וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הכח: לעצור את הסחף

אחרי ההדחה מהגביע, בקשת ההתפטרות של לחמן ושבוע קשה, הכחולים רוצים להרים את הראש. הקבוצה מווינטר מאמינה בעצמה

בהפועל פ"ת עסקו השבוע בהכל חוץ מכדורגל. אחרי התבוסה לאשדוד במחזור הקודם, באם המושבות חיכו לסיבוב ט' בגביע המדינה כדי להמתיק מעט את העונה המרה, אבל ההפסד הסנסציוני (2:0) באורווה, וההדחה מהמפעל פתחו מחול שדים בקבוצה והוכיחו כי האגודה מפורקת לחלוטין.

אחרי שהמאמן אייל לחמן ביקש להתפטר, אך לבסוף שוכנע על ידי הבעלים רונן אלעד להישאר עד תום העונה, הכחולים ינסו להשכיח את תלאות הימים האחרונים ולהתרכז במפגש התחתית הביתי מול הכח עמידר רמת גן (שבת, 18:00).

הפועל פ"ת לא קיימה ביומיים האחרונים אימונים, ואיפשרה לשחקניה להתאושש מההפסד בגביע וכל האירועים שנילוו אליו. "למרות המצב המתסכל, אנחנו מחויבים לשמור על מקצוענות, ולתת הכל מול האוהדים הנפלאים שלנו", אמר קשר הקבוצה מאור בוזגלו לקראת שבת, "יש לנו שחקנים מוכשרים בקבוצה וכולם ילחמו עד הסוף כדי לסיים את העונה בצורה מכובדת ועם ראש מורם".

המפגש מול הכח עמידר רמת גן לא יקבע דבר לכחולים, שכן המועדון כבר ירד לליגה הלאומית, אבל דומה שהמשחק בעל חשיבות גדולה לקבוצה, שכן ניצחון עשוי להרגיע מעט את הרוחות במלאבס ולאפשר לאייל לחמן, החלוץ סעיד מקאסי ששב מפציעה ויתר השחקנים, מעט נחת אחרי השבוע הקשה שעבר עליהם.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, אברימה סילה, מאור בוזגלו, צ'קה גאדיאגה, תום מנשרוב; סעיד מקאסי (שמעון אבו חצירא).

בהכח עדיין מאמינים

הקשר אסי בוזגלו הושעה מהכח רמת גן עד סוף העונה, כך החליטו הבעלים גל יוסף ונמרוד ורד. בוזגלו הועמד ביום רביעי לועדת משמעת פנימית לאחר שהתחצף למאמן הכושר באחד מהאימונים בשבוע שעבר וקיבל עונש של 2 נקודות על תנאי. בילי רוזן, דובר הקבוצה, מסר כי בהנהלת הכח נדהמו לקרוא מספר התבטאויות קשות של השחקן כנגד המועדון, ובתגובה לכך הוחלט להשעותו באופן מיידי.

בתוך כך עסקו השבוע הסגולים בהכנות לקראת המשחק הגורלי מחר (שבת) מול הפועל פ"ת. בהכח השתדלו לשכוח מהר ככל האפשר את ההדחה הכואבת ממשחקי הגביע לאחר ההפסד הצורב בדקה ה-120 למכבי תל אביב.

היו"ר איציק פוזמנטיר אמר לשחקניו: "הוכחתם במשחק מול מכבי בגביע שיש עם מי ללכת למלחמה. עכשיו תצטרכו להראות את זה גם במשחקים שנשארו עד סוף העונה".

לרשותו של המאמן אורי מלמיליאן יעמוד מחר סגל מלא. צמד הבלמים יוסי ביטון ואדריאן גמאן החלימו מפציעותיהם והם כשירים למשחק. נראה כי מרשל אודה ימשיך לקבל אשראי ויעמוד בין הקורות.

מלמיליאן אמר לקראת המשחק: "זה משחק מאוד מסוכן עבורנו כי פ"ת גמרה את הליגה. השחקנים הוכיחו לי בגביע שהם יודעים לשחק כדורגל אבל זה עדיין לא נותן לנו כלום לקראת המשחק מחר. כל משחק הוא משחק חדש וגם אם ננצח בפ"ת לא נבטיח את ההישארות, גם כי הרצליה יכולה לנצח את בית"ר וגם כי יישארו עוד 15 נקודות בקופה עד סוף העונה".

הרכב משוער: מרשל אודה (ישראל פילוסוף),סביטי ליפנייה, אדריאן גמאן, יוסי ביטון, שוקי נגר, דן רומן, יוסי רוזן, הונויה קאבונגו, אבי תקווה, פפי קימוטו,מור גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully