וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפייר סיים את דרכו בבוסטון

24.4.2007 / 23:17

הסלטיקס הגיבו בחריפות למעצרו של הרכז הצעיר כשאקדח טעון ברשותו, ומיהרו להודיע כי הוא לא ישוב ללבוש את מדי המועדון. טוני אלן זכאי

ארבעה ימים לאחר שנעצר כשברשותו אקדח טעון, הודיעה הערב (שלישי) הנהלת בוסטון סלטיקס כי סבסטיאן טלפייר שיחק את משחקו האחרון במדי הקבוצה. חקירת האירוע בו התגלה האקדח במכוניתו של הרכז הצעיר עדיין לא הסתיימה, וטלפייר הצהיר כי האקדח לא היה שייך לו, אבל הסלטיקס כבר מיהרו לוותר על הכישרון של "באסי", והבעלים וויק גרוסבק הודיע כי "הסרנו את לוחית שמו של טלפייר מהארונית בחדר ההלבשה, ואנחנו לא מצפים לראות אותו שוב בקבוצה".

העו"ד של טלפייר, שתומך כלכלית ב-17 בני משפחה, אד הייז, טוען כי המועדון מיהר לחרוץ את דינו. "זה תמיד מפריע לי כשמענישים מישהו בצורה כל כך חמורה לפני שהעובדות אפילו התגלו", אמר. "אני לא אוהב כשזה קורה בדורהאם, צפון קרלוניה, ולא כשזה קורה בבוסטון".

כשהזכיר את דורהאם כיוון הייז למשפט שהתנהל נגד קבוצת הלקרוס של דיוק, שהואשמה באונס קבוצתי של בחורה שחורה. המקרה קיבל כותרות רבות בגלל המתח הגזעי שעורר (קבוצת הלאקרוס הייתה מורכבת מלבנים בני טובים), אולם בסופו של דבר ההתנהלות המשפטית במשפט הייתה שערורייתית, והוא בוטל, לא לפני שהנאשמים שילמו מחיר יקר על דבר שכעת מתברר כי מעולם לא קרה.

סיפור הפיכתו של טלפייר מנער עני בברוקלין לשחקן NBA תועד בהרחבה על ידי כל כלי התקשורת האמריקאים, ואף הונצח בסרט התיעודי המצוין "דרך האש". גם המעידה הנוכחית בקריירה שלו זוכה לסיקור נרחב, סיקור שבוודאי לא מתיישב עם הישגיו הצנועים בליגה עד כה, בה הספיק לרשום שתי עונות בינוניות בפורטלנד ועונה חלשה נוספת בבוסטון, אליה הגיע בטרייד תמורת הבחירה השביעית בדראפט האחרון, שהתבררה בסופו של דבר כברנדון רוי, המועמד המוביל לתואר רוקי העונה. כעת ינסה טלפייר למצוא קבוצה שתסכים לקחת על עצמה את פרוייקט השיקום של הקריירה הדועכת שלו.

חדשות נוספות:

* בחדשות משפטיות אחרות בגזרת הסלטיקס, אתמול (שלישי) בוטלו ההאשמות נגד הגארד טוני אלן, שעמד למשפט על חלקו בקטטה. באלן, להבדיל, הסלטיקס תמכו לכל אורך הדרך וחיכו לגלות את תוצאת המשפט. כנראה שהוא שחקן טוב יותר מטלפייר.

* מצבו של לברון ג'יימס, שסובב את קרסולו השמאלי במשחק הראשון בסדרה של קליבלנד מול וושינגטון, השתפר, והמלך ישחק במשחק השני בסדרה, שיתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי.

* ברנדן רייט, הפורוורד הארוך (2.11 מ') והאתלטי של צפון קרוליינה, הודיע במסיבת עיתונאים כי הוא יירשם לדראפט הקרוב. רייט, שזכה להשוואות רבות לקווין גארנט אך טרם הצליח להצדיק אותן בשנתו הבודדה בקולג' (בה העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק), צפוי להיבחר במקום השלישי בדראפט, אחרי גרג אודן וקווין דוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully