וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רחוקים מלהיות אלופים"

למאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי היה קשה להרגיע את השחקנים אחרי הניצחון 1:3 על בני יהודה, אז הוא ניסה להרגיע את התקשורת

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

שאגות שמחה כמו שהוציא יוסי מזרחי עם שריקת הסיום עדיין לא ראינו העונה. עם זאת, מאמנה של בית"ר ירושלים דאג להתאפס על עצמו ולשמור רוגע. אחרי הכל, גם הוא יודע שהכל יכול לקרות, למרות שפור של 7 נקודות כשנותרו עוד 18 בקופה, גרם ללא מעט חגיגות בחדר ההלבשה שלו.

מזרחי אמר בסיום המשחק: "לא תפילו אותנו למלכודת כשתכתירו אותנו לאלופים. אנחנו רחוקים מלהיות אלופים. אתם רואים כמה כל משחק קשה, במיוחד עכשיו, כשאנחנו צריכים ללכת למשחקים נגד קבוצות שנחלמות על חייהן בליגה. הגדלנו את הפער מהפועל ת"א וזה מה שמשמח אותי". על המשחק עצמו אמר מזרחי: "שלטנו לאורך כל המשחק, אבל לא הגענו למספיק מצבים כי לא תקפנו מהאגפים כמו שצריך. למרות זאת הגיע לנו לנצח כי שיחקנו טוב יותר ובני יהודה כמעט ולא סיכנה אותנו. גם השער שהם כבשו הגיע ממצב נייח".

דרק בואטנג: "בית"ר חייבת להיות האלופה. עשינו צעד חשוב בדרך לשם והצגנו אופי של אלופים. אני אשמח להישאר במועדון הזה עד סוף החוזה שלי".

המאמן המפסיד ניצן שירזי, שרחוק מפתירת בעיותיו, אמר בסיום: "בני יהודה והטעויות. עשינו טעויות טפשיות וזה מה שאני אגיד כי אני לא רוצה להעליב את השחקנים שלנו. בית"ר שלטו במגרש ככל שהמשחק התקדם ואנחנו רצינו להסתפק בתיקו והלכנו אחורה. שילמנו מחיר יקר בגלל טעויות".

ליאור אסולין: "כנראה שנגזר עלינו להילחם עד הסוף על ההישארות, מעכשיו כל משחק יהיה מלחמת עולם. כואב לקבל שני שערים בדקות האחרונות, זה היה משחק לא טוב שלנו".

אסי דומב: "זה מצב מביש. כואב לנו לראות את האוהדים ככה, אני בהחלט יכול להבין אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully