וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרואטים של בני יהודה בעד ישראל

23.3.2007 / 13:29

קובצ'ביץ', יישה ובטורינה יחזיקו אצבעות לנבחרת מול אנגליה: "תנצלו את זה שיש להם שוערים רעים". אניימה נסע לניגריה

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, החליט לנצל את פגרת הנבחרת ולתת לשחקניו חופש בסוף השבוע הקרוב. הקבוצה תחזור לאימונים רק ביום ראשון.

בשכונה ירצו להוריד את מפלס המתח שאליו נקלעה הקבוצה לאחר התבוסה 1:4 מול הרצליה בשבת האחרונה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי שירזי מיעט לדבר עמם במשך השבוע והיה מאוד ענייני במהלך האימונים. אמש (חמישי), החליט שירזי לעשות אימון כושר מפרך והשחקנים לא נגעו בכדור כל הערב.

מהאימון נעדר השוער הפצוע וינסנט אניימה שטס לניגריה, ובבני יהודה כבר נערכים לעובדה ששוער המשנה יהב יולזרי יעמוד בין הקורות במשחק החוץ הקרוב מול הכח רמת גן. גם אימורו לוקמן החולה לא התאמן. הרוויה קובצ'ביץ החלים כמעט לגמרי מפציעתו, ויחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא.

לאירופה דרך השכונה

שחקני הקבוצה מתכוונים לצפות מחר (שבת) במשחק הנבחרת מול אנגליה כאשר הדעה הרווחת היא שלישראל סיכוי די טוב לנצח את המשחק.

לנבחרת הישראלית נוספו שלושה אוהדים מכיוון בלתי צפוי. שלושת שחקני החיזוק הקרואטים של בני יהודה, הרוויה קובצ'ביץ', ודראן יישה ומטה בטורינה, יחזיקו אצבעות לנבחרת, בידיעה שנצחון ישראלי מול אנגליה יעניק לנבחרת קרואטיה כמעט בוודאות את המקום הראשון בבית.

"אני חושב שישראל צריכה לנצל את העובדה שהאנגלים מגיעים עם שני שוערים יחסית חלשים", אמר יישה, "מאז דיוויד סימן לא היה לאנגלים שוער ברמה עולמית. אני חושב שגם החסרון של דיוויד בקהאם השאיר חור די גדול במרכז המגרש וגרם לכך שלאנגלים אין כיום מנהיג".

קובצ'ביץ בן ה-24 לא מסתיר את רצונו להשתייך לסגל הנבחרת בארצו: "ברור שאני רוצה להיות חלק מהנבחרת אבל אני יודע שזה מאוד קשה להשתלב שם. בתפקיד שלי משחקים שני תותחים, ניקו קובאץ' וגם לוקה מודריץ' מדינמו זאגרב, שהוא כנראה הכוכב הבא של הנבחרת, שחקן צעיר נפלא ואני יודע שבאיירן מינכן כבר מעוניינת לרכוש אותו".

"קובה" יודע שהליגה הישראלית זה לא המקום האידיאלי להגיע ממנו לאירופה אבל שמח להיות כאן: "החלטתי לקחת את ההזדמנות הראשונה שהייתה לי לצאת מקרואטיה ולבוא לישראל, אני שמח שהגעתי לבני יהודה וממש לא מצטער על הצעד שעשיתי. לעולם אי אפשר לדעת לאן הכדורגל יכול לקחת אותך, הייתה לנו השנה הזדמנות להציג את יכולתנו בסיבוב הראשון בגביע אופ"א ומי יודע מה היה קורה אם היינו מעפילים לסיבוב השני".

קובצ'ביץ גם התייחס למצבם של הזהובים בליגה: "יש לנו עכשיו משחק חשוב מאוד מול הכח. אני מקווה שהמשחק האחרון פתח לנו את העיניים והעיר חלק מהשחקנים שחשבו שהסיפור גמור. משהו לא היה נכון בהכנה שלנו, נבוא מוכנים ויותר מרוכזים. אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו על הנייר קבוצה טובה יותר מהרצליה וגם מהכח, אבל זה לא מספיק, נצטרך להוכיח את זה על המגרש. צריך לבוא בראש נקי ולהחזיר את הבטחון לקבוצה ואז הכל יהיה בסדר".

קובצ'ביץ' שמסיים העונה חוזה בן שנתיים לא מסתיר את שאיפותיו: "אני שחקן צעיר וכמובן שהייתי שמח להשתלב במועדון גדול ולהרוויח יותר כסף, זה מאוד טבעי, אבל בני יהודה היא העדיפות הראשונה שלי גם לעונה הבאה. זה כבר הבית השני שלי. תל אביב עיר מדהימה ואני אשמח מאוד להישאר כאן גם בעונה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully