וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה השעתה את דג'אני

בקבוצה לא סלחו לקשר, שנכנס בפראות ברגלו של ראובן עובד באימון, ובצל בעיות משמעת מהעבר עתידו לא ברור. עובד בספק לגביע

קובי דג'אני, קשר בני יהודה ת"א, הושעה עד להודעה חדשה מכל פעילות במועדון, עקב הכניסה הפראית ברגלו של ראובן עובד אמש (שני) באימון. ניצן שירזי מאוד לא אהב את התנהגותו של הקשר, זרק אותו מהאימון, והיום נאמר לו שהוא מושעה. זו לא הפעם הראשונה שדג'אני מצליח להוציא את מאמנו משלוותו. לפני מס' שבועות בילה הקשר הצעיר כשבועיים מחוץ לסגל, בגלל בעיות משמעתיות כאלה ואחרות. הפעם שירזי לא מוכן להבליג ועתידו של דג'אני בקבוצה לא ברור.

עובד סובל מחבלה קשה מעל ברכו, והוא בספק רב למשחק הגביע מול הפועל כפר סבא ביום רביעי. לפני המשחק ייעבור עובד מבחן כשירות, ורק אז יוחלט אם ישחק או לא. גם השוער הניגרי, וינסנט אניימה, עדין לא חזר להתאמן עקב הפגיעה בברכו. הצוות הרפואי בקבוצה לא יודע להעריך כרגע מתי יחזור אניימה לאימונים. יהב יולזרי,שוער המשנה, נמצא בכוננות גם לקראת משחק הגביע הקרוב, ובעיקר לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים במחזור הקרוב בליגה.

שחקן נוסף שיחמיץ בוודאות את משחק הגביע הוא הקשר הקרואטי, הרוויה קובצ'ביץ', שלא מצליח להחלים מהפציעה בשריר הירך האחורי. בקבוצה יעשו כל מאמץ להכשיר את הקרואטי לקראת בית"ר אך הסיכויים לכך כרגע לא גדולים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully