וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי בני יהודה תפסיק לברוח?

"בושה שלא ניצחנו קבוצה כמו הכח, השחקנים נראו סמרטוטים", התבטאו בשכונת התקוה אחרי התיקו מול הסגולים, שמשאיר את הקבוצה בסכנת ירידה

אם היה בבני יהודה מי שחשב שהקבוצה ניצלה ממאבקי הירידה, באו שני המחזורים האחרונים והוכיחו אחרת. הזהובים שוב לא ניצחו את שכנתם לתחתית, אבל לפחות אתמול (שבת) מול הכח זה הסתיים בתיקו 2:2.

התחושות בקרב השחקנים בסיום המשחק מול הסגולים היו מעורבות. מצד אחד נחלצה הקבוצה מפיגור 2:0, אך מצד שני הקבוצה לא ניצחה יריבה שעל הנייר לפחות, נחותה ממנה. מספר שחקנים בחולייה האחורית התלוננו בתום המשחק על כך שהם אינם מקבלים מספיק עזרה משחקני הקישור וההתקפה במשחק ההגנה.

"היינו חייבים לקחת את הנקודות בכח, בושה שלא ניצחנו קבוצה כזו", אמר אחד משחקני הקבוצה. גם בהנהלת הקבוצה ישנו כעס רב על השחקנים. גורם בכיר בקבוצה התבטא אתמול בחריפות בסיום המשחק ואמר: "יש כאן כמה שחקנים שעושים טובה שהם רצים על המגרש, הם נראו כמו סמרטוטים".

מאמן הקבוצה ניצן שירזי לא הסתיר את תחושת האכזבה שלו משחקניו. שירזי לא אהב את ההצהרות שמפזרים חלק משחקניו בנוגע למעבר לקבוצות אחרות. המאמן אף דיבר על נושא המחוייבות למועדון באסיפה שקדמה למשחק, אך נראה שהדברים לא ממש חילחלו לאוזני שחקניו, כי כבר היום התבטא שוערה הניגרי של הקבוצה ווינסנט אניימה, בדבר רצונו לעבור למועדון גדול יותר וזאת על אף העובדה שהוא חתום על חוזה בבני יהודה גם לעונה הבאה.

את הלחץ בקבוצה ניתן היה להבין גם בעקבות העפתו של קובי דג'אני מהאימון על ידי שירזי. דג'אני תיקל בחוזקה את ראובן עובד, והמאמן שלח אותו הביתה. עובד עצמו נפגע ונטש את האימון. קרסולו התנפח ורק מחר תתברר חומרת פציעתו. ייתכן שהוא יחמיץ את משחק הגביע מול הפועל כפ"ס.

בלמה הקרואטי של בני יהודה ודראן יישה, התייחס לאובדן שתי הנקודות אמש בוינטר: "אני לא מבין איך לא ניצחנו במשחק הזה. שוב הסתבכנו במאבקי התחתית. אני שמח שהבקעתי שער אבל מה זה שווה אם לא ניצחנו. אולי השחקנים לא ממש מבינים את המצב שבו אנחנו נמצאים. כולנו חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי."

ביום רביעי הקרוב (18:45, בלומפילד ) תארח בני יהודה את הפועל כפר סבא בסיבוב ט' במסגרת גביע המדינה. המשחק הוקדם כי בשבוע הבא ייארחו הזהובים את מוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים ביום ב' בצאת חג שני.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully