וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא היינו מנצחים, הייתי מת"

רומן רוזנבלט

18.4.2007 / 22:42

יניב קטן התמוגג מאושר אחרי הניצחון על בית”ר: "החזרנו את הכבוד". גרשון: "אם הייתי כובש, זה היה פנדל גדול". שני אוהדי חיפה נדקרו בסיום

טל לוי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

איזו דרמה הייתה היום (רביעי) במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה בכדורגל. בסיום המשחק הדיחה מכבי חיפה, האלופה היוצאת, את בית"ר ירושלים, האלופה הנכנסת, בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים (2:3), לאחר ש-120 הדקות הסתיימו בשיוויון 1:1. ביום שבת יפגשו הירוקים בשמינית הגמר את בני לוד מתחתית הליגה הלאומית, אבל אין ספק שהיום הם עשו את הצעד המשמעותי מבחינתם לקראת עוד תואר אפשרי.

דוידוביץ': "נלך עד הסוף"

יניב קטן, שהחמיץ את הפנדל השני, אמר נרגש בסיום: "החזרנו את הכבוד של מכבי חיפה. היה לנו משחק טוב מאוד. החמצתי פנדל. אם לא היינו מנצחים, הייתי מת, לא הייתי מגיע יותר לאימונים".

מאמן הקבוצה רוני לוי: "כשניקח את הגביע נהיה שמחים. חשוב היה לקהל ולקבוצה לנצח היום, אבל אני עם הרגליים על הקרקע. אני מקווה שהקהל יהיה איתנו בשבת. הייתה דרמה בסיום. לשמחתי, שברנו את המנחוס בפנדלים אחרי הרבה שנים".

"עם כל הביקורות העונה, עשינו דברים יפים", המשיך לוי. "מה שעשינו באירופה זה בלתי נשכח. מקווה שנצליח לעשות משהו בגביע ואז תהיה עונה מושלמת. יהיה לנו משחק קשה גם נגד בני לוד. השחקנים שלנו אחרי הרבה מאמץ, גמרו את המשחק עייפים מאוד ותהיה ירידת מתח. המשחק שלנו לא היה קטסטרופלי, אלא שתי הקבוצות לא שיחקו הכי טוב. במחצית השנייה השתחררנו, אבל זה משחק גביע, בו היכולת פחות חשובה, יותר חשוב לעלות שלב".

שוער הקבוצה ניר דוידוביץ', שהציל מספר פנדלים, אמר: "פנדלים זה עניין של מזל. היום זה הלך לצד שלנו, אבל זה לא מבטיח לנו כלום. זה אומר שאנחנו לא פחות טובים מבית"ר ירושלים, אחרי שבשני המשחקים נגדם הושפלנו. כולם זכרו את ההרגשה אחרי התבוסות והיום הראינו הרבה אופי נגד קבוצה שהולכת להיות האלופה וככל הנראה הכי טובה השנה. זה אירוני, אבל הורדנו את אחת מהתמודדות העיקריות שהיו עוזרות לנו להגיע לאופ"א. נלך עד הסוף".

בסיום המשחק התפתחו מהומות אלימות בין מחנות האוהדים, שבמהלכן נרשמו עצורים ואף מספר פצועים. שני אוהדי מחיפה נדקרו, ואוהד אחד פונה עם שבר באף.

עוד לפני זה התלוננו אוהדי חיפה על אלימות מצד המשטרה, שלטענתם נכנסה ליציעים ומנעה מהם לחגוג.

הנהלת מכבי חיפה החליטה להודות לאוהדיה על העידוד מול בית"ר, ובשבת הקרובה תגבה 20 שקל בלבד עבור כניסה למשחק מול בני לוד.

מזרחי: "אין קשר בין הגביע לליגה"

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים עד עמקי נשמתם עם ההדחה אחרי שחלום הדאבל התנפץ להם מול העיניים. השחקנים הסתגרו בחדר ההלבשה אבלים וחפויי ראש.

הקבוצה של יוסי מזרחי אולי תיקח אליפות, אבל ככה לא צריכה להיראות אלופה נכנסת. מזרחי עצמו אמר: "ברגע שקיבלנו את ההגרלה, ידענו שאחת מהקבוצות תיפרד כבר בשלב הראשון שלו. חבל מאוד שאחרי מאמץ כה גדול של הקבוצות, אחת מהן עפה, חבל שזה אנחנו".

המאמן לא ביקר את שחקניו על החמצות הפנדלים: "אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד מהשחקנים. זה חלק מהמשחק שקרוי כדורגל".

"הקישור שלנו הפסיק לעבוד במחצית השנייה" אמר מזרחי לגבי המשחק "חיפה השתלטו על המשחק, למרות שלא הגיעו למצבים מסוכנים. לא החזקנו מספיק בכדור, אבל מטבע הדברים במשחק עם שתי הקבוצות חזקות זה מה שקורה".

לגבי התואר היחיד שנשאר לבית"ר, האליפות, אמר: "הדבר העיקרי זה תואר האליפות והיא רחוקה מלהיות גמורה. כל אחד מהמשחקים יהיה מתיש, אבל אם נשחק כמו במחצית הראשונה אני אופטימי. אין שום שייכות בין הגביע לליגה. יש לנו אנרגיה להתמקד בליגה, אני מקווה שזה יעבוד לטובתנו".

שמעון גרשון ניסה להסביר את הפנדל המוזר שבעט: "בעטתי לניר כבר כמה בעיטות במהלך הקריירה. הייתי בטוח שהוא יהמר על הפינה שאני בדרך כלל בועט אליה, אבל זה לא קרה. אם זה היה נכנס, זה היה פנדל גדול. זה מאכזב, אבל כנראה זה עניין של גורל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully