וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה- בית"ר: מזרחי לא ממלא טוטו

מאמן מוליכת הטבלה צפוי לפתוח עם אותו הרכב שניצח את כפ"ס. מלך שערי הקבוצה, תמוז, נשאר על הספסל. אברבנל: "לא נשמש תפאורה במשחק"

אווירת חג שררה בשבוע האחרון בבית"ר ירושלים, ובין מצה לחרוסת המשיכו בקבוצה להתכונן למפגש מול בני יהודה (שני, 20:50, ערוץ 10), שכמו כל המשחקים האחרונים בליגה יהפוך למשחק "החשוב" ביותר העונה. 48 שעות לפני שריקת הפתיחה של המשחק, יודעים בבית"ר שאמנם היריבה העיקרית בצמרת, מכבי ת"א, ניצחה ושמרה ממנה על פער של 7 נקודות, אבל בבית"ר יודעים שניצחון על בני יהודה יקרב אותה מאוד אל התואר.

החלוץ ברק יצחקי שהיה מעורב בשער הניצחון במחזור האחרון, אמר היום (ראשון) לקראת המשחק: "מכבי ת"א שיחקה אתמול טוב. היא קבוצה טובה וגם הפועל ת"א, אבל אנחנו צריכים להתרכז אך ורק בעצמנו. נבוא למשחק מול בני יהודה על מנת לנצח. נבוא לעשות את העבודה בכל משחק שנשאר לנו עד תום העונה. אני בטוח אם נעשה את העבודה שלנו אין לי ספק שנזכה באליפות".

על היריבה אמר יצחקי: "בני יהודה באה קצת לחוצה אחרי ההפסד בגביע והיא לא נמצאת בתקופה טובה בליגה, אבל הם יבואו להילחם על החיים שלהם. הם לא רוצים להסתבך בתחתית אבל לנו יש את המטרות שלנו. אנחנו חייבים לנצח, במיוחד אחרי התוצאה אתמול של מכבי ת"א מול מכבי פ"ת ולנסות ולהגדיל את זה במחזורים הבאים".

יצחקי התייחס לעובדה שבית"ר תשחק בזמן חגיגות המימונה ואמר בצחוק: "נראה לי שנדבר עם כמה אוהדים שיחביאו מופלטות בכיסים ויזרקו לנו בסיום המשחק. יש לי אמא מרוקאית ואיך אפשר שלא, תמיד אצלנו יש חגיגה גדולה בבית".

יוסי מזרחי דיבר במשך כל השבוע עם שחקניו והבהיר להם שהאליפות עדיין רחוקה. הניצחון בשבוע שעבר על הפועל כפ"ס (1:2) הושג אומנם בעמל רב, אך מזרחי היה מרוצה משלוש הנקודות. על פי האימון המסכם אותה קיימה הקבוצה הבוקר (ראשון), לא צפוי מזרחי לבצע שינויים מההרכב שפתח מול הפועל כפ"ס. למעשה לרשותו של מזרחי עומד סגל מלא כולל רמאליו שחזר מפציעה והברזילאי השני ליבוניר רושל טוטו, כשהשחקן היחיד שנעדר מהסגל זהו עומרי אפק שצפוי לחזור בעוד כחודש למגרשים.

עמית בן שושן שהציג יכולת טובה כשפתח בהרכב במחזור האחרון ימשיך לקבל קרדיט, ואילו טוטו תמוז מלך השערים של בית"ר יפתח שוב על הספסל. ברק יצחקי שהיה שותף לשער הניצחון מול כפר-סבא, יפתח על הספסל אך הוא צפוי לקבל דקות משחק. גם בחוליית ההגנה לא מבצע מזרחי שינויים ואריק בנאדו יפתח על חשבון תומר בן יוסף, על אף שהאחרון מציג יכולת טובה מאוד באימונים.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, דוד אמסלם, יואב זיו, שמעון גרשון, ארק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, קלאבר שוונק.

"לא נשמש תפאורה במשחק"

"אנחנו בתקופה לא טובה אבל זו הזדמנות לצאת מהמשבר, דווקא במשחק כזה מול בית"ר ירושלים", כך אמר מגן בני יהודה, אלי אברבנל, לקראת המשחק מחר, (שני, 20:50), מול מוליכת הטבלה בבלומפילד. "תמיד המשחקים בין בני יהודה ובית"ר מעניינים ומרתקים וגם הפעם לא נבוא בשביל לשמש כתפאורה במשחק. אנחנו חייבים נצחון בשביל להבטיח את ההישארות שלנו באופן סופי וגם תיקו ייתן לנו עוד נקודה ואוויר לנשימה", הוסיף אברבנל.

המגן גם התייחס ליריבות בתחתית ואמר: "אותנו לא מעניינות הכח או הרצליה, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ודואגים רק למצב של בני יהודה".

אחרי ההדחה מהגביע, מה שנשאר עכשיו לניצן שירזי ושחקניו הוא להבטיח את ההישארות בליגה ולהציל במעט את הכבוד האבוד, אחרי עונה שכבר מוגדרת במועדון ככשלון חרוץ. "המשחק מול בית"ר הוא הזדמנות טובה בשבילנו להלחם על הכבוד שלנו וגם להחזיר במעט לניצן על כל התקופה האחרונה", אמרו מספר שחקנים בשכונה לקראת ההתמודדות.

לראשונה מזה זמן רב, לרשותו של שירזי יעמוד סגל מלא. וינסנט אניימה השוער וכן הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' החלימו מפציעותיהם וצפויים לחזור להרכב הפותח. ראובן עובד שעבר סדרה חינוך קצרה בשבועיים האחרונים צפוי אף לפתוח, כנראה על חשבונו של מטה בטורינה שסוחב פציעה בשריר רגלו. בהגנה צפוי שירזי להמשיך עם הרביעייה שפתחה מול הכח כאשר יאיר אזולאי יישחק בעמדת המגן הימני.

אלי ביטון שנמצא לאחורנה בכושר טוב ימשיך לקבל אשראי וייפתח בקישור כנראה לצדם של אסי בלדוט ועובד. הקפטן בלדוט שלא זוכר מתי כבש בפעם האחרונה אמר: "אולי דווקא מול בית"ר זה יבוא, אני כבר מת להבקיע". בהתקפה ייפתח ליאור אסולין כחלוץ בודד.

שמו של אסולין הוזכר יותר מפעם אחת לאחרונה בהקשר להגעתו לירושלים בעונה הבאה, אך כרגע החלוץ המצויין מרוכז כל כולו בהצלחת בני יהודה. אסולין מסרב כרגע לדבר על העונה הבאה ואמר: "עדין לא הבטחנו את מקומנו בליגה ועד שזה לא ייקרה אין טעם לסכם או לדבר על הכנות לעונה הבאה. אין ספק שאם נרד ליגה זה לא יוסיף נקודות לאף אחד מהשחקנים לקראת העונה הבאה".

אמש לאחר האימון, השתתפה כל הקבוצה בחגיגת יום ההולדת של הבעלים חזי מגן, במלון "הילטון". מהנהלת הקבוצה נמסר כי מחירי הכרטיסים למשחק הם: 80 שקלים למבוגר, 40 שקלים לילד וחייל. אוהדי בני יהודה יישבו בשערים 8 ו-13, אוהדי בית"ר בשערים 4,5,6,7.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ' (אלי אברבנל), אימורו לוקמן, ראובן עובד, אלי ביטון, אסי בלדוט, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully