וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי עשוי לספסל את עובד

28.3.2007 / 15:04

מאמן הזהובים מתכנן מיני מהפכה בהרכב, ואחרי התקרית עם האוהדים, הקשר כנראה ישלם את המחיר. אניימה הפצוע הפסיד בבוררות מול סוכנו האישי

על פי ההכנות השבוע לקראת משחק הליגה מול הכח עמידר רמת גן (שבת, 18:30) נראה כי מאמן בני יהודה ניצן שירזי מתכנן מיני מהפכה בהרכב. שירזי, שהתאכזב מאוד מתצוגת הנפל של חניכיו במשחק התבוסה להרצליה, שוקל להוריד לספסל מספר שחקנים בכירים, ואחד מהם יהיה כנראה ראובן עובד, שהיה מעורב בתקרית עם אוהדי הקבוצה בתום התבוסה למכבי הרצליה במחזור הקודם (4:1). שירזי מאוד לא אהב את העניין והוא שוקל ברצינות שלא לכלול את עובד בסגל הקבוצה בשבת.

בינתיים, בשכונת התקווה העבירו הבוקר (רביעי) הילוך בהכנות לקראת קרב התחתית בשבת. הזהובים יחסרו כמעט בוודאות את שוערם הפצוע וינסנט אניימה, שעדיין לא חזר מניגריה. הנהלת הקבוצה אישרה לאניימה להאריך ביום אחד את שהייתו בניגריה והוא צפוי לחזור בלילה שבין חמישי לשישי. אניימה שלא התאמן כל השבוע ולא נטל חלק במשחק נבחרתו סובל עדין ממתיחה חזקה מאוד ברצועה צידית בברך, וכפי שזה נראה כרגע הוא לא אמור לשחק בשבת.

אניימה ודאי לא ישמח לגבי תוצאות הבוררות מול סוכנו ניר קרין. בורר ההתאחדות עו"ד עמיאל ונגר קבע היום כי על השוער לשלם סכום של כ-70 אלף קלים, שהם כחמישה אחוזים משכרו הבסיסי וקיבל בכך את תביעתו של הסוכן, שטען כי אניימה לא שילם את העמלה שהיה חייב לשלם לו בתחילת העונה, כאשר נחתם החוזה עם בני יהודה. עוד קבע הבורר כי על אניימה לשלם את כל הוצאות המשפט וכן את שכר הטרחה של עורך דינו של קרין, אייל יפה, בסכום הנאמד בכ-30 אלף שקל.

קרין מסר בתגובה: "אני שמח שהצדק ניצח. עברה עליי תקופה לא קלה, כי לא רק שאניימה לא שילם לי את חלקי, הוא אף הגיש תלונה במשטרה וטען שחתימתו זויפה. עורך הדין שלי, אייל יפה, עשה עבודה טובה, ואני שמח שהאמת יצאה לאור, וששמי הטוב לא נפגע".

מי שיתפוס את מקומו של אניימה בין הקורות הוא שוער המשנה יהב יולזרי. השוער הצעיר מפגין בטחון רב באימוני הקבוצה ובקבוצה בטוחים שיוכלו לסמוך עליו במשחק הגורלי בשבת. הקבוצה תחסר גם את הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' שלא מצליח להתאושש מפציעתו בשריר הירך האחורי. הקרואטי ניסה להתאמן מספר פעמים השבוע, אך הכאבים העזים ברגלו לא איפשרו לו לסיים אף אימון והוא לא יהיה בסגל לשבת.

קפטן הקבוצה אסי בלדוט אמר בתום אימון הבוקר: "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק בשבת ומתכוננים בהתאם. כולם יודעים מה המטרה ואנחנו חייבים לחזור עם 3 נקודות מהמשחק הזה. זה לא הולך להיות קל כי הכח קבוצה טובה וגם הם צריכים את הנקודות".

לגבי הלחץ בקבוצה אמר הקפטן: "תמיד יש לחץ בבני יהודה, אנחנו מקצוענים וצריכים לדעת להסתגל לכל מצב." בלדוט גם התייחס לדבריו של שחקן הכח ר"ג דודו ליברמן, שאמר השבוע שבלי אניימה בני יהודה קבוצה פחות טובה: "אניימה שוער גדול, עזר לנו הרבה מאוד השנה. יש לנו קבוצה טובה ועם וינסנט אנחנו קבוצה טובה עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully