וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה אליס השחקן המשתפר של העונה

גיל קדרון

26.4.2007 / 23:28

הגארד הסקורר של גולדן סטייט, שעלה מ-6.8 למשחק ל-16.5, הקדים במעט (מאוד) את קווין מרטין מסקרמנטו. דרון וויליאמס סיים שלישי

המירוץ השנתי לתואר השחקן המשתפר של העונה כלל שורה ארוכה מאוד של שחקנים, ומי שיצא מנצח הוא מונטה אליס מהגולדן סטייט ווריורס, כשקווין מרטין מסקרמנטו לא הרחק מאחוריו. בעצם, זו התוצאה הצמודה ביותר בהיסטוריה של הפרס.

אליס, שנמצא בעונתו השנייה בליגה, הגיע לווריורס הישר מתיכון במיסיסיפי, ופרץ לתודעה כשמאמנו דון נלסון הכניס אותו לחמישייה בתחילת העונה, ואחר כך הפך אותו לשחקן השישי שלו. הוא קיבל 47 קולות למקום הראשון וסיים עם 352 נקודות. מרטין קיבל 44 קולות למקום הראשון וסיים עם 349 נקודות. דרון וויליאמס סיים שלישי עם 101.

אז מה המספרים של אליס, אתם שואלים? 16.5 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים, בקבוצה שסיימה את העונה במקום השמיני במערב, ונלחמת כיום בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול דאלאס. הסדרה כרגע בשוויון 1:1. בעונה שעברה הוא קלע רק 6.8 למשחק, כשקיבל דקות מועטות מהמאמן הקודם, מייק מונטגומרי, שפוטר בקיץ. בעצם, רק כריס פול, מכל שחקני השנה השנייה, השיגו העונה ממוצע גבוה יותר בנקודות. בשורה התחתונה הוכיח אליס שהוא סקורר מצוין, וגם קבר לא מעט סלים חשובים במאני טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully