וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון רוצה את הונטלאר, מגן על מקלארן

30.3.2007 / 12:48

מאמן מנצ'סטר יונייטד רוצה את הצייד מאייאקס לעונה הבאה, ותוקף את התקשורת "הלעגנית". ואן דר מיידה בדרך חזרה להולנד

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, הולך חזק על כל התארים החשובים השנה, מה שלא מונע ממנו לחשוב קדימה ולהסתכל לכיוון העונה הבאה. פרגוסון מעוניין בסקורר של אייאקס, קלאס יאן הונטלאר. "הצייד" נמצא ברשימת המבוקשים של פרגי, יחד עם אואן הארגריבס מבאיירן מינכן ונאני, הקיצוני של ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל.

הונטלאר בן ה-23 קנה לעצמו מעמד של אחד החלוצים הטובים ביבשת, וגורר השוואות לרוד ואן ניסטלרוי. פרגוסון עקב אחרי השחקן ושלח סקאוטים לראות אותו בפעולה. שפר מזלם, ובמשחק מול טוונטה (1:4 לאייאקס) כבש הצייד שלושער.

עוד מפרגוסון: הסקוטי התפנה להגן על עוזרו לשעבר ומאמן הנבחרת האנגלית סטיב מקלארן, שהתקשורת המקומית החליטה לעשות לו את המוות אחרי ה-0:0 בישראל וה-0:3 הלא משכנע בבית מול אנדורה.

"אני לא חושב שיש מישהו שאוהב את מה שקורה למקלארן", אמר הסקוטי. "המאמנים הקודמים של הנבחרת עברו את אותו הדבר. הבעיה היא שיש תעשייה ותרבות של לעג, והתקשורת לועגת לו בצורה שקשה מאוד להתמודד איתה. אני בטוח שהוא סובל מזה, אבל הוא גבר, והוא יתמודד עם המצב".

חדשות נוספות:

* הארי רדנאפ, מאמן פורטסמות, שם עין כבר מזמן על קשר גאנה ואודינזה האיטלקית, סולי מונטארי, והקבוצה האנגלית קרובה לסיכום על העברתו. מחירו של השחקן מוערך על כ-10 מיליון ליש"ט (כ-80 מיליון שקל).

* אנדי ואן דר מיידה, קשר אברטון, צפוי לחזור בקיץ להולנד, לטוונטה אנסחדה. ביום חמישי נכנס ואן דר מיידה לתאקל עם מאמן הקבוצה, דייויד מויס, מה שסולל כנראה את דרכו החוצה. ואן דר מיידה ביקר את מויס, וטוען כי הוא פיברק את הסיבה לאי הכללתו בסגל הקבוצה למשחק מול ארסנל לפני כחודש. מויס טען אז שההולנדי סובל מפציעה, אבל כעת האחרון משיב אש: "הייתי כשיר. רשמתי 90 דקות במשחק אימון יומיים לפני כן. זכותו של המאמן לא להכליל אותי בסגל, אבל הוא לא צריך לשקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully