וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "לא דיברנו על אליפות"

לי בוץ

31.3.2007 / 19:48

ניר לוין נסוג אחרי התיקו 2:2 של הפועל ת”א נגד מכבי פ”ת. יו”ר ההתאחדות אבי לוזון נכנס לחדר ההלבשה של המלאבסים לפני המשחק

הפועל ת"א סיימה היום (שבת) בתיקו 2:2 מאכזב מבחינתה, עם מכבי פ"ת. האדומים, שחזרו מפיגור, והובילו 1:2, ספגו בדקה ה-86 שער שיוויון מראשו של עומר גולן. התיקו של האדומים הרחיק אותם מתמונת האליפות.

מאמן הפועל ת"א ניר לוין אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מאוכזב ממשחק כזה. חזרנו מפיגור ועלינו ליתרון, אבל לא הצלחנו לשמור עליו, אז ודאי שאני מאוכזב. איבדנו שתי נקודות בבית במשחק שבו הובלנו, אבל עשינו טעויות ששילמנו עליהן ביוקר".

אחרי הדיבורים על ריצה לאליפות לא התבייש המאמן לסגת ולשנות כיוון: "לא דיברנו על אליפות, בטח שלא אחרי ההפסד מול מכבי חיפה. אנחנו מתמקדים בשבוע הבא. מושיק תאומים אמר בהרמת כוסית שהוא רוצה דאבל וזה בסדר לרצות. כולנו רוצים ולכולנו יש שאיפות. לא שיחקנו בחוכמה. לספוג שישה שערים בשני משחקי ליגה זה יותר מדי".

"יוסי אבוקסיס לא יכול לשחק 90 דקות בגילו. לקחנו את זה בחשבון, אבל בכל מצב עם כל הרכב אחרי שמובילים 1:2 במשחק כזה נגד יריב שמחפש להשוות, צריך לנצח. אפשר להיתפס לתירוצים, אבל זה לא מה שצריך לעשות. צריך לבדוק למה מה שקרה, קרה. לא יצרנו מספיק הזדמנויות. זה נובע מכך שאנו לא מספיק שקטים. לתוצאה של המשחק בחיפה הייתה השפעה, כמו גם לעובדה שהיינו חסרים מספר שחקנים. נשתפר לקראת המשחק הבא. יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו סופגים הרבה שערים. צריך לעשות הגנה טובה יותר".

פרט לאובדן הנקודות, האדומים ספגו הערב מכה נוספת בדמות הפציעה של כובש השער, איבזיטו אוגבונה. אוגבונה הוחלף לאחר שסבל מכאבים חזקים בשריר הירך האחורי ובצוות הרפואי חוששים שאולי מדובר בקרע. "זה לא נראה טוב מבחינת ההמשך", אמר לוין על הפציעה של החלוץ. "כנראה שמדובר בשריר הירך האחורי ואז אנחנו מדברים על היעדרות של כעשרה ימים. בפציעות מהסוג הזה צריך לחכות 24 שעות ולהיזהר עם אבחנות. נקווה שזו רק התכווצות שרירים ושהוא יחזור לפעילות מהר".

אבוקסיס: "שיחקנו בלי שכל"

יוסי אבוקסיס, שנתפר במהלך המחצית מעל הגבה, נראה מאוכזב מאוד בסיום: "אמרתי לפני המשחק שאם אנחנו רוצים לרוץ לאליפות, אסור לנו לאבד יותר נקודות בבית. עכשיו זה לא תלוי רק בנו, אלא בבית"ר ובמכבי. לא היה משחק טוב שלנו, אבל אני חושב שעדיין היינו יותר מסוכנים ממכבי פ"ת. שלטנו יותר. אחרי ה-1:2 היינו צריכים לשחק עם שכל ולשמור על התוצאה. כרגע האליפות מתרחקת ועכשיו זה נראה לא טוב, אחרי ההפסד מול חיפה והתיקו היום".

שי אבוטבול: "כרגע האליפות לא בראש שלנו. אנחנו חיים משבוע לשבוע ובזה אנחנו מתרכזים. המשחק נהיה מהיר בדקות האחרונות ולא הסתדרנו עם זה. חבל שלא שמרנו על התוצאה. ננסה להשתפר בהמשך".

גם המאמן בצד השני, גיא לוזון, היה מאוכזב מהמשחק: "אני אף פעם לא מרוצה מנקודה ותמיד רוצה ושואף לקחת את כל שלוש הנקודות בכל משחק. בצורה שהמשחק התפתח במחצית השנייה, שבה הפועל שלטה וגם הובילה, אז ברור שאנחנו מרוצים. בעיקר מכך שהצלחנו לחזור למשחק. אני חושב שגם היינו יכולים לכבוש שער מכריע בדקות הסיום, אבל זה מה שיש. אנחנו לא הולכים לים, נעשה הכל כדי לנצח כמה שיותר משחקים עד לסיום העונה".

במהלך המשחק נרשמה תקרית בין אוהד הפועל ת"א למוטי אורנשטיין. האוהד הטיח האשמות חמורות באורנשטיין כשצעק לעברו: "אתה בושה וחרפה. מי שמשלם משכורות ומעסיק את איתן טייב הוא לא אוהד הפועל. יותר חשוב לך שהבן שלך יקבל משכורת של 30,000 שקל בחודש, מאשר שאוהדי הקבוצה בכו פה לפני עשר שנים". לאחר כעשר דקות בהן הבליג אורנשטיין על ההתקפה, קם לעבר האוהד ואמר לו: "לא תצליח לחמם אף אחד. תמשיכו לכתוב שטויות בעיתונים".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נכנס לפני כשבועיים לתפקיד הבכיר ביותר במוסד הספורט הבכיר במדינה. הוא דיבר על עתיד חדש ועל חזון, אבל בינתיים הוא ממשיך להתנהג כמו בשכונה. לפני המשחק נכנס יו"ר ההתאחדות לחדר ההלבשה של קבוצתו לשעבר. כשעלה לוזון לתא הכבוד הוא זכה למטר קללות מאוהדי הפועל ת"א, שנמשך גם במהלך המשחק.

למרות התוצאה המאכזבת, הנהלת הפועל ת"א החליטה לשמח את השחקנים לקראת החג, הקדימה את מתן המשכורות בכעשרה ימים והכניסה לשחקנים את הכסף לחשבון הבנק כבר במהלך סוף השבוע. עם זאת, את השי לחג מהקבוצה צפויים השחקנים לקבל רק מחר לאחר אימון השחרור שיקיימו בוולפסון.

בסיום המשחק נערכו בדיקות סמים לשחקני שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully