וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "לא הייתי מבזבז את הכסף על רונאלדיניו"

21.3.2007 / 12:48

נשיא אינטר שולח חיצים לכיוונה של מילאן ולאובססיה שלה לברזילאי. צפו בשערים הגדולים ביותר של בארסה. אלבס: "מחמיא שריאל מתעניינת"

במילאנו מסתגלים למציאות חדשה בה אינטר שולטת בעיר ללא מצרים, בעוד מילאן משתרכת הרחק הרחק מאחור. במציאות הזו נשיא הנראזורי מאסימו מוראטי מרגיש חופשי להסתלבט על היריבה העירונית המתקשה, שמפרסמת כל שני וחמישי את רצונה בכוכב ברצלונה רונאלדיניו.

"רונלאדיניו למילאן? אה, הייתי חוסך את הכסף ומשקיע אותו בשחקנים האחרים", ירה מוראטי. "אנחנו נמצאים במקום בו אנחנו לא צריכים להוציא כסף רק כדי להוציא כסף. יש לנו קבוצה חזקה, ואני לא בטוח שהאופי של רונאלדיניו מתאים לנו. לפעמים חלומות צריכים להישאר בגדר חלומות. החלום שלי הוא להביא את לאונל מסי, אבל בארסה לא רוצה לוותר עליו והיא לא צריכה את הכסף, אז נראה לי שהוא יישאר בברצלונה".

עוד בבארסה: היכולת החלשה שמציג העונה הבלם רפאל מארקס הובילה לשמועות שהמועדון מתכנן להעזיבו בסיום העונה. "אני רוצה להישאר כאן עד תום החוזה שלי ב-2010", אמר המכסיקני. "אם ההנהלה רוצה שאעזוב זו החלטה שלה. הדיבורים על עזיבה מפתיעים אותי, כי אף אחד לא דיבר איתי על זה, וחשבתי שמערכת היחסים שלי עם כולם היא טובה. לכולם יש תקופות חלשות, ובהגנות תמיד יש טעויות".

בין לבין התפנה העיתון "אל מונדו דפורטיבו" לבחור את השער הגדול ביותר של בארסה בכל הזמנים. תיכנסו ללינק המצורף כדי לצפות בגולים הגדולים של השחקנים הגדולים ביותר ששיחקו במועדון.

חם בסביליה

מלחמת מילים בין מאמן סביליה חואנדה ראמוס ומאמן בטיס לואיס פרננדז, אחרי שהראשונים השלימו את הגומלין ברבע גמר הגביע עם ניצחון 0:1 וכרטיס לחצי הגמר. "המשחק היה קל משחשבתי, והופתעתי מהיכולת החלשה של בטיס", אמר ראמוס, שלמרות ההכאה על חטא אחרי המהומות בחלק הראשון של הדרבי החליט לזרוק גפרור לאבק השריפה בעיר, "אני חושב שהם צריכים חיזוק, כי הם לא איימו עלינו בכלל."

פרננדז סירב להגיב לדברי ראמוס ישירות. "אני לא צריך להוכיח מה עשיתי ב-12 שנה", אמר. אותי לא זרקו מאף מועדון". כנראה פרננדז בונה על חוסר הבקיאות של התקשורת הספרדית בקלחת הבית"רית. "סביליה התגוננה עם הרבה שחקנים מאחור". על ההדחה אמר: "רציתי שנמשיך בגביע בשביל האוהדים, אבל הגעתי לכאן רק כדי להבטיח את הישארותנו בליגה".

כוכב סביליה דניאל אלבס, שמושך התעניינות רצינית מצדה של ריאל מדריד, אמר כי הוא "מוחמא מהעניין של ריאל. זה אומר שהעבודה שלי על המגרש מוערכת. אבל אני רוצה להתמקד אך ורק בסביליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully