וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביל הבריחה: שאלקה ניצחה והתקרבה לאליפות

17.3.2007 / 18:33

שאלקה ניצחה את שטוטגארט 0:1 והגדילה את הפער בפיסגה. באיירן הפסידה 1:0 בפרנקפורט. האנובר-המבורג 0:0, הרטה ברלין - קוטבוס 1:0

המחזור ה-26 בבונסדליגה נפתח ביום שישי, כנהוג, עם משחק בודד בו גברה אנרג'י קוטבוס בחוץ על הרטה ברלין 0:1.

היום (שבת) המוליכה, שאלקה, פגשה בקרב ענקיות את שטוטגארט, השלישית בטבלה ויצאה כידה על העליונה עם ניצחון 0:1. השמחה בגלזנקירשן תושלם אם מחר (ראשון) השנייה בטבלה ורדר ברמן תמעד במשחקה הביתי מול מיינץ של יורגן קלופ. באיירן מינכן יצאה למשחק חוץ קשה בפרנקפורט וחזרה לבוואריה עם הפסד 1:0, שמרחיק אותה ממאבקי הצמרת. המבורג המתאוששת התארחה אצל האנובר 96 וסיימה עימה בתיקו 0:0.

במשחק נוסף מלבד זה של ורדר ברמן מול מיינץ, תארח מחר באייר לברקוזן, שהעפילה לרבע גמר גביע אופ"א, את בורוסיה מנשנגלדאבך.

הרטה ברלין - אנרג'י קוטבוס 1:0

הקבוצה מהבירה, שממוקמת במרכז הבודסליגה, אירחה את אנרג'י קוטבוס, שדורגה קרוב לקו האדום טרם המשחק. אל ההפסקה ירדו שתי הקבוצות ללא כיבושים. כנראה שבהפסקה קיבל סרג'יו מריאן ראדו הרבה אנרגיה מכיוון שכבש שתי דקות לאחר מכן (47) את שער הניצחון היקר מפז והעניק לאורחים שלוש נקודות יקרות, שמעלות אותם עד מקום התשיעי, מקום אחד מתחת להרטה, שממשיכה לפשל מצידה.


האנובר 96 - המבורג 0:0

האורחים, עם התאוששות נאה במחזורים האחרונים הצליחו לטפס מהמקום האחרון עד למקום ה-14 בליגה. להאנובר בעלת השאיפות להתברג במקום המוביל לגביע אופ"א התיקו הזה פחות התאים.

שאלקה 04 - שטוטגארט 0:1

'הכחולים המלכותיים', שהאריכו את חוזהו של מאמנם מירקו סלומקה, שלטו והיו מסוכנים יותר, ולמרות יכולת טובה של שוער שטוטגארט טימו הידלבראנד, היה זה מלאדן קרסטאיץ' שכבש לזכות המארחת בדקה ה-77 את שער הניצחון. האורחים מדרום גרמניה לא סיכנו את שערו של מנואל נאואר, ושאלקה, אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון חוזרת לעצמה. הפער מהשנייה ורדר ברמן צמח ל-6 נקודות, ובמידה שסגניתה תמעד מחר (ראשון) מול מיינץ, הרי שיהיה זה סוף שבוע שמח במיוחד בגלזנקירשן. שטוטגארט ממשיכה לאבד גובה, ולקבוצה של ארמין וה יש אחרי המשחק הזה רק שתי נקודות מארבעת המשחקים האחרונים.

פרנקפורט - באיירן מינכן 0:1

המארחים מקומארץ-בנק ארינה הרסו למאמן באיירן אוטמאר היצפלד, שחתם בשורות אלופת גרמניה גם לעונה הבאה, את החגיגה. אחרי שהדאבליסטית הצליחה לאגור 7 נקודות בשלושת משחקיה האחרונים, היה זה כריסטוף פרויס שהרשית בדקה ה-77 במספרת מדהימה, ושלח את באיירן מינכן להרהר האם היא באמת עשויה מחומר של אליפות העונה. לפרנקפורט, שמסובכת בתחתית, היה זה ניצחון חשוב ביותר שהעלה אותה למקום ה-12 בטבלה.

בורוסיה דורטמונד - נירנברג 0:0

מאמנם החדש של הצהובים תומאס דול ינסה להוציא אותם מהבוץ אליו נקלעו במחזורים האחרונים תחת הנהגתו של המאמן הקודם יורגן רובר, ותיקו, אמנם ביתי, במשחק הפתיחה שלו, זו לא תוצאה שאפשר לזלזל בה. האורחים, מלכי התיקו (בצוותא עם המבורג) של הבונדסליגה, יכולים לחוש טעם של החצמה משלא ניצלו את הפסדה של באיירן מינכן לפרנקפורט.


משחקים נוספים:

וולפסבורג - בוכום 1:3
לוולפסבורג: אייזק בויאקה (22), אלכסנדר מדלונג (26), מרסלו מרסליניו (83). לבוכום: תאופאניס גקאס (66)

אלמיניה אאכן - ארמיניה בילפלד 0:2
לאאכן: יאן שלאודראף (71), לורנתיו רגשאמפ (פנדל, 76)

עדכון ראשון: 22:14, 16/03/07
עדכון אחרון: 18:33, 17/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully