וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לרונאלדיניו: בוא למילאן

31.3.2007 / 15:33

חלוץ נבחרת ברזיל רוצה לראות את חברו לסלסאו מצטרף אליו ואל קאקה בסן סירו. אינזאגי מקווה לסיים במילאן את הקריירה

רונאלדו, שעבר השנה מספרד לאיטליה, דוחק ברונאלדיניו לעשות את אותו דבר.

החלוץ שהגיע למילאן מריאל מדריד רוצה לראות את חברו לנבחרת ברזיל יחד איתו גם על הדשא בסן-סירו, ומתלהב מהאפשרות לטריומויראט ברזילאי בחוד המילנזי: "זה יהיה נהדר עבור קאקה, רונאלדיניו ובשבילי לשחק יחד באותו מועדון".

השמועות על מעבר אפשרי של הפנומן מברצלונה לארץ המגף מסתובבות באוויר כבר מזה זמן, כשמילאן נחשבת לאופציה המועדפת עליו במידה ויחליט לעזוב את הקטלונים. "אנחנו לא נצטרך לשכנע אותו לעבור לפה, כי מילאן היא מועדון נהדר", מוסיף רונאלדו. "כל שחקן חולם ללבוש את החולצה האדומה שחורה, זו אחת הקבוצות הטובות בעולם יחד עם ריאל מדריד", שולח החלוץ השמנמן עקיצה לאוהדי בארסה, שעדיין כועסים על המעבר של רונאלדו עצמו מהקבוצה שלהם ליריבה השנואה.

אינזאגי רוצה להישאר במילאן

פיליפו אינזאגי הודיע שהוא רוצה לסיים את הקריירה במילאן, בתגובה לשמועות שנפוצו על מעבר אפשרי שלו. דיווחים מאיזור מילאנו טוענים שהאיטלקי הבינלאומי התבאס מההחתמה של רונאלדו בינואר, שכמובן באה על חשבון דקות המשחק שלו. "מעולם לא היו לי מחשבות שליליות, אני חושב שמערכת היחסים שלי עם מילאן נועדה להימשך מכיוון שיש משהו מיוחד בינינו".

פיפו בן ה-33 הבקיע רק 2 שערים העונה, בעוד שלאלברטו ג'ילארדינו יש כבר 8 ואפילו רונאלדו הספיק לכבוש 3 מאז שהגיע. אינזאגי בטוח שזרי הדפנה של 6 השנים המוצלחות שלו במועדון יעמדו לזכותו: "הזכרונות של השערים והנצחונות הם משהו מיוחד שאי אפשר למחוק אותו, ואני מקווה שאוכל לשחק כאן עד סוף הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully