וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו עם רגל וחצי בלאומית"

14.4.2007 / 22:49

הכח נחלה הפסד 3:2 להפועל פ"ת משלושער של בוזגלו ומלמיליאן מכיר במצב העגום. לחמן: "אנחנו קבוצה של כדורגל בלי הקרבה"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

הכח עמידר ר"ג ספגה הפסד חוץ באורווה במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל 3:2 להפועל פ"ת והיא כבר קרובה קרובה לליגה הלאומית. הכחולים של לחמן נזכרו מאוחר מדי לנצח ועשו זאת משלושער מרהיב של מאור בוזגלו.

בוזגלו: "יש לנו מאמן טוב"

כוכב המשחק מאור בוזגלו שמר על צניעות ופרופורציות בסיום: "הכנו את עצמנו בצורה טובה, כל אחד נתן מעצמו, השחקנים התעלו וחשבו חיובי. נפל בחלקי המזל לכבוש ואני חושב שבסך הכל יש לשחקנים כבוד, יש לנו מאמן טוב ואגודה טובה, חסר לנו קצת מזל העונה, אבל אני חושב שבעונה הבאה יהיה אחרת".

המאמן המנצח אייל לחמן: "בתחילת העונה דיברו על זה שבהפועל פ"ת יש רק הקרבה ללא יכולת, היום ראינו גם יכולת בנוסף להקרבה. משמח אותי לראות שהקבוצה היום מורכבת משמונה-תשעה שחקנים בני 19 וכשאתה נותן צ'אנס לצעירים אתה גם לוקח בחשבון שהם יעשו טעויות. בהחלט הייתי רוצה להישאר במועדון הזה גם בעונה הבאה, ולקצור את הפירות ממה שהשקענו בעונה הזו, אבל אני לא הבוס ולא המחליט".

הבעלים של הכח עמידר רמת גן, גל יוסף ונמרוד ורד, נראו מסתודדים במשך דקות ארוכות כשפניהם נפולים וסירבו לדבר אל התקשורת. כל שורד נאות לומר הוא: "אכזבה גדולה". מור גולן, חלוץ הסגולים, ירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי. המאמן המנוצח אורי מלמיליאן: "אנחנו עם רגל וחצי למטה. דווקא במשחק הכי חשוב שלנו ריאנו את פתח תקוה רצה יותר מאיתנו, וזה בעצם אומר הכל. אני לוקח את האחריות כמאמן על מצב הקבוצה. זה היה כך כשעלינו והכל היה בסדר וגם עכשיו אני אחרי כשאנו למטה".

יוסי רוזן: "אין ספק שעשינו צעד גדול בכיוון הירידה. עדין נשארו מספר מחזורים עד הסוף. ננסה להילחם עד הרגע האחרון, השחקנים ניסו, נלחמו, אבל משהו לא דפק ואין לי הסבר מדויק, את זה יתנו האנשים המוסמכים. כבר מספר שבועות אנחנו מקבלים שערים מצחיקים וקשה להתחיל משחק כשאתה רודף אחרי התוצאה כבר מהדקה הראשונה. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב להפועל פ"ת וכואב לראות את מצבה כיום, אבל כרגע אני עסוק כל כולי בהכח ובנסיון להצילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully