וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-הכח: מתכוננים למלחמה

הכח תתארח אצל מכבי הרצליה (16:00, אין שידור בטלוויזיה) במפגש שייתן ביטוי למשפט "משחק על 6 נקודות". חם בתחתית

הכח עמידר ר"ג סיימה היום את הכנותיה לקראת המשחק הגורלי היום ( שישי, 16:00) מול מכבי הרצליה, הקבוצה שהקו האדום חוצץ בינם לבינה.

בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק ויודעים שזו מלחמה על 6 נקודות והמגן שוקי נגר הפצוע בברכו ייעלה לשחק מחר עם זריקה. "משחק כזה אסור להחמיץ", אמר המגן לקראת ההתמודדות. המאמן אורי מלמיליאן שוקל לפתוח עם מנור חסן בהרכב, ולמרכז ההגנה ייחזור הבלם אדריאן גמאן, שנעדר מהמשחק מול בני יהודה.

התלבטות נוספת של המאמן היא בעמדת הקשר הקדמי, כאשר נראה שאבי תקוה יהיה זה שיקבל קרדיט ממלמיליאן וייפתח בהרכב לצדו של חסן. בהתקפה יתופקד פפי קימוטו כחלוץ יחיד.

לפני האימון המסכם אמר מלמיליאן לחניכיו: "קחו בחשבון שזה לא עוד משחק. יש לו משמעות, אבל זה לא משחק גורלי ולא קריטי, תעשו את העבודה שלכם על המגרש, כמו נגד בני יהודה ונחזור עם תוצאה טובה גם משם".

אסי בוזגלו הושעה עד יום רביעי הבא וזאת מאחר והפגין זלזול באימון המסכם לאחר ששמע שלא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר. בשבוע הבא יעמוד בוזגלו לועדת משמעת ובה יקבעו עונשו ועתידו בקבוצה. זהו השחקן השני השבוע שמושעה מהקבוצה, לאחר שבתחילת השבוע הוחלט ללהשעות את שלומי אדרי עד תום העונה.

בהנהלת הקבוצה דחו לשבוע הבא את הפגישה שאמורה לעסוק בעתידו של המאמן, אורי מלמיליאן, בעונה הבאה.

הרכב משוער : ישראל פילוסוף, סביטי ליפנייה, אדריאן גמאן, יוסי ביטון, שוקי נגר, דודי ליברמן, דן רומן, יוסי רוזן, מנור חסן, אבי תקווה, פפי קימוטו.

דוד לא מחליף הרכב מנצח

מכבי הרצליה השלימה גם היא את הכנותיה למשחק התחתית החשוב. אחרי 2 ניצחונות רצופים רוצים בהרצליה את 3 הנקודות כדי לפתוח שוב פער של 4 נקודות מקבוצתו של מלמיליאן בתקוה שהפעם פער כזה יספיק.

לרשותו של פרדי דוד יעמדו כל שחקני הסגל שלו, כמו בשני המשחקים האחרונים. נראה כי המאמן לא ישנה את ההרכב שניצח את בני יהודה והפועל פתח תקוה ויעלה עם אותם 11 שחקנים. במהלך כל השבוע התכוננו גם אוהדי הקבוצה לקראת המשחק, מה שהתבטא גם באתר האוהדים של מכבי הרצליה, בקריאות להגיע למשחק העונה של הקבוצה. בקבוצה העריכו היום כי למשחק מחר יגיע כ-2,000 אוהדים, מספר לא רגיל למכבי הרצליה העונה.

עם זאת, בצוות המקצועי מנסים להכניס את העניין לפרופורציות, "מדובר במשחק חשוב ,אבל לא הכי חשוב, יש אחריו עוד 6 משחקים עד סיום העונה שיקבעו את הכל", אמרו בהרצליה לקראת המשחק.

הרכב משוער: סקוט היגינס, איתן עזריה, שי מימון, יה יה פטי, ארז אליאב, דייהו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, יאניק קאמינן, איגור מוסטארליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully