וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית-אשדוד: חזן פוחד מסינדרלה

20.4.2007 / 12:13

מ.ס אשדוד, עם סגל חסר, תצא למשחק לא קל בגביע, והמאמן חזן מספר: "אני שמח שהשחקנים שלי יותר חוששים מאשר שאננים"

מ.ס אשדוד חוששת משאננות. במועדון מנסים להעיר מעט את השחקנים לפני מפגש הגביע מחר (שבת) מול הפועל נצרת עילית (18:00) בניסיון להימנע מהפסד מביך והדחה מוקדמת.

חניכיו של אלון חזן איבדו מעט גובה בליגה בתקופה האחרונה, ובאשדוד מבינים שאם עדיין חולמים על אירופה - זה יקרה רק דרך הגביע. לצערם, לקבוצה מצפה משחק לא קל, עם אופציה סבירה לסינדרלה של שמינית הגמר.

האשדודים יגיעו עם סגל חסר. המגן אדיר טובול, שנפצע במשחק הליגה מול נתניה, עדין סובל מדימום בראשו. נוירולוג שבדק אותו אסר עליו להתאמן למשך השבועיים הקרובים לפחות. הקשרים מסאיי דגו ודוד רביבו טרם החלימו מפציעותיהם ולא יעמדו לרשותו של חזן.

בהגנה נראה כי הצמד גונזאלס ואלמושלינו ימשיכו לשמש כבלמים, ורחמים צ'קול יפתח בצד שמאל. אושרי אלפסי הצעיר עשוי לקבל הזדמנות בקישור, כשבהתקפה יתופקד הטריו הרגיל - עזרן, שריקי והולצמן.

המאמן אלון חזן אמר לקראת המשחק: "אני שמח שהשחקנים שלי יותר חוששים מאשר שאננים. הגביע הוא מסגרת שבה לא תמיד הכישרון מנצח, אלא ההשקעה והרצון של השחקנים".

חזן התייחס ליריבה ואמר: "נצרת עילית קבוצה טובה עם שחקנים מאוד מוכשרים, וזה לא משנה אילו בעיות יש להם בליגה. הם באים למשחק בלי נטל התחתית ומסוגלים להתעלות לרמה טובה. השאלה היא מה אנחנו נעשה".

"נבוא במלוא המוכנות ומלוא הערנות", הבטיח המאמן, "כמו כל קבוצה שרוצה להתקדם בגביע. אנחנו לא מזלזלים ביריבה ויודעים שאם לא נשקיע נחזור הביתה עם הזנב בין הרגליים".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזאלס, אייל אלמושלינו, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, אושרי אלפסי (גורה טל), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, עידן שריקי, יניב עזרן, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully