וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: דרבי סוף הדרך?

ניצחון של בני יהודה יסיים למעשה את העונה של שתי הקבוצות בליגה. תיקו לא טוב לאף אחת. אבוטבול במקום דה ברונו אצל האדומים

שביעות רצון שוררת בהפועל ת"א לאור תוצאות התיקו של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים אמש מול הפועל כפ"ס ומכבי הרצליה. האדומים יודעים שניצחון מחר (20:50) על בני יהודה בדרבי הקטן של ת"א יצמצם את הפער מבית"ר חזרה לשבע נקודות וישווה את מספר הנקודות של היריבה העירונית. כמו כן, במידה והפועל תנצח מחר בהפרש של יותר משלושה שערים היא תעפיל למקום השני על חשבונה של מכבי ת"א.

עם זאת, בקבוצה נזהרים משאננות ויודעים שהחבורה של ניצן שירזי לא תעשה להם חיים קלים. "אנחנו חייבים לנצח את המשחק מחר", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "אם לא ננצח, באמת אפשר להגיד שלום לאליפות ולהתחיל לדאוג שלא נאבד גם את המקום השלישי. מצד שני, נצחון מחר יכול להחזיר אותנו לתמונה, כי פער של שבע נקודות מבית"ר כשהם עדיין צריכים לשחק נגדנו ונגד מכבי עדיין משאיר לנו הזדמנות".

מאמן הקבוצה ניר לוין מתכנן מספר שינויים בהרכב שיפתח מול הזהובים. הראשון הוא בדמותו של דני בונדר, שהחלים ממתיחה במפשעה שהשביתה אותו מול הפועל ירושלים בגביע. בונדר יחזור להרכב הראשון על חשבונו של וולינגטון דה אוליביירה. השינוי השני יהיה בקישור, כששי אבוטבול יקבל את הקרדיט על חשבונות של לוסיאנו דה ברונו, שיחזור לספסל. אבוטבול הועדף על פניו של גילי ורמוט, מאחר וניר לוין מעדיף לשחק במערך שכולל שלושה קשרים אחוריים.

בהגנה טל חן יקבל את חולצת ההרכב גם הפעם, זאת למרות שחאבייר פאאס החלים לחלוטין מהמתיחה בשריר הירך. גם יגאל אנטבי יעלה מחר ב-11 של לוין, זאת לאחר שהמגן הביע את רצונו לשחק למרות האבל המשפחתי שפקד אותו בעקבות מות גיסו בן ה-16. הפועל תחסר במשחק את ברוך דגו, שצפוי לחזור לאימונים רק מחר.

החלוץ הצ'יליאני, מנואל ניירה, הוציא הבוקר את הבורג מקרסולו והוא צפוי לשוב לאימונים בעוד חודש ימים. ניירה בכל מקרה לא יוכל לשחק העונה במדי הקבוצה מאחר ולהפועל חמישה זרים רשומים בבקרה התקציבית. עם זאת, החלוץ צפוי להיות כשיר לחלוטין לפתיחת העונה הבאה ובסביבתו מבהירים כי הוא יממש את חוזהו לעונה נוספת בקבוצה.

לפני המשחק מחר יתקיימו שני טקסים - בראשון יינתן לקבוצת בני סכנין מגן הוקרה על עליית הקבוצה לליגת העל, בשני יעמדו דקת דומייה לזכרו של נועם ציקורל, גיסו של יגאל אנטבי.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, שי אבוטבול, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

בבני יהודה קיבלו בסיפוק רב את הפסדה של הכח עמידר ר"ג בשבת. בקבוצה מקווים שהדבר יוריד במעט את מפלס הלחץ לקראת המשחק מחר ( שני 20:50), בו יתארחו בדרבי הקטן אצל הפועל ת"א בבלומפילד.

בבני יהודה עדין לא מסכמים את העונה אך כבר עכשיו היא מוגדרת ככשלון חרוץ. בקבוצה יירצו לסיים סוף סוף את המאבק נגד הירידה וניצחון מחר בהחלט יבטיח את ההישארות בליגה.

הערב סיימו הזהובים את ההכנות למשחק מחר. המאמן ניצן שירזי ייאלץ להסתדר מחר ללא הבלם ודראן יישה והמגן יאיר אזולאי המוצהבים. יניב אלול ואיציק עזוז אמורים לתפוס את מקומם בהרכב הפותח.

בתום האימון אספו הבעלים חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו את כל השחקנים לשיחה. מגן ביקש משחקניו לשים קץ לתצוגות הנפל שהפגינו באחרונה ואמר שנמאס לו ממאבקי התחתית והגיע הזמן להביא נצחון שיוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. "אתם חייבים להיות מרוכזים והגיע הזמן שתביאו 3 נקודות", אמר מגן והבטיח לשחקניו בונוס של נקודה נוספת במידה ויינצחו את האדומים.

המאמן ניצן שירזי מסתובב כבר זמן מה בפנים נפולות. שירזי אינו שבע רצון מיכולתם של שחקניו והוא מאוכזב מאוד לראות את ההתנהלות של כמה מהם. בתום האימון אמר שירזי: " כל מה שנעשה כבר לא ייתקן את העונה הזו. אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב, להבטיח את ההישארות בזכות עצמנו, בלי חסדים של אף אחד. הגיע הזמן שהשחקנים יתעוררו. אנחנו צריכים עוד 4-5 נקודות ואני מאמין שנצליח להביא אותם. ככל שנקדים ונעשה זאת מוקדם זה ייטיב עימנו."

שירזי נשאל האם הוא מכה על חטא על כך שלא ריענן בפגרה את הסגל הקיים ואמר: "עדין אי אפשר לסכם את העונה כי לא הבטחנו את הישארותנו. השחקנים הם חלק מהבעיה, גם אני בטח חלק מהבעיה, העובדות מדברות על זה שאנחנו עושים עונה מאכזבת, הרבה ספיגות מעט הבקעות, לא מספיק ניצחונות".

למרות המצב הקשה בטבלה שירזי מאמין בחניכיו: "אמרתי ברוב המקרים שאותם שחקנים בדיוק הביאו את המועדון למקום שהוא לא היה בו הרבה שנים והגיע להם על זה איזשהו קרדיט. ברור שהיום הקרדיט הזה לא רלוונטי ונגמר. את ההחלטות שהמועדון ייצטרך לקבל הוא ייקבל בתום העונה ובהתאם לתוצאות העונה האחרונה".

המאמן סירב בינתיים להתייחס לנושא המשך דרכו במועדון: " אני לא יכול לחשוב על העונה הבאה. רק כשנבטיח את הישארותנו נתפנה לחשוב על שנה הבאה".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז (אלי אבאבנל), אסי דומב, יניב אלול, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, אלי אברבנל ( אלי ביטון), ראובן עובד, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully