וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - הפועל פ"ת: אחת חושבת אירופה, השנייה על הכבוד

אלון חזן ימשיך להיעדר מספסל קבוצתו, שמחזירה להרכבה את עזרן ואג'יי, מול הפועל פ"ת, שרוצה לשמור על גאוותה לפני הירידה ללאומית

באשדוד התעסקו במשך השבוע בפרשת הרחקתו לארבעה חודשים של הספונסר ג'קי בן זקן וכן בעונש הכספי שהוטל על הקבוצה. כעת מופנות העיניים למחר (שבת) כאשר הקבוצה תארח בביתה (18:30), את נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה. אשדוד מגיעה למשחק לאחר 3 הפסדים רצופים ובמועדון ירצו לעצור את השרשרת.

המאמן אלון חזן, שימשיך להדריך את חניכיו מחוץ לקווים, יוכל ליהנות בשבת מסגל מלא וזאת עם שובם של מספר שחקנים מפציעות והרחקות. החלוץ יניב עזרן שהחלים מפציעה, ישוב להרכב, ועל פי ההכנות נראה כי חזן יחזור לשחק עם חוליה קדמית שתכלול את המשולש המסוכן הולצמן,עזרן ושריקי. בנוסף לעזרן ישובו לסגל הקבוצה גם רחמים צ'קול הצעיר שחוזר מהשעיה עקב צהובים, וכן מסאיי דגו שסיים עונש הרחקה בגלל כרטיס אדום. גם בשער צפוי שינוי, כאשר סמי אג'יי שהחלים מפציעתו ייפתח בין הקורות.

המגן אמיר אלקריף, שספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, ייכלל מחר בסגל הקבוצה אך לא יוכל ליטול חלק במשחק הגביע של הקבוצה ביום שלישי נגד עירוני קרית אתא. יניב עזרן ששמח לחזור להרכב אמר לקראת המשחק: "הפועל פתח תקוה עוד לא ירדה ליגה ומצפה לנו משחק קשה נגדם. הם יילחמו עד השנייה האחרונה. גם אנחנו עוד לא אמרנו את המילה האחרונה, יש לנו סיכוי להגיע לאירופה. זה משחק בית שלנו ונהיה חייבים לנצח בו".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, אייל אלמושנינו (רחמים צ'קול), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, יניב עזרן, עידן שריקי, שי הולצמן.

לשמור על הכבוד

עם רגל וחצי בליגה הלאומית ואחרי הפוגת חג פסח חוזרת הפועל פ"ת לליגה, ותנסה לשמור על כבודה עד לסיום העונה. הפסד הבית למכבי הרצליה (3:2) במחזור הקודם הרחיק את הכחולים מרחק 10 נקודות מהקו האדום, ובמלאבס ינסו להפתיע במחזור הקרוב את מ.ס אשדוד בחוץ (שבת, 18:30) ולהרים ראש לקראת מאבקי גביע המדינה העתידיים.

המאמן אייל לחמן ייחסר את אלנתן סלמי ואחמד קסום הפצועים. הקשר הגמבי אברימה סילה פצוע במיניסקוס והוא בספק לסגל מול אשדוד. החלוץ הרואנדי סעיד מקאסי טרם החלים במאת האחוזים מהקרע בשריר והוא ייעדר שבוע נוסף ממשחקיה של הקבוצה.

אחרי שבתחילת השבוע דיברו בקבוצה על בניית שלד לעונה הבאה ועל כך שישנה השלמה עם הירידה לליגה הלאומית, באם המושבות כבר חושבים קדימה והשחקנים יודעים שסיומת איכותית עשויה להעלות את מניותיהם לקראת עונת המלפפונים.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, מהרן אבו ריא; מיקל מרסגיליה (תום מנשרוב), יניב לוזון, עידן סרור, צ'קה גאדיאדה, מאור בוזגלו; מוטי קקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully