וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התוצאות של אלי כהן מדברות בעד עצמן"

לי בוץ

24.4.2007 / 22:04

לוני הוציא הודעת תמיכה במאמן לאור הפרסום על מועמדותו של שירזי לתפקיד. בית הדין יקבע את עונשה של מכבי ת"א בפרשת החוזה הכפול

בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט על מועמדותו של ניצן שירזי למכבי תל אביב, פרסם היום (שלישי) לוני הרציקוביץ' הודעת תמיכה במאמן אלי כהן באתר הקבוצה הרשמי. בהודעה נאמר: "אלי כהן עשה במהלך העונה עבודה טובה מאוד במכבי ת"א , שחקנים רבים בקבוצה השתפרו ללא הכר והקבוצה ממוקמת במקום השני בליגה. אף אחד מאיתנו לא פטור מטעויות וכל משחק הכדורגל מבוסס על ניצול טעויות היריב בכדי לנצח. במאזניים שבהן מדובר התוצאות של אלי כהן מדברות בעד עצמן".

"תחת הנסיבות כיום, המשימות בקבוצה הן לנצח בכל יתרת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, והנהלת המועדון נותנת למאמן הקבוצה אלי כהן והצוות המקצועי את הגיבוי הנדרש על מנת לעשות את המירב והמיטב בכדי להגשים את אותן המשימות. הפירסומים השונים בנוגע לאלי כהן, אשר נעשים ע"י גורמים עלומי שם, חסרי בסיס ושחר ומטרתם, כרגיל, לשבש את פעילותה הסדירה והתקינה ולפגוע בקבוצה".

מחר (רביעי) יתייצב הרציקוביץ' בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות פרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ', אי דיווח על בניית מגרש הדשא הסינתטי בקרית שלום והעברת כספים לחשבון בחו"ל עבור אחד השחקנים הזרים.

הבקרה התקציבית, בראשותו של יאיר רבינוביץ', תדרוש מבית הדין עונש של הפחתת נקודות בפועל, בהסתמך על מקרים קודמים בהם קבוצות שהורשעו בעבירה של חוזים כפולים נענשו באופן דומה. במכבי מקווים שבית הדין יתחשב בעובדה שמדובר בפעם הראשונה בה מואשמת הקבוצה בעבירה מהסוג הזה ולכן יסתפק בעונש על תנאי בלבד, אך נראה כי הנטייה תהיה להפחית לצהובים לפחות נקודה אחת בפועל.

כזכור, בשבוע שעבר הציע רבינוביץ' להרציקוביץ' עסקת טיעון במסגרתה יודו הצהובים בכל סעיפי האישום ויספגו עונש של הורדת נקודת ליגה אחת, שלוש נקודות ליגה על תנאי וקנס של 25,000 ש"ח. הקבוצה הסכימה לכל התנאים למעט הורדת נקודה בפועל בטענה ש"אין בסיס לרוב ההאשמות שהוטחו בקבוצה, ובוודאי שלא לצורה החמורה שבה הן הוצגו בפני הציבור ובאפיקי התקשורת השונים".

בנוסף תעמוד מכבי ת"א לדין גם בנוגע לזריקת רימוני העשן והאבוקות של אוהדיה אל כר הדשא בדוחא במשחק ההפסד לבני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה בשבת האחרונה.

שטרית צפוי לפתוח מול בני יהודה

בשעה בה ייצג הרציקוביץ' את הקבוצה בבית הדין, יתאמנו החניכים של אלי כהן על כר הדשא בסגרת ההכנות למשחק מול בני יהודה בשבת. אורי שטרית, שסבל ממתיחה חזקה בשריר, ערך אתמול אימון מלא לראשונה השבוע והוא אמור להיות כשיר לשבת. שטרית, שאת משחק הגביע מול סכנין הפסיד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב כבר מול הזהובים.

חלוצה בן ה-19 של בית"ר נס טוברוק, דודו ביטון, הצטרף אתמול לאימוני הקבוצה. ביטון, שהגיע למבחנים בקבוצה לאחר המלצה של הקפטן אבי נמני, צפוי להיבחן במשך מספר שבועות כאשר המטרה היא לבחון אופצייה לצירופו לסגל לקראת העונה הבאה.

היום (שלישי) זכו השחקנים ליום חופש לרגל יום העצמאות.

עדכון ראשון 24.4.07 21:01
עדכון אחרון 24.4.07 22:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully