וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארה רק אירופה: הפועל ת"א נפרדה ב-2:2 עם מכבי פ"ת

31.3.2007 / 18:55

לירן כהן (11) העלה את מכבי פ"ת ליתרון, אוגבונה (28) וטועמה (74) יצרו מהפך, אך עומר גולן (86) קבע 2:2 וחלום האליפות האדומה מתרחק

הפועל ת"א אירחה את מכבי פ"ת בבלומפילד' כשהיא יודעת שכל תוצאה בו פרט לניצחון, תרחיק אותם משמעותית ממאבק האליפות. אחרי 90 דקות הסתיימה ההתמודדות בשוויון 2:2 והפועל ת"א תיאלץ העונה להתמודד על מקום שמקנה לה מקום בגביע אופ"א, ולהתאמץ לשמור על גביע המדינה שנמצא באמתחתה.

הפועל ת"א נטלה את היוזמה למן הפתיחה, אבל דווקא חטיפת כדור של נאור פסר ונגיחה מדויקת של לירן כהן, בשערו השני העונה, העלו את מכבי פ"ת ליתרון 0:1 בדקה ה-11. המשחק הפך קצבי ונע מרחבה לרחבה, כשעיקר הלחץ היה על שערו של אוהד כהן. ככל שנקפו הדקות מכבי פ"ת הסתגרה יותר יותר, ולבסוף הגיע השוויון בדקה ה-28 מרגליו של זיטו אוגבונה ומפלס הלחץ בהפועל ת"א ירד מעט. במחצית נזקק יוסי אבוקסיס לכמה תפרים בראשו, לאחר שנפצע במהלך המחצית הראשונה.

הפועל ת"א פתחה את המחצית השנייה בלחץ כבד על האורחים, והגיעה לשתי הזדמניות של באדיר וברדה, אך לא כבשה לרשתו של אוהד כהן. כל זאת עד לדקה ה-74, שבה טועמה הרים כדור חופשי, וכהן, שלא ניחש נכונה את מעוף הכדור, ליווה אותו במבט אל הרשת וראה את הפועל ת"א עולה ליתרון 1:2 מוצדק.

כשהיה נדמה כי הפועל ת"א תיקח את שלוש הנקודות בבלומפילד, הגיע שער השוויון של עומר גולן בדקה ה-86 וטרף עבורה את הקלפים. בדקות הסיום של המשחק ירד מבול על האיצטדיון, הפועל ת"א תקפה בשצף קצף את שער מכבי פ"ת, אבל לא השכילה ליצר מהלך שיניב שער ניצחון.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, הצהיר מי נחשבת לחברת הקואליציה הבכירה של "ראש ממשלת הכדורגל", כשנכנס לחדר ההלבשה של מכבי פ"ת לפני המשחק. כשעלה לוזון לתא הכבוד בלומפילד הוא זכה למטר קללות מאוהדי הפועל ת"א.

מהלך המשחק

דקה 4- אוגבונה הרים כדור מאגף ימין, ברדה נגח והכדור חמק ליד קורת שערו של אוהד כהן.

דקה 11- גול! נאור פסר חטף כדור מבונדר באגף שמאל, הרים כדור מדוד ולירן כהן בנגיחה חזקה קבע יתרון 0:1 לזכות מכבי פ"ת.

דקה 28- גול! אחרי ערבוביה הכדור הגיע אל אבוקסיס שהפציץ מ-16 מטרים, אוהד כהן הדף הישר לרגליו של אוגבונה, שבעט לרשת העליונה וקבע שוויון 1:1.

דקה 55- אבוקסיס הרים כדור חופשי מצד שמאל, ובאדיר נגח משבעה מטרים מעל לשער של אוהד כהן.

דקה 58- טועמה הרים כדור חופשי מצד ימין, והנגיחה של ברדה חמקה בסמוך לקורת שערה של מכבי פ"ת.

דקה 69- באדיר נגח כדור קרן שעשה דרכו אל הרשת, אבל איסמעיל עמאר הרחיק מהקו ומנע יתרון לאדומים.

דקה 74- גול! סלים טועמה הרים כדור חופשי מאגף ימין, כ-30 מטרים אלכסונית משערו של אוהד כהן, כולם קפצו, אבל הכדור חלף על פני דבוקת השחקנים ברחבה, ופגש ברשת של אוהד כהן. 1:2 להפועל ת"א.

דקה 86- גול! לירן כהן הרים כדור מצד ימין ועומר גולן, חופשי ברחבה, נגח בחוזקה לפינה השמאלית של אלימלך וקבע שוויון 2:2.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, טל חן, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול, גילי ורמוט, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, נאור פסר, בלסינג קאקו, לירן כהן; עומר דמארי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully