וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש, ארבע ולעבודה

31.3.2007 / 17:45

מנצ’סטר יונייטד חזרה מפיגור כדי להביס את בלקבורן 1:4. וידיץ' שבר את עצם הבריח. צ'לסי עם 0:1 דרמטי מול ווטפורד. ליברפול-ארסנל 1:4

באנגליה היו עסוקים שבועיים במצבה של הנבחרת הלאומית שלהם, שעשתה פאדיחות ב-0:0 באצטדיון ר"ג, ואז עוד יותר פאדיחות ב-0:3 על אנדורה בברצלונה. סטיב מקלארן הפך אויב הציבור מספר 1, אבל עכשיו יהיו לו כמה שבועות של חסד, כשהפרמיירליג חזרה היום (שבת) לפעילות, במסגרת המחזור ה-31.

החגיגה נפתחה באנפילד במפגש הקלאסי בין ליברפול לארסנל, במשחק שהניב חמישה שערים יפים, כדורגל מהיר והרבה שמחת חיים - בניגוד גמור לנבחרת האנגלית. ליברפול ניצחה 1:4, והיא חלפה על פני התותחנים בדרך למקום השלישי.

מנצ'סטר יונייטד פיגרה עד הדקה ה-61 מול בלקבורן, אך השיבה ברביעייה כדי להוכיח שהעונה זו העונה שלה. דבר שהעיב על שמחת הניצחון הייתה פציעתו של נמניה וידיץ', ששבר את עצם הבריח. צ'לסי עדיין מנסה לשמור על הסיכוי הקלוש. האלופה הנוכחית, שאולי בקרוב תיקרא האלופה היוצאת, נזקקה לשער בדקה ה-90 כדי לגבור על האחרונה בטבלה, ווטפורד.

ווסטהאם, ללא יוסי בניון, ניצחה 0:2 את מידלסברו והשאירה לעצמה סיכוי במאבק ההישרדות, בייחוד לאחר ששפילד יונייטד, שממוקמת עדיין מעל הקו האדום, הפסידה 1:0 לבולטון עם טל בן חיים. פולהאם ופורטסמות' נפרדו ב-1:1 דרמטי. ניצחונות גם למנצ'סטר סיטי וצ'רלטון על ניוקאסל ו-וויגאן בהתאמה.

מקרוני זה חמץ?

איפה היית עד עכשיו, פיטר קראוץ'? המקרוני האנושי הראה היום כמה הוא היה חסר למקלארן בסגל האנגלי, עם שלושה שערים מצוינים לרשתו של להמן. ליברפול ניצחה 1:4 את ארסנל, ונקמה בהם על שלושת ההפסדים הרצופים (3:0 בסיבוב הקודם, 3:1 בגביע ו-6:3 מדהים בגביע הליגה).

השער הראשון של קראוץ' הגיע כבר בדקה הרביעית. חילופי מסירות מהירות הסתיימו בכדור רוחב מצוין של אלבארו ארבלואה, וקראוץ' היה שם כדי לדחוף את הרגל ולנעוץ את הכדור ברשת. בדקה ה-35 הוא התרומם נהדר, ונגח מצוין אחרי הגבה יפה של פאביו אורליו. בדקה ה-81 הוא שוב כבש, כשבעט חזק אחרי מסירה של פנאנט.

דניאל אגר נכלל גם הוא בחגיגה עם שער נגיחה בדקה ה-60, ו-וויליאם גאלאס צימק ל-3:1 בדקה ה-73 אחרי כדור קרן, אבל המשחק הזה שייך לאדם אחד. למזלנו, הוא לא היה בסגל האנגלי, כי בכושר הזה קשה לדמיין את שמעון גרשון שומר עליו. אבל למען האמת, רוב הסיכויים שמקלארן היה מקלקל גם אותו.

מזל של אלופים

מנצ'סטר יונייטד - בלקבורן 1:4

אם מעסק הביש שאליו נקלעו השדים האדומים הם הצליחו להיחלץ, אז סביר להניח שעל צלחת האליפות רשום בגאון שמה של הקבוצה של סר אלכס פרגוסון. הרוברס, שהוציאו בעונה שעברה שלוש נקודות בתיאטרון החלומות, ניסו לקטוע את רצף הניצחונות של היונייטד, שעמד על שישה בליגה.

הפתיחה דווקא הייתה מעודדת מבחינת האורחים. 29 דקות חלפו ו-76,098 יושבי אולד טראפורד פערו פיהם לאחר שמורטן גאמסט פדרסן שלח למט דרבישייר שהרשית. השדים האדומים ירדו למחצית בפיגור.

ל-45 הדקות הבאות הם עלו כמו מלוע של תותח. כשהם לוחצים את הרוברס לשערם. 16 דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה נפל שער השיוויון של פול סקולס. בדקה ה-72 פרץ כריסטיאנו רונאלדו משמאל ושלח רוחב. הכדור התגלגל באין מפריע לצד השני ומייקל קאריק גבה הקומה היה במקום כדי לשלוח פס מדויק לרשת של פרידל. שבע דקות לסיום שוב הפורטוגלי, הפעם הוא בעט כדור חופשי, שוער בלקבורן הדף וג'י סונג פארק היה במקום כדי לשלוח את הריבאונד פנימה. בדקת הסיום אולה גונאר סולשיאר חתם את התוצאה.

מנצ'סטר משיגה ניצחון שביעי רצוף בליגה והיא מגדילה את יתרונה בצמרת לתשע נקודות, לפחות לפני משחקה של האלופה הנוכחית, שבקרוב נכנה היוצאת.

דבר אחד העיב על הניצחון, היא הפציעה הקשה בדקה ה-28 של נמניה וידיץ'. בלמה בן ה-25 של היונייטד נחת בצורה קשה על הכתף ושבר את עצם הבריח. ייתכן כי אלכס פרגוסון ייאלץ להסתדר עד סוף העונה בלעדיו.


ווטפורד - צ'לסי 1:0

האם המזל של אלופים הוא דווקא של צ'לסי? האלופה הגיעה לקרב הקצוות בלונדון נגד הצרעות בידיעה שהיונייטד ניצחה והם חייבים שלוש נקודות כדי להשיב את הפער לשש. 90 דקות חפות משערים ושחקני האלופה ראו כיצד האליפות, בה זכו בשנתיים האחרונות, נודדת מלונדון לכיוון מנצ'סטר.

אלא שסלומון קאלו, שהחליף את מקאללה בהפסקה, כבש שער דרמטי בדקת הסיום של המשחק אחרי בישול של אנדריי שבצ'נקו כדי להשאיר סיכוי לכחולים. במחזור ה-33 תתארח המוליכה אצל האלופה ואז תתבהר התמונה המעניינת. הצרעות מצידן, יכולות להתחיל לתכנן את העונה הבאה בליגת המשנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפטישים נתנו בראש

ווסטהאם - מידלסבורו 0:2

אומרים שהסטטיסטיקה לא משקרת, וגם היום היא המשיכה לדבור אמת. הלונדונים הפסידו רק פעם אחת באפטון פארק לבורו ב-18 השנים האחרונות, וגם היום התעלתה החבורה של אלן קרבישלי, שידעה כי כל תוצאה פרט לניצחון תסתום את הגולל על תקוותיהם ותשלח אותם לליגת המשנה. חבל מבחינתם שרק כאשר הגרזן היה מונף מעל הפטישים הם התעוררו.

יוסי בניון לא נכלל בסגל, אבל זה לא מנע מווסטהאם לפתוח את המשחק בטירוף. מחוגי השעון לא השלימו שני סיבובים ובובי זאמורה כבש. קרליטוס טבז, שפתח לצידו של זאמורה בחוד, הכפיל את היתרון דקה לסיום המחצית הראשונה. עד הסיום נשמרה התוצאה, שנתנה לפטישים הרבה תקוות לעתיד כשכעת הם מרוחקים משפילד יונייטד רק חמש נקודות.


בולטון - שפילד יונייטד 0:1

טל בן חיים הרגיש צורך עז לסייע ליוסי בניון להישאר בליגה, מכיוון ששפילד יונייטד יושבת במקום שמעל לקו האדום. הבלם הישראלי עשה את שלו בהגנה כשהוונדררס לא ספגו. בדקה ה-80 קווין דיוויס כבש שער יפה בבעיטה מכ-20 מטר. הקבוצה של סאם אלרדייס, שקירטעה לאחרונה, חזרה טוב מהפגרה והיא ממוקמת במקום החמישי.


פולהאם - פורטסמות' 1:1

הקבוצה של הארי רדנאפ הגיעה לקרייבן קוטג' במטרה להשיג עוד נקודות במרדף על המקום שמוליך לגביע אופ"א, אלא שהמקומיים רצו לאגור עוד נקודות כדי להבטיח את העונה הבאה בליגה הבכירה. שער של ניקו קרנצ'אר כבר בדקה השלישית מבישול של נאווקו קאנו עשה את העבודה לאורחים, אבל בדקת הסיום איזן איאן פירס ושלח את האורחים עצובים הביתה.


צ'רלטון - וויגאן 0:1

התחתית באנגליה ממשיכה לבעור, והאדיקס עירבו היום במאבקי ההישרדות את וויגאן. הקבוצה של אלן פארדיו התקרבה עד כדי נקודה משפילד יונייטד לאחר שדארן בנט, שהוזמן לסגל האנגלי לסבב המשחקים שהתקיים, הבקיע בפנדל בדקה ה-86.


במשחק נוסף:

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 1:0
לסיטיזנס: אמיל אמפנזה (80)

הילי השיג עוד ניצחון

דיוויד הילי, חלוצה הנהדר של נבחרת צפון אירלנד וקבוצת לידס יונייטד, ממשיך בכושר הנפלא שלו, כשכבש את שער הניצחון בדקה ה-90, במשחק הניצחון 1:2 מול פרסטון באלנד רואד.

הצפון אירי, שהבקיע תשעה מעשרת השערים של נבחרתו בסך הכול בקמפיין וכבש חמישה רק בשבוע האחרון, השיג את שלוש הנקודות לקבוצתו במשחק הדרמטי, למרות זאת לידס עדיין ממוקמת במקום הלפני אחרון, שמוביל לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully