וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה תפגוש את טוטנהאם ברבע גמר אופ"א

16.3.2007 / 14:24

הזוכה של 2006 תצטרך לעבור את האנגלים כדי להגן על תוארה. ברמן תתמודד עם אלקמאר, אספניול עם בנפיקה ולברקוזן עם אוסאסונה

ההגרלה של רבע גמר גביע אופ"א הושלמה היום (שישי), כשבמוקד המשחק הכפול בין הזוכה של העונה שעברה, סביליה, וטוטנהאם. המנצחת בין השתיים תפגוש את המנצחת בין לברקוזן ואוסאסונה, כך שחצי גמר כל ספרדי בא בחשבון. בשני רבעי הגמר הנוספים נראה את אלקמאר מול ורדר ברמן המצוינת ואת אספניול, שהדיחה אמש (חמישי) את מכבי חיפה, ובנפיקה.

לראשונה מאז 1986?

סביליה - טוטנהאם

הספרדים ינסו לשחזר את ההישג של קבוצה ספרדית אחרת, טיפה גדולה יותר, ריאל מדריד שמה, שזכתה פעמיים ברציפות בגביע אופ"א בשנים 1985 ו-1986. סביליה, שנמצאת במקום השני בלה ליגה, עדיין חיה בחלום, כדברי המשורר, בזכות שער דרמטי של שוערה אנדרס פאלופ בדקה ה-94, ששלח את המשחק לבארכה, בסיומה ניצחו האנדלוסים בחוץ 2:3. זו גם תוצאה אהובה של התרנגולים, שמהמקום השמיני בפרמיירליג ניצחו פעמיים 2:3 את בראגה הפורטוגלית. המשחק השני ייערך בוויט הארט ליין, מה שאומר שהסביליאנים יצטרכו לצאת עם יתרון משמעותי בסנצ'ז פיחואן הלוהט.

באייר לברקוזן - אוסאסונה

הגרמנים הצליחו להפוך פיגור 2:1 מהמשחק הראשון בשמינית מול לאנס לניצחון מרשים 0:3, ולברקוזן חוזרת להיות כוח שיש להתחשב בו באירופה. אוסאסונה, מצידה, הדיחה את קוטלת השראליות מריינג'רס. מבחינת כושר נוכחי יש לבאייר יתרון, שכן היא שישית בבונדסליגה, בעוד הבסקים מתאוששים מהעונה המוצלחת שלהם אשתקד, ורחוקים רק 5 נקודות מהקו האדום.

ורדר ברמן - אלקמאר

לואי ואן חאאל מתקאמבק? המאמן המושמץ היה מאושר עד הגג אחרי שחניכיו הפכו הפסד 4:2 בסיינט ג'יימס פארק עם ניצחון ביתי 0:2, אבל מול ברמן ההתקפית, שהבקיעה 59 שערים בדרך למקום השני, הוא יתקשה לשחזר את ההישג, למרות שהגומלין שוב יהיה בהולנד.

אספניול - בנפיקה

את הדרך של אספניול לרבע הגמר אנחנו מכירים. מבלי להרחיב יתר על המידה, בוא רק נגיד שהיא צעדה לשם על שטיח ירוק. הפורטוגלים, לעומת זאת, עברו בקושי את פריז סן ז'רמן, אותה קבוצה שקיבלה בראש מהפועל.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully