאת בצורה שלא תפגע בנו באף אחד מהמשחקים"

הרכב משוער: סמי אג'יי; תומר חליבה, כריסטאן גונסאלס, אייל אלמושנינו, רחמים צ'וקול; יוסי אופיר, אמיר לביא, אושרי אלפסי; משה בן לולו, עידן שריקי, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully