וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-בני יהודה: לברוח מהרצליה

הכח רחוקה במעט מהקו האדום, בני יהודה הסתבכה וגם היא בסכנה. מי שתעשה 3 נקודות תרוויח שבוע שקט, נקודה לא טובה לאף אחת

בהכח יודעים ששלושת המחזורים הקרובים יכולים להבטיח עוד עונה בליגת העל, או להבטיח דרבי נגד הפועל רמת גן במכתש בעונה הבאה.

מבצע ההישרדות מתחיל בשבת ב"וינטר" נגד בני יהודה, ויימשך נגד מכבי הרצליה והפועל פ"ת. הקפטן אדריאן גמאן ייעדר בגלל צהובים, אבל מור גולן ואבי תקוה, שנעדרו מהתיקו 0:0 בכפ"ס, יחזרו לסגל.

השוער ישראל פילוסוף: "הראש שלנו רק במאבקי התחתית. הגביע זה בונוס ואפשר להפתיע את מכבי ת"א ביום נתון, כמו שעשינו בשנה שעברה נגד בית"ר ירושלים. אני מאמין שלא יהיה דרבי בעונה הבאה נגד הפועל בלאומית".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, יוסי ביטון, שוקי נגר: דניאל היידמן, יוסי רוזן, דן רומן, דודי ליברמן, אבי תקוה (מור גולן): פפי קימוטו

עובד על הספסל

הזהובים מגיעים מחר לוינטר כאשר הם רחוקים רק 6 נקודות מהקו האדום. התבוסה 4:1 למכבי הרצליה במחזור האחרון, הכניסה הרבה לחץ במועדון והשחקנים עומדים שוב לפני משחק שאותו הם חייבים לנצח כדי לא להסתבך שוב במאבקי התחתית.

מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, נראה מאוד כעוס באימונים האחרונים. שירזי התאכזב מאוד מתצוגת הנפל של חניכיו בתבוסה להרצליה והדבר לא נעלם מעיני השחקנים. אלו סיפרו השבוע ששירזי היה מרוחק מהרגיל וש-"זה לא היה ניצן שהתרגלנו לראות מתחילת השנה", כפי שהגדיר זאת אחד השחקנים.

שירזי מתכנן מיני מהפכה בהרכב כאשר החסרון הבולט יהיה כפי הנראה בין הקורות. השוער וינסנט אניימה אמור לעבור היום מבחן כשירות, כדי לבחון את מצב ברכו הפצועה אך נראה ששירזי לא ייקח סיכון ואחרי שהניגרי לא התאמן כל השבוע ייפתח יהב יולזרי שוער המשנה.

המאמן מתכוון לבצע מספר שינויים נוספים בהרכב. הקשר הרוויה קובצ'ביץ' לא החלים מהפציעה בשריר הירך האחורי והוא ייעדר מהמשחק מחר. בחוליית ההגנה אמור יאיר אזולאי לחזור לעמדת המגן הימני וזאת על חשבונו של איציק עזוז.

ראובן עובד כנראה ישלם את מחיר התבוסה בנתניה ויסופסל. שירזי התלבט רבות האם לכלול את עובד בסגל למשחק מחר וזאת עקב התקרית עם האוהדים בה היה מעורב הקשר, בתום המשחק מול הרצליה. עובד יהיה בסגל אך לא ייפתח בהרכב.

ליאור אסולין אמר היום בתום האימון : "חשוב לנו לנצח בכדי לבוא בראש שקט למשחק הגביע. היתה לנו תקלה במשחק הקודם, אבל אני בטוח שנצחון מחר ישכיח את התבוסה להרצליה. אני לא רוצה לחשוב אפילו על מצב בו נהיה בקרב ההישרדות עד סוף השנה. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שנצא מהמצב אליו נקלענו"

המשחק במסגרת סיבוב ט' בגביע המדינה בו תארח בני יהודה את הפועל כפר סבא, ייערך בסופו של דבר ביום רביעי הקרוב ה-4 באפריל. ההתאחדות לכדורגל הקדימה את מועד המשחק מכיוון שבמחזור הליגה הבא ייארחו הזהובים את בית"ר ירושלים ביום ב' בצאת חג שני.

הרכב משוער: יהב יולזרי, יאיר אזולאי, ודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יניב אלול, מטה בטורינה, אסי בלדוט ,אלי ביטון (ברק בדש), ליאור אסולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully