וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "לא רוצים שהעונה תיגמר כבר ביום רביעי"

רומן רוזנבלט ואסף שקד

17.4.2007 / 21:46

גם החלוץ יודע שמשחקה של מכבי חיפה מול בית"ר בגביע יהיה ההזדמנות האחרונה להציל משהו מהעונה. שוונק יפתח במקום טוטו תמוז

רגע האמת של מכבי חיפה מתקרב. האלופה ערכה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק שלה מול בית"ר ירושלים בגביע המדינה מחר (רביעי, 19:45), ולראשונה זו תקופה לא קצרה, צפו שחקני הקבוצה בווידאו לפני האימון כהכנה לקראת ההתמודדות המכריעה. רוני לוי יודע שהפסד ביתי יחסל את סיכוייו לשחק באירופה בשנה הבאה, וגם הוא זוכר שהקמפיין באירופה היה הדבר היחיד שייזכר מהעונה הקשה הזו.

מהאימון נעדר חיים מגרלשוילי, שנשלח לבדיקות בעקבות העובדה כי כבר מספר ימים הוא חש ברע וסובל מהקאות. שאבייר אנדרסון המשיך גם היום להתאמן בחדר הכושר, ולמעשה לא יתאמן עם הקבוצה עד אשר ירגיש כשיר לחלוטין, ולכן הכללתו בסגל למשחק מוטלת בספק אם כי אפשרית במידת הצורך.

נראה כי רוני לוי יבצע שינוי אחד בהרכב עם חזרתו מהשעיה של רוברטו קולאוטי, שצפוי להחזיר את שלומי ארבייטמן לספסל. אדורם קייסי יחליף שוב את מגרלשוילי, ואלון חרזי צפוי לשחק עם דקל קינן במרכז ההגנה. בקישור האחורי צפוי עבאס סואן להמשיך לשתף פעולה עם דירסאו. אמיר אדרי ישמש מחר השוער השני, בעקבות נסיעתו של תום אלמדון לפולין עם הנבחרת הצעירה.

הקצב הגבוה של מכירת הכרטיסים נמשך, ויממה לפני המשחק בחיפה אופטימים לגבי האפשרות כי האיצטדיון בקרית אליעזר יהיה מלא. במהלך השבוע הבא יחזור לישראל עוזר המאמן, סלובודאן דראפיץ'. דראפיץ' יעביר את רשמיו מהמעקב אחרי שחקני חיזוק פוטנציאליים לקבוצה, שעשויים להיות גורם מכריע לקראת החלטה לגבי הזרים בקבוצה, במיוחד אם יימצא שחקן טוב יותר משאבייר אנדרסון.

חלוץ הקבוצה, שלומי ארבייטמן אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מאוד. זו ההתמודדות הכי חשובה שלנו העונה, נעשה הכל כדי לעבור אותה. בית"ר טובה מאוד אבל גם אנחנו הוכחנו שיש לנו מה למכור, במיוחד במשחקים שלנו באירופה. אין פייבוריטים במשחק כזה. אני מקווה שבסביבות השעה 22:00 נהיה אלה שמחייכים, אף אחד לא רוצה שהעונה תיגמר כבר אחרי יום רביעי".

הבלם דקל קינן הוסיף: "אנחנו מבחינתנו נעשה את הכל. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, ונרצה להוכיח שגם אנחנו רוצים ויכולים לנצח את בית"ר ירושלים העונה. הלחץ הוא גדול, והוא מופעל על שני הצדדים. נצטרך לבוא מפוקסים, לתת משחק גדול ולהמשיך הלאה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, עבאס סואן (רביד גזל), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, רוברטו קולאוטי

מזרחי: "הפעם זה לא יהיה קל כמו במשחקים הקודמים"

בית"ר ירושלים סיימה היום אחר הצהריים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה במסגרת גביע המדינה. "זה המשחק הכי חשוב שלכם העונה", אמר הערב יוסי מזרחי לשחקניו שנמצאים בצוותא במלון דן קיסר, "בית"ר בתקופתי הייתה קבוצת גביע ואני יכול לספר לכם שזאת ההרגשה הכי טובה בעולם להגיע לגמר ולזכות בו. אני מבקש ממכם לתת את הכל במשך המשחק ולהעלות אותנו לשלב הבא".

המאמן התייחס גם לשני המפגשים האחרונים מול חיפה, בהם ניצחה בית"ר בצורה קלה, "הפעם זה לא יהיה קל כמו במשחקים הקודמים, לגביע חוקים משלו וחיפה רוצים בכל מחיר לעלות לשלב הבא. שימו את שני המשחקים הקודמים מולם בצד, זה מפגש אחד ואין לנו יתרון בגלל הניצחונות הקודמים".

על פי התרגול היום באימון, יבצע המאמן שינוי אחד בהרכב שסיים בתיקו מול מכבי הרצליה במחזור האחרון. טוטו תמוז שהוחלף במהלך המשחק ולא קיבל את החילוף ברוח טובה, ישלם את המחיר וירד לספסל כשאת מקומו יתפוס בחזרה הברזילאי קלאבר שוונק. בכל שאר העמדות לא יבצע מזרחי שינויים למרות הערכות מוקדמות. קובי מויאל אגב לא נכלל בסגל המשחק, אך יגיע בשעות הצהריים לבית החולים רמב"ם, שם יבקר את הילד לידור חיים בן ה-6 שאוהד את הקבוצה.

היום חגגו השחקנים לגל אלברמן את יום הולדתו ה-24, מעבר לעובדה שהמשחק מול חיפה הוא המשחק החשוב ביותר העונה, חבריהם של אלברמן וזנדברג הבטיחו להם לעשות הכל בשביל לנצח ולחגוג בסיום יום הולדת כמו שצריך. כ-2,500 אוהדי בית"ר ירושלים צפויים ללוות את הקבוצה במשחק ולתת לה תמיכה.

מיכאל זנדברג אמר לאתר האינטרנט של הקבוצה: "יהיה משחק קשה מאוד אחרי שהשנה ניצחנו אותם פעמיים בליגה והגביע זה מה שנשאר להם, אבל גם לנו הגביע הוא מטרה מאוד ברורה, ולמרות שאנחנו רצים לאליפות הגביע הוא לא פחות חשוב בשבילנו ונעשה את הכל. חבל שמשחק שכזה יצא בשלב כה מוקדם, אבל זו ההגרלה ונתמודד איתה".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, דוד אמסלם, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסביץ', קלאבר שוונק, ברק יצחקי.

עדכון ראשון 17.4.07 14:32
עדכון אחרון 17.4.07 21:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully