וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "אנחנו חייבים להתחיל לתפקד"

13.4.2007 / 14:49

בני יהודה מגבירה את ההכנות למשחק הליגה מול הפועל ת"א ביום שני והחלוץ כבר מריח את התחתית מקרוב: "יש המון לחץ"

בני יהודה הגבירה היום (שישי), את ההכנות לקראת המשחק בו תתארח אצל הפועל ת"א ביום שני (20:50, בבלומפילד)
.
הזהובים ייאלצו להסתדר ללא שחקני ההגנה ודראן יישה ויאיר אזולאי המוצהבים, כשיניב אלול ואיציק עזוז אמורים למלא את מקומם. הקפטן אסי בלדוט נטש הבוקר את האימון לאחר שספג מכה חזקה ורגלו נחבשה. בלדוט ישוב להתאמן כבר מחר ויהיה כשיר למשחק. אלי ביטון שאשתו ילדה הלילה בת, לא נכח באימון.

בשכונה מודעים לחשיבות המשחק מול האדומים ומוכנים לתסריט שכבר מחר הם יהיו רחוקים רק 2 נקודות' מהקו האדום וזאת במידה והכח ר"ג תנצח בפ"ת.

ליאור אסולין אמר לאחר האימון: "כל הקבוצה צריכה להתחיל לתפקד. זה לא רק שחקני ההגנה ולא רק שחקני ההתקפה, זה כולם יחד. אנחנו קבוצה טובה ואין לי ספק שנצא מהמצב הזה. יש המון לחץ בבני יהודה אבל יש כאן שחקנים טובים שיוציאו את הקבוצה מהמצב אליו נקלענו".

החלוץ מודע לעובדה שהכח יכולה להתקרב מחר ואמר: "אם אנחנו נעשה את העבודה ונתחיל לצבור נקודות, לא נצטרך להסתכל על הקבוצות האחרות. ברור שלא לזה ציפינו בתחילת העונה, אבל נקלענו למצב הזה ואם לא נתעורר השחקנים יימצאו עצמם בשנה הבאה במקום שהם לא רוצים להיות בו"

אסולין נשאל גם על המשך עתידו בקבוצה ואמר: "אני לא רוצה לדבר על זה כרגע. באתי לבני יהודה בכדי לעשות דברים טובים ואני רוצה קודם כל לסיים את העונה בטעם טוב. לגבי מה שיהיה בשנה הבאה - אלוהים גדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully