וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "מה שקרה לנו מול הרצליה, קרה לשופט"

10.4.2007 / 23:56

בהכח עמידר זעמו על ניהול המשחק של מנשה משיח בהפסד 2:1 למכבי ת"א בסיבוב ט' בגביע. אלי כהן: "למדנו מהמלחמה של מכבי בכדורסל"

שער של ג'ובאני רוסו בדקה ה-119 העניק למכבי ת"א ניצחון דחוק 1:2 על הכח עמידר ר"ג והעלה את הצהובים לשלב הבא בגביע המדינה.

אלי כהן אמר לאחר המשחק: "הגול של ג'ובאני היה הכי מתוק בעולם. צריך הרבה אופי וראו שהיום קמנו מהקרשים אחרי מחצית נוראית שבה הכח לחצו. כולם למדו מהמלחמה של מכבי בכדורסל ואני מאחל גם להם לעשות כזה גול עם הבאזר ביום חמישי. גם הכח קמה מהקרשים ונתנה תצוגה מעוררת כבוד. אני מאחל להם שישארו בליגה".

רוסו עצמו הסתפק בלהגיד: "מזל, הכל מזל".

אבי יחיאל: "הכח נתנו פייט אדיר ואני שמח שהמזל היה לצידנו. אנחנו עובדים קשה בשביל המזל הזה. יש לנו 4 ימים להתאושש כדי לבוא מוכנים למשחק מול כפ"ס. בגול של ג'ובאני לא ראיתי כלום, אבל ברגע שהכדור נכנס אמרתי לעצמי שהמשחק נגמר".

הכח זועמת על משיח

בצד המפסיד תלו הרבה מן האשמה בשיפוט של מנשה משיח. אורי מלמיליאן אמר: "אחרי התבוסה בהרצליה הפכו את הקבוצה שלנו לקבוצה שלא מבינה בכדורגל ואני בראש ובראשונה. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה, אבל היום היה לנו קשה מאוד לנצח. אמרתי לשופט בסוף המשחק שיילך ויבדוק טוב טוב את הקלטת. הרבה מאוד זמן לא ראיתי שיפוט כזה. מה שקרה לנו בהרצליה, קרה היום לשופט".

על המשחק מול הפועל פ"ת אמר המאמן: "המשחק הזה ייתן תנופה חזקה. השחקנים הוכיחו שהם יודעים כדורגל, אבל כל משחק הוא משחק אחר. זה לא ייתן לנו כלום לקראת שבת. היו לנו אינספור הזדמנויות, אבל לא השכלנו לכבוש, לא ניצחנו ואין מגיע בכדורגל".

יוסי רוזן: "עשינו משחק טוב. הגענו לאינספור הזדמנויות של מיליארד אחוז, אבל שיחקנו היום נגד קצת יותר מ-11 שחקנים. השופטים דורכים עלינו. שריקות קטנות, שריקות גדולות ושריקות מכריעות. ניסינו לעשות את המקסימום, אבל מקשים עלינו את המשימה. ניקח את המשחק הזה כקרש קפיצה. האווירה בחדר ההלבשה היא על הפנים, אבל אין לנו זמן לזה. עכשיו אנחנו חוזרים לקרבות האמיתיים - בליגה. אנחנו חזק בתמונה ושלאף אחד לא יהיה ספק שלא הרמנו ידיים".

גם ליו"ר הקבוצה, איציק פוזמנטיר, היו טענות על השיפוט: "שיחקנו מול 12 שחקנים כי השופט התעלל בנו במשך 120 דקות בכל שריקה ושריקה. הוא גם לא הרחיק שחקן של מכבי שהיה אחרון וגם שרק לפנדל שלא היה ולא נברא. הכח זה מועדון עם דרך. לא עשינו זעזועים ונמשיך בדרך שהתווה הצוות המקצועי. אני מאמין שנמצא את עצמינו בליגת העל גם בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully