וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו משחקים בחוסר שקט"

הפועל תל אביב ובני יהודה סיימו ב-0:0 חלש, ניר לוין הודה שהלחץ השפיע. טועמה ועזוז הורחקו, מהומה פרצה ביציעים בסיום

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

התיקו המאופס בין הפועל תל אביב לבני יהודה הערב (שני) הותיר קבוצה אחת מאוכזבת, וקבוצה אחת שמחה בחלקה. בהפועל תל אביב מתחילים להבין שהאליפות כבר לא תגיע העונה, בעוד שבבני יהודה בטוחים שהנקודה החשובה הבטיחה מעשית את מקומם בליגת העל גם בעונה הבאה.

לוין: "אפשר להבין את הקהל"

ניר לוין אמר בסיום: "שוב פספסנו, זה התיקו השלישי והמשחק הרביעי ללא ניצחון שלנו. אם אנחנו לוקחים שלוש נקודות מתוך שתיים עשרה זה בהחלט מאכזב. דווקא היום משחק ההגנה שלנו היה טוב. הגענו להזדמנויות מועטות שלא ניצלנו. במחצית השנייה שלטנו בצורה מוחלטת, ניסינו לפצח את ההגנה המעובה של בני יהודה בכל דרך אפשרית, וזה לא עזר לנו. לא הצלחנו להבקיע ואנחנו מאוכזבים. אנחנו משחקים בחוסר שקט כתוצאה מהתוצאות הלא טובות שלנו. זה דבר טבעי, כל קבוצות הצמרת בלחץ, כל קבוצה מהסיבה שלה. שלא משחקים מספיק טוב צריך לנצל את ההזדמנויות שמגיעים אליהם. בצד של בני יהודה ראינו שמחה כאילו הם זכו בשש נקודות, וזה מסביר את הכל".

"הפועל הצטרפה היום לכל קבוצות הצמרת שעשו תיקו בסוף השבוע הזה. זה לא מעודד, כי אנחנו שואפים לנצח בכל משחק. אנחנו מסתכלים בטבלה גם למעלה וגם למטה ומנסים לעשות את העבודה שלנו. ברגע שמשיגים את התוצאות שרוצים להשיג צריך פחות להסתכל על אחרים".

לוין נמנע מלהתייחס לשיפוט של מאיר לוי, ואמר: "בסיום הלכתי ללחוץ לו יד, היתה לו טעות אחת שזאת היתה נגיעת היד של אניימה מחוץ לרחבה, אבל מאיר לוי הוא אחד השופטים הכי טובים שיש".

מחר צפויים ששת שחקני הקבוצה - שביט אלימלך, גילי ורמוט, אליניב ברדה, לוסיאנו דה ברונו, וולינגטון דה אוליביירה ומנואל ניירה לקבל את תוצאות ועדת המשמעת שנערכה להם בשבוע שעברה, כשנשאל האם לדעתו העניין השפיע על המשחק של הקבוצה אמר לוין: "אין יחסים עכורים בהפועל תל אביב, לא בין ההנהלה לשחקנים, לא בין המאמן לשחקנים ולא בין ההנהלה למאמן. היחסים בין כולם טובים, הרצון של השחקנים קיים, כולם השקיעו ונתנו מעצמם, אנחנו כנראה לא מספיק רגועים.

על המשחק מול מרמורק אמר לוין: "זה כבר סיפור אחר, נעשה את הסוויץ'. אנחנו עוד לא יודעים איפה ומתי יתקיים המשחק. ברגע שנדע נתחיל להתכונן יותר, נכין את עצמנו למשחק בצורה רצינית ביותר, גם שמדובר בקבוצה מהליגה הארצית".

בקשר לסוגיית הביתיות במפגש מול מרמורק: "הפועל תל אביב לא צד בעניין. נתייחס לעניין בצורה ספורטיבית, כל מה שיודיעו לנו מההתאחדות נעשה. אם זה יהיה במרמורק, אני מכיר את המגרש הזה יומיים-שלושה".

לוין ירד לחדרי ההלבשה, יחד עם כל שחקני הקבוצה, לקול שריקות בוז של הקהל האדום. "אפשר להבין את הקהל" אמר המאמן, "אבל רובו דווקא בעדי".

על שחקני הפועל ת"א נאסר להתראיין גם היום בהוראת ההנהלה, ובכך השלימה הקבוצה משחק שלישי ושבועיים רצוף ללא ראיונות מצד השחקנים.

שירזי: "הבטחנו את ההישארות כמעט באופן סופי"

ניצן שירזי אמר לאחר המשחק: "אמרו כאן משחק לא טוב, אמרו משחק משעמם, אני מסכים עם כל מילה. כדורגל טוב לא היה פה. כקבוצת תחתית אנחנו מסתכלים על נקודות אחרות, ומה שמעניין אותנו זה שאנחנו מבטיחים באופן כמעט סופי את ההישארות. הנחמה היחידה והיא לא גדולה היא שעשינו נקודה חשובה שעוזרת לנו להישאר".

לגבי הנזק שגרמה קבוצתו לשאיפות הצמרת של הפועל תל אביב אמר שירזי: "כל קבוצה מסתכלת על חלקת האלוהים שלה, אנחנו שמחים שהתרחקנו מהכח. נאחל להפועל לשמוח במשחקים אחרים".

לגבי השמועות על מועמדותו להפועל תל אביב לעונה הבאה: "כל מה שמעניין אותי זה בני יהודה. יש לי חוזה לעונה הבאה ואני חייב המון למועדון הזה. גם לי וגם לשחקנים יש חוב מאוד גדול למועדון הזה. במיוחד אחרי עונה כזאת. העונה הבאה כרגע לא מעניינת אותי וכרגע כל מה שחשוב לי זה אך ורק בני יהודה".

איציק עזוז: "אדום לא מוצדק. אני חושב שהיתה כאן טעות של השופט, מאיר לוי אומר שהוא ראה מכות ביני לבין סלים, אבל אני עמדתי עם הידיים מאחורי הגב. סלים הרים את הראש, לא הגבתי, והשופט כנראה ראה משהו אחר".

ליאור אסולין: "מרוצים מהתוצאה, לא מהדרך. משחק חלש שלנו, שמח שלפחות הוצאנו נקודה והכי חשוב שנישאר בליגה".

שני אוהדים נעצרו בסיום המשחק

לאחר שריקת הסיום שוב נכנסו שוטרים לשער 5, המאוכלס באוהדים של הפועל ת"א. לטענת האוהדים התחילו דחיפות הדדיות ללא כל סיבה, שהובילו לזריקת מקלות הדגלים לעבר אותם שוטרים. שניים מאוהדים נעצרו מחוץ לתחומי האיצטדיון, אחד מהם קטין. לטענת האוהדים השוטר בא לאוהד הקטין ואמר לו "אתה לא בא לי טוב בעין", ולקח אותו.

למשחק הגיע ראש עריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, שהתיישב בתא הכבוד. את בואו קידם יציע שלם (יציע 11 הבלתי מאוכלס) שהיה מלא בשלטים עם הכיתוב "חולדאי, אני מאוהב באוסישקין, ואתה?". במהלך המשחק זכה חולדאי לקללות נמרצות מאוהדי הפועל.

"זו בושה וחרפה שהוא מעז להראות את פרצופו בבלומפילד", אמר אחד האוהדים האדומים לוואלה! ספורט. "הוא צריך להתבייש. לא מספיק העוול שהוא גורם לנו בכדורסל, לא חסרות גם בעיות שהוא גורם לנו גם בכדורגל. עצוב שאדם כמוהו, שרוצה להרוס אימפריה ומסורת של שנים ארוכות, יגיע למשחק של הפועל". חולדאי עזב את המגרש בדקה ה-86 לקול שריקות בוז רמות ומטר קללות.

בסיום התפרצו מספר אוהדים על מוני הראל ושמעון ציטרון, מקבוצת הניהול שישבה ביציע הכבוד, והטיחו בפנים: "הרסתם את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully