וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד האריך את חוזהו בבאיירן, סלומקה בשאלקה

15.3.2007 / 16:58

האלופה הגרמנית החתימה את מאמנה לעונה נוספת ובבוא העת תשקול את המשך הדרך. מאמן מוליכת הטבלה נשאר בגלזנקירשן עד 2009

"אוטמר היצפלד ישאר בבאיירן מינכן גם בשנה הבאה", כך הכריזה היום (חמישי) אלופת גרמניה. היצפלד הגיע אמש (רביעי) לסיכום עם המועדון ויאמן את קבוצת הפאר הגרמנית גם בעונת 2007/08. "אנחנו מאוד מרוצים שיכולנו להגיע להסכם במהירות וביעילות", אמר מנכ"ל המועדון אולי הואנס, "זו היתה החלטה משותפת להאריך רק בשנה אחת ובבוא העת, נשקול אם להאריך את הדרך המשותפת גם לשנים הבאות".

היצפלד, שזכה עם באיירן בליגת האלופות של עונת 2000/01, החליף בתפקיד את פליקס מאגאת בתחילת פברואר. בתחילה ניכר כי חילופי הגברי על הספסל לא שינו במאומה את יכולת אלופת הבונדסליגה, אבל מאז, המועדון הבווארי רשם 7 נקודות מ-9 אפשריות, צימק את פער הנקודות מהמוליכה שאלקה למינוס 6בלבד והעפיל לשלב רבע הגמר של ליגת האלופות, אחרי שהדיח את ריאל מדריד. עכשיו, אחרי הארכת החוזה, סביר להניח שהיצפלד יריגש קצת פחות לחץ כשידרוך על הקווים במינכן, ויתכונן למפגש ליגת האלופות מול מילאן באופן רגוע יותר.

סלומקה חתם לשנתיים נוספות בשאלקה

מספר שעות אחרי שבאיירן מינכן הודיעה שאוטמר היצפלד האריך את חוזהו בקבוצה גם לעונה הבאה, ענתה מוליכת הבונדסליגה שאלקה 04 בהחתמה משלה והאריכה את חוזהו של מאמנה הנוכחי, מירקו סלומקה, עד לתום עונת 2008/09. "הישגיו של סלומקה והחזון שלו לגבי הקבוצה היו שתי הסיבות המרכזיות להחתמתו", אמר מנהלה המקצועי של הקבוצה ושחקן העבר אנדריאס מולר, "כל ציפיותינו מתחילת העונה, כולל התמודדות על האליפות, הוגשמו". סלומקה בן ה-39 ישתכר 1.2 מיליון יורו לעונה והוא חלק מהצוות המקצועי של המועדון עוד משנת 2004, אז הצטרף כעוזר מאמן.

שאלקה מוליכה את הליגה הגרמנית ולה יתרון של 3 נקודות על פני השנייה בטבלה ורדר ברמן, אולם לאחרונה חלה דעיכה ביכולתה והיא השיגה 2 נקודות בלבד מארבעת משחקיה האחרונים. בגלזנקירשן, שם לא ראו תואר אליפות מזה 30 שנה, מקווים אחרי בשורת ההנהלה שהקבוצה תחזור למסלול הניצחונות כבר במחזור הקרוב, כשתארח בשבת את השלישית בטבלה, שטוטגארט.

עדכון ראשון: 14:25, 15/03/07
עדכון אחרון: 16:58, 15/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully