וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארקדי כבר לא יהיה דאבל

18.4.2007 / 22:23

אחרי 1:1 בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ו-4 החטאות בפתיחת דו קרב הפנדלים, בוקולי כבש את הפנדל המכריע וסידר לירוקים שמינית גמר

חיכינו לקלאסיקה, ציפינו למשחק שייכנס לספרי ההיסטוריה, ומה קיבלנו? 1:1 ופנדלים. ואז, כשחשבנו שנלך הביתה באכזבה, קיבלנו את בעיטות ההכרעה הכי משוגעות שזכורות פה בשנים האחרונות, כשבסיומן גוסטבו בוקולי כבש את פנדל הניצחון, קבע 2:3 והעלה את מכבי חיפה לשלב הבא. חלום הדאבל של ארקדי הלך לאיבוד, הוא כנראה ייאלץ להסתפק באליפות.

בית"ר וחיפה, שתיים מהגדולות של הכדורגל הישראלי, נפגשו כבר בסיבוב ט' של גביע המדינה, אבל לצערנו, עם כל ההנאה של הדרמה של הפנדלים, לא נהנינו ממשחק גדול בקרית אליעזר. אומנם לפרקים ראינו שתי קבוצות נחושות ונמרצות, שלא התכוונו לוותר על הגביע בשלב כל כך מוקדם, אבל בשורה התחתונה הורגש ששני המאמנים יותר פוחדים להפסיד מאשר רוצים לנצח. בסיום רק מזרחי שילם את המחיר.

גם חיפה וגם בית"ר ידעו עוד לפני שריקת הפתיחה שמדובר באחד הרגעים המכריעים של העונה. הירוקים ידעו שרק דרך הגביע הם יוכלו להגיע לאירופה בעונה הבאה, בעוד הירושלמים זכרו שכדי להשלים עונה היסטורית הם חייבים להביא גם גביע.

פתיחת המשחק עמדה בציפיות. חיפה נראתה כמו אלופה גאה שנלחמת על הכבוד האבוד שלה, ושחקני בית"ר הראו חלק מהיכולת שהביאה אותם עד למקום הראשון בליגה. השער הראשון של זנדברג (24) נתן יתרון מוצדק לבית"ר, והאוהדים הירוקים ביציעים חששו מעוד מבוכה, אבל אז הגיע השוויון של ארבייטמן (63), שגם הוא עשה צדק עם הנעשה על הדשא.

לצערנו, בהמשך ראינו משחק עייף משתי הקבוצות, עם הרבה איבודי כדור, מערכים נסוגים ומאמנים שחוששים מהפסד, אבל המתח באיצטדיון נמשך, והגיע לשיאו בבעיטות ההכרעה. דווקא ברגעי האמת החטיאו הוותיקים גרשון, אלברמן ואמסלם, ועל אף שגם אולארה וקטן החמיצו, גוסטבו בוקולי נעץ את הכדור המכריע ברשת. חיפה חשפה את הנשמה התשיעית ועלתה לשלב הבא, אבל האמת היא שבני לוד, שתפגוש אותה בשבת בשמינית, מגלה שהשד לא כזה נורא.

מהלך המשחק

דקה 4 - בוקולי חטף כדור ודהר במתפרצת מהירה, מצא את רפאלוב ברחבה, אבל הקשר נחסם על ידי בנאדו.

דקה 8 - שוונקי הוביל מתפרצת מהצד השני, אבל המסירה שלו לא מצאה את יצחקי.

דקה 14 - קייסי הגביה יפה מהאגף השמאלי, קולאוטי נגח מעל לשער.

דקה 24 - גול! יצחקי הפעלתן הגביה מהאגף הימני, ומיכאל זנדברג הגיע בתזמון מצוין ובעט מהאוויר בעיטה חזקה ומדויקת, היישר לרשת של דוידוביץ'. 0:1 נפלא לבית"ר.

דקה 32 - כדור ארוך נשלח את אלברמן, אבל דוידוביץ' יצא הרחק משערו ומנע שער.

דקה 40 - זנדברג בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה בחן את דוידוביץ', השוער החיפני קלט.

דקה 52 - התקפה מהירה של חיפה מצאה את קטן באגף, הקפטן העביר רוחב לקולאוטי, החלוץ התמהמה מעט ושלח כדור חלש לפינה הרחוקה, קורנפיין הדף. דקות מצוינות של חיפה.

דקה 63 - גול! אייל משומר קיבל כדור יפה מבוקולי בדאבל פס, העביר כדור רוחב מהאגף הימני, והמחליף שלומי ארבייטמן נעץ אותו פנימה מחמישה מטרים. 1:1 מוצדק לחלוטין.

דקה 69 - אלון חרזי הגביה, וקולאוטי ממצב נוח נגח לידיים של קורנפיין.

דקה 91 - ארבייטמן גנב כדור להגנה, אבל בעט חלש, מחוץ למסגרת.

דקה 103 - קולאוטי השתלט על כדור שנהדף מההגנה ובעט חזק, אבל הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 111 - בן שושן בעט חזק מחוץ לרחבה, אבל דוידוביץ' היה במקום כדי להדוף לקרן.

הפנדלים:

בית"ר: שמעון גרשון - בעיטה חלשה (ושערורייתית) לידיים של דוידוביץ' - 0:0.

חיפה: רפאל אולארה - קורנפיין זינק יפה והדף - עדיין 0:0.

בית"ר: גל אלברמן - מפציץ למשקוף - עדיין 0:0.

חיפה: יניב קטן - בועט ימינה, קורנפיין מזנק והודף - עדיין 0:0.

בית"ר: מילובן מירוסביץ' - בעיטה חדה שמאלה ופנימה - 0:1 לבית"ר.

חיפה: עבאס סואן - מפציץ למרכז ולרשת - 1:1.

בית"ר: טוטו רושל - בעיטה גבוהה שמאלה, ופנימה - 1:2 לבית"ר.

חיפה: קייסי - בעיטה מצוינת לפינה השמאלית היישר לחיבורים - 2:2.

בית"ר: דוד אמסלם - בעיטה ימינה, דוידוביץ' הדף מצוין - 2:2.

חיפה: גוסטבו בוקולי - ירה פנימה, 2:3 וחיפה בשלב הבא.

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי (רפאל אולארה, 109), אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 46), גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג (עמית בן שושן, 80), מילובן מירוסביץ', ברק יצחקי (לידוניר טוטו רושל, 100), קלבר שוונקי (טוטו תמוז, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully