וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א זוכרים את עכו

הצהובים לא שכחו את ההדחה המביכה מהגביע לפני שנה, ותנסה להמנע ממעידה מול הכח (20:30, 5+ לייב). מלמיליאן חושש מתבוסה נוספת

מכבי ת"א ערכה אמש (שני) את האימון המסכם לקראת משחק הגביע מול הכח עמידר ר"ג היום בבלומפילד (20:30, שידור ישיר בערוץ ספורט חמש פלוס לייב). חניכיו של אלי כהן לא מזלזלים ביריבה ומגיעים דרוכים למשחק במסגרת שלב ט' של הגביע, כשבראשם זכרון ההדחה מהעונה שעברה על ידי הפועל עכו (4:0).

"הכח קבוצה טובה ואסור להקל ראש במשחק הזה, אבל זה תלוי רק בנו ואנחנו צריכים לנצח את המשחק", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "הם יבואו להילחם ולהציל את הכבוד שלהם בגביע, אבל גם אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד אחרי ההדחה המגעילה בעונה שעברה".

הצהובים מגיעים למשחק במומנטום חיובי לאחר הניצחון המשכנע בשבת על מכבי פ"ת, לעומת הכח שמגיעה למשחק פגועה אחרי התבוסה למכבי הרצליה. לפני האימון ערך המאמן אלי כהן אסיפת וידאו בה הקרין לשחקניו את הנצחון על פ"ת וביקש מהם להמשיך את היכולת משבת גם מחר. ליתר בטחון, כהן תירגל עם השחקנים בעיטות 11 מטרים.

ג'ובאני רוסו, שהתלונן בימים האחרונים על כאבי גב, ערך הערב אימון מלא והוא יהיה כשיר למשחק. כמוהו גם הקפטן אבי נמני, שיפתח מחר בהרכב בפעם השנייה השבוע. כפי שזה נראה כרגע, כהן ייתן את הקרדיט להרכב ששיחק בשבת את "המשחק הטוב ביותר של מכבי השנה", לדבריו, מה שאומר שרוסו יחכה להזדמנות על הספסל.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, מושיקו מישאלוב, דיאן איליץ', אבי נמני, יוסי שבחון, עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ'.

מלמיליאן בכוננות ספיגה

בהכח ר"ג רוצים לשכוח כמה שיותר מהר את התבוסה להרצליה במחזור הליגה האחרון. הקבוצה תתייצב היום למשחק הגביע מול מכבי ת"א, כאשר המאמן אורי מלמיליאן מתכנן מיני מהפכה בהרכב הפותח. מלמיליאן מתכוון לצופף את מרכז ההגנה ולעלות במערך הגנתי כדי לא לקבל תבוסה נוספת.

המאמן מתלבט בראש ובראשונה בעמדת השוער כאשר ייתכן ומרשל אודה ייפתח בין הקורות לאחר תצוגת הנפל של השוער הראשון, ישראל פילוסוף. הבלם אדריאן גמאן פצוע ולא יישחק ובמקומו ייפתח רובי רגב הצעיר. ליאור ראובן אמור לפתוח כמגן ימני כאשר סאביטי ליפנייה יוסט לקישור האחורי ויתופקד קרוב לשני הבלמים. אבי תקווה יקבל את מקומו של מנור חסן המאכזב.

בהנהלת הקבוצה הבהירו השבוע לשחקנים כי העונה רחוקה מסיומה והם נותנים גיבוי מלא למאמן ולצוות השחקנים. ביום חמישי מתוכננת לסגולים ארוחת גיבוש וזאת בכדי לאחד את השורות לפני המשחק החשוב של הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה בשבת.

הרכב משוער: ישראל פילוסוף (מרשל אודה), ליאור ראובן, רובי רגב, יוסי ביטון, שוקי נגר, סביטי ליפנייה, דן רומן, יוסי רוזן, אבי תקווה, פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully