וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן שוב תוקף

נשיא מ.ס אשדוד הורחק ל-4 חודשים אחרי שהעביר ביקורת על ביה"ד של ההתאחדות לכדורגל. עכשיו הוא קורא להם "חבורת פושעים"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרשיע היום (ראשון) את מ.ס אשדוד ואת נשיאה ג'קי בן זקן בהעלבה וביזוי של המערכת השיפוטית. כזכור, בן זקן לקח קשה את העונש שספג המאמן אלון חזן בבית הדין (הרחקה משלושה משחקים) ואמר לאחר מכן לתקשורת: "הכל מכור", כשהוא מתכוון לדייני בית הדין.

בן זקן הורחק לארבעה חודשים ממגרשי הכדורגל ומכל פעילות הקשורה לקבוצתו להתאחדות לכדורגל, בנוסף הוא נקנס בסכום של 20 אלף ש"ח. כמו כן, החליט הדיין דוד לב כי מ.ס אשדוד תשלם קנס של 50 אלף ש"ח, חצי ממנו בגלל העבירה הנוכחית וחצי ממנו בעקבות הפעלת עונש על תנאי מהעבר. אם זה לא מספיק, הקבוצה נענשה בהפחתת שתי נקודות ליגה על תנאי למשך שנה. התנאי הוא שלא תורשע תוך שנה מהיום בהעלבה או ביזוי המערכת המשפטית של ההתאחדות.

בן זקן: "ההתאחדות היא גוף מושחת"

בן זקן הוציא הודעה חריפה בתגובה על העונש, רמז לשחיתויות במכבי פ"ת ולא התבייש לתאר את ההתאחדות לכדורגל במילים קשות. לפי תגובתו, נשיא מ.ס אשדוד כלל לא הופתע מהעונש הכבד:

"אף אחד לא יימנע ממני לדבר ולהביע את דעתי האישית, ההתאחדות היא פשוט בדיחה עצובה. אני לא אתן לחבורת הפושעים הזו את התענוג ואדבר מעל כל במה אפשרית. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית והזכות להתבטא באופן חופשי היא זכות אלמנטרית.

"זה היה ברור ושקוף שהגוף המושחת הזה שנקרא ההתאחדות לכדורגל, דחה את פרסום העונש במספר ימים וזאת רק כדי שיעבור זמן ממועד פרסום העונש המגוחך שהוטל בשבוע שעבר על רוני לוי ומכבי חיפה. ברור שהם פוגעים בקבוצה כדי להשתיק אותי. אני בכלל לא יודע אם יש להם סמכות להעניש את הקבוצה. אנחנו נבחן את הנושא משפטית אחרי החג.

"השיטות של לוזון ידועות ומוכרות. גם במקרה של לוני הרציקוביץ' הלבישו עליו תיק של שימוש בסוכן לא מורשה וזה רק כי העז להתבטא כנגד ההתאחדות. מעניין מאוד למה אף אחד לא ראה לנכון עד היום לפתוח בחקירה בגין שימוש בסוכנים לא מורשים במכבי פתח תקוה. כדאי שייבדקו מי הסוכן של בלסינג קאקו, כולם יודעים מה קורה שם ושותקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully