וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי עדיין לא מוכן ללכת הביתה

27.4.2007 / 8:08

קובי בריאנט שמר את הלייקרס בחיים עם 45 נקודות בניצחון 89:95 על פיניקס. יוטה חזרה לסדרה מול יוסטון, דטרויט כבר ב-0:3 על אורלנדו

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף ה-NBA, בכולן ניסו הקבוצות הביתיות למחוק פיגור של 0:2 בסדרה ולנסות לעורר את סיכוייהן להגיע לסיבוב השני. הלייקרס עשו זאת בזכות 45 נקודות של קובי בריאנט, שנעזר ב-19 של קוואמי בראון ו-18 של למאר אודום כדי לגבור על פיניקס 89:95 ולצמצם את הפיגור בסדרה ל-1:2. גם יוטה החזירה לעצמה את הצבע לפנים עם ניצחון ביתי 67:81 על יוסטון, וגם בסדרה הזו התוצאה עומדת על 1:2. היחידה שהצליחה להישאר בשליטה מוחלטת בסדרה שלה היא דטרויט, שמחצה את אורלנדו 77:93, ועלתה ל-0:3 מבטיח וקליל.

לוס אנג'לס לייקרס - פיניקס 89:95 (1:2 לפיניקס בסדרה)

הלייקרס חזרו הביתה אחרי שני הפסדים כואבים באריזונה, ועל פי פתיחת המשחק היה נדמה שההשפלה מהמשחק השני בסדרה עומדת לחזור על עצמה. הסאנס פתחו נהדר, עלו ליתרון של 17 נקודות כבר ברבע הראשון, ויושבי הסטייפלס סנטר הגיבו בשריקות בוז רמות לשחקנים שלהם. אבל אז משהו השתנה. קובי בריאנט, שהצהיר לפני המשחק שהוא מתכוון לקחת את הלייקרס על גבו, צבר את מנת הנקודות הרגילה שלו, אבל זכה להפתעתו הרבה לעזרה מהחברים. שני חברים, ליתר דיוק. הראשון היה קוואמי בראון המושמץ, שעשה את העבודה מתחת לסל ולא נבהל מהמאבק עם אמארה סטודמאייר, והשני היה למאר אודום, שבעוד תצוגה רבגונית עשה את הדברים הקטנים שעוזרים לקבוצה לנצח.

הקאמבק של הלייקרס ברבע השני הוריד אותם להפסקה בפיגור של שלוש נקודות בלבד, ודקות טובות של בראון עם פתיחת המחצית השניה עזרו להם לעלות ליתרון מבטיח לקראת הסיום. אבל פיניקס היא לא קבוצה שנשברת בקלות, ולינארדו בארבוסה, הזוכה הטרי בתואר השחקן השישי של העונה, הנהיג קאמבק מהצד של השמשות, שהצליחו להשוות את התוצאה ל-89:89, שתי דקות לסיום. אבל אז קבר אודום ג'אמפ גדול, ומאותה נקודה לקח קובי את הפיקוד, והוביל את הלייקרס לניצחון קריטי.

קובי סיים כאמור עם 45 נקודות (15 מ-26 מהשדה), והוסיף 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. קוואמי תרם 19 משלו, ואודום רשם 18 ו-16 קרשים. אמארה סטודמאייר הוביל את הסאנס עם 24 ו-10 ריבאונדים, בארבוסה קלע 20 ונאש סיים משחק רגוע עם 10 נקודות ו-13 אסיסטים.

יוטה - יוסטון 67:81 (1:2 ליוסטון בסדרה)

אז אמרנו שיוסטון היא קבוצה של שני כוכבים, שהיא תלך עד שהם יקחו אותה ושהכל תלוי בהם. אז יאו מינג וטרייסי מגריידי הגיעו לעבודה, אבל גילו מהר מאוד שהפעם הם באמת לבד. הרוקטס הפכו לקבוצה הראשונה בתולדות הפלייאוף שמסיימת משחק שלם עם ארבע שחקנים בלבד ברשימת הקלעים, כששיין באטיה (11 נקודות) ורייפר אלסטון (6) היו היחידים שנחלצו לעזרת הצמד הגדול של יוסטון.

הג'אז לעומתם הציגו משחק קבוצתי ומאוזן, ואחזו ביתרון כמעט לכל אורך המשחק. קרלוס בוזר המשיך בכושרו הטוב מהמשחק הקודם, ודרון וויליאמס ניאות להצטרף אליו הפעם. אנדריי קירילנקו שוב לא היה פקטור בהתקפה, וסיים עם 2 נקודות בלבד ב-27 דקות.

בוזר קלע 22 והוריד 12 ליוטה, מאט הרפינג הוסיף 13 מהספסל ודרון וויליאמס סיים עם 11 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 קרשים. יאו רשם 26 נקודות, 14 ריבאונדים וגם 8 איבודים לטילים, מגריידי קלע 24 משלו.

אורלנדו - דטרויט 93:77 (0:3 לדטרויט בסדרה)

קשה לכם עם המתח? לא מצליחים להירדם מהתרגשות אחרי כל המשחקים הצמודים ברחבי הפלייאוף? אם התשובה חיובית, אתם מוזמנים לסדרה בין דטרויט לאורלנדו, שהולכת כבר מהדקה הראשונה לעבר סוויפ מהיר וקליל של הפיסטונס. המג'יק בנו על האווירה הביתית בפלורידה כדי לחזור לסדרה, אבל החמישייה הגדולה של דטרויט פשוט היתה גדולה עליהם. ביום בו ריפ המילטון קולע רק 2 מ-11 מהשדה, נטלו טיישון פרינס וצ'ונסי בילאפס את היוזמה מהרבע הראשון, וקברו את אורלנדו בכל פעם שהחניכים של בריאן היל אפילו חשבו על חזרה למשחק. ג'אמיר נלסון עשה כל שביכולתו, וגם דארקו מיליצ'יץ' (11 נקודות) נתן דקות לא רעות נגד חבריו לשעבר, אבל פערי הרמות נתנו את אותותיהם בסיום, ועכשיו ינסו הפיסטונס לגמור את הסיפור כבר במשחק הבא, ולנוח בשקט עד סיום הסדרה בין שיקגו למיאמי כדי לדעת מי תהיה יריבתם בסיבוב השני.

פרינס סיים כקלעי הבולט של דטרויט עם 23, בילאפס קלע 21 וראשיד וואלאס וכריס וובר הוסיפו 15 כל אחד. שיא קריירה של ג'אמיר נלסון עם 27, ודאבל דאבל צנוע של דוויט הווארד שסיים עם 11 נקודות ו-12 ריבאונדים, לא עזרו למג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully