וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוץ מאסולין, אף שחקן לא פוגע"

בבני יהודה מאוכזבים מהכושר העלוב של שחקני המפתח. שירזי, ששמע היטב את האוהדים קוראים לו להתפטר, שוקל ברצינות לעזוב בקיץ

"כמעט כל הקבוצה לא בכושר, חוץ מליאור אסולין אף שחקן לא פוגע. אנחנו יוצאים עכשיו לסדרה של 3 משחקים שכל אחד מהם הוא מלחמת עולם, נהיה חייבים לעצור את כדור השלג הזה", כך אמר גורם בכיר בבני יהודה לאחר ההפסד אמש (2:1) להפועל כפר סבא בגביע והיטיב לבטא את התחושות בתוך המועדון.

ההפסד אתמול מצטרף לשרשרת המשחקים הלא טובים של הזהובים בתקופה האחרונה. עכשיו מנסים להתמקד בשכונה רק במאבק ההישארות בליגה, אבל כפי שהקבוצה נראית זה לא יהיה קל.

בשכונה מודאגים מאוד מכושרם הנמוך של מספר שחקני מפתח. שחקנים רבים מציגים כושר ירוד וזה דווקא לקראת סיומה של העונה כאשר הם אמורים להיות בכושר הטוב ביותר שלהם. ודראן יישה, אסי בלדוט, סאלם אבו סיאם ואסי דומב הם רק חלק מהשמות שהוזכרו. גם פציעותיהם הממושכות של וינסנט אניימה והקשר הרוויה קובצ'ביץ' לא תורמות אופטימיות.

הצוות הרפואי מנסה בימים האחרונים להכשיר את השוער הפצוע וינסנט אניימה, שלא מצליח להחלים מהפגיעה בברכו. אניימה לא שותף אתמול בגביע גם במטרה שלא לסכנו לקראת סדרת המשחקים הקשה שמצפה לקבוצה בחודש הקרוב בליגה.
גם הקשר הרוויה קובצ'ביץ' יינסה לשוב למסלול האימונים והוא עדין בספק למשחק.

דווקא אלירן עטר הצעיר, שקיבל אתמול הזדמנות משירזי, הפיח רוח חיים בחלק הקדמי והיה מצויין מהרגע שנכנס.

"לא הייתי קוסם אז, אני לא פחות טוב היום"

בהנהלת הקבוצה וגם הצוות המקצועי לא חלמו להיות מודחים מהמפעל כבר בשלב הראשון, לאחר שבעונה שעברה הגיעה הקבוצה עד הגמר ונוצחה בדקות האחרונות על-ידי הפועל ת"א. חוליית ההגנה שוב סופגת שערים בקלות מפתיעה לאחרונה וגם החלק הקדמי (למעט ליאור אסולין המצויין) לא פוגע.

המאמן ניצן שירזי שלאחרונה מנסה הרכבים שונים, עדין לא מוצא את הנוסחה המתאימה לייצוב השורות. "בכדורגל אין הוקוס פוקוס, אנחנו לא טובים בליגה ואנחנו גם לא טובים בגביע", אמר המאמן אמש בתום המשחק.

שירזי ירד אמש מהמגרש כאשר האוהדים לא מפסיקים לקלל אותו וקראו לו להתפטר. "האוהדים האלה היו כאן לפניי וסביר להניח שיהיו כאן גם אחריי, האוהדים האלה זה דבר יקר לבני יהודה, הם אלה שצעקו לי לפני שמונה חודשים קוסם, לא הייתי קוסם אז ואני לא פחות טוב היום. זו זכותם להביע את דעתם." אמר המאמן.

לשירזי יש חוזה גם לעונה הבאה ולמרות שכרגע אף אחד במועדון לא מתעסק (כלפי חוץ לפחות) בעונה הבאה, לא מן הנמנע שהצורה בה מסיימת הקבוצה את העונה הנוכחית וכן אכזבתו מהתנהלותם של מספר שחקנים בקבוצה, תגרום לשירזי להרהר שוב גם בהמשך דרכו במועדון בשנה הבאה.

מחר יחלו בשכונה בהכנות לקראת המשחק הביתי, מול בית"ר ירושלים ביום שני. (20:50, בלומפילד). בני יהודה גילתה התעלות מפתיעה דווקא במשחקיה מול הגדולות ובשכונה יישמחו מאוד לעצור את רצף אי ההצלחות במשחק מול המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully