וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה העפילה לרבע גמר אופ"א

15.3.2007 / 22:21

מחזיקת הגביע כפתה הארכה וניצחה 2:3 את שחטאר דונייצק. אלקמאר גם עלתה אחרי 0:2 על ניוקאסל. בנפיקה הדיחה את פ.ס.ז' עם 1:3

תמונת העולות לשלב רבע גמר גביע אופ"א הושלמה היום (חמישי). מלבד משחקה של מכבי חיפה, שהפסידה 4:0 לאספניול והודחה, נערכו עוד שלושה משחקים. בניגוד למשחקם של הירוקים, הדרמות שהתרחשו במגרשים האחרים הציתו את הדמיון ולנו רק נותר ללקק את האצבעות לקראת השלבים הבאים.

הגרלת משחקי רבע וחצי הגמר תיערך ביום שישי בגלזגו, העיר שתארח את משחק הגמר.

מחזיקת גביע אופ"א, סביליה, התארחה באוקראינה אצל שחטאר דונייצק וניצחה אותה 2:3 לאחר משחק דרמטי ביותר. הספרדים ממשיכים לרבע הגמר.

אלקמאר חזרה לביתה אחרי ההפסד (4:2) באנגליה לניוקאסל. ההולנדים ניצחו 0:2 ועלו בעקבות שערי החוץ שכבשו באנגליה לשמונה הגדולות.

גם אוהדי בנפיקה חוו דפיקות לב מואצות, אבל בסוף הניפו אגרופים קפוצים לאוויר עת קבוצתם כבשה שער בדקה ה-88, שהעלה אותם לרבע הגמר עם ניצחון 1:3 על פריז סן ז'רמן.

שמונה העולות לרבע הגמר: טוטנהאם (אנגליה), ורדר ברמן ולברקוזן (גרמניה), סביליה, אוסאסונה ואספניול (ספרד), בנפיקה (פורטוגל) ואלקמאר (הולנד).

שחטאר דונייצק – סביליה 3:2

איזו דרמה הייתה היום באוקראינה. נתחיל מתוספת הזמן. במצב של 1:2 לשחטאר, קרן לסביליה. כל שחקני הקבוצה עלו, כולל השוער. אלבס הרים כדור למרכז ושוער הקבוצה פאלופ נגח פנימה וקבע 2:2 דרמטי בדקה ה-94. המשחק הראשון הסתיים בתוצאה זהה ועל כן ממשיכים להארכה. שבנטון, שנכנס כמחליף בקבוצה מאנדלוסיה, הפך את התוצאה וקבע בדקה ה-105 2:3 לאורחים.

וחזרה להתחלה, מחזיקת גביע אופ"א יצאה למשחק חוץ באצטדיונה של שחטאר, האולמפיסקי. חניכיו של חואנדה ראמוס, שפישלו ביום ראשון אחרי שהפסידו לחינמאסטיק והפסידו את ההובלה בליגה הספרדית, לא רצו להיפרד מהגביע הנכסף בו זכו בעונה שעברה. מנגד, האוקראינים הוציאו תוצאה מצוינת בסאנצ'ז פיחואן ורצו להשלים את המשימה.

הקבוצה מאנדלוסיה פתחה חזק ולחצה את שחטאר לשערה, אבל לא הצליחה להבקיע עד תום המחצית הראשונה. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה הספיקו למטוזלם כדי להבקיע שער וירטואוזי, ו-0:1 לשחטאר. במצב זה היו צריכים הספרדים שני שערים כדי לעלות. מארסקה השווה כעבור ארבע דקות. אלאנו כבש את השני של שחטאר בדקה ה-83 והאוקראינים חשבו שהנה הם בדרך לעשות את ההפתעה הגדולה של המפעל עד כה.

אלקמאר-ניוקאסל 0:2

הקבוצה של לואי ואן חאל נחלה הפסד רב שערים 4:2 באנגליה, אבל ההולנדים כורים לעצמם בורות כדי לצאת מהם בהירואיות, זה כל הכיף לא? בשלב הקודם שער שוויון דרמטי נגד פנרבחצ'ה לקראת הסיום העלה אותם לשמינית הגמר. המגאפייז עברו ללא בעיות את זולטה וארגם הבלגית בשלב הקודם ורצו להצטרף לטוטנהאם, שהעפילה אתמול (רביעי).

שוטה ארבלדזה הגיאורגיאני הבקיע את הראשון בדקה ה-14 אחרי בישול של דני קוברמאנס. אלקמאר הייתה צריכה עוד שער כדי לעלות ובדקה ה-56, דני קוברמאנס כבש אחרי כדור קרן. ההולנדים ברבע הגמר, ניוקאסל חוזרת לאנגליה עם הראש בין הרגליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בנפיקה – פריז סן ז'רמן 1:3

הפורטוגלים אירחו את הקבוצה מהבירה הצרפתית באצטדיון 'האור', אחרי שהפסידו במשחק הראשון 2:1. ביום רביעי הודחה בראגה על ידי טוטנהאם ובנפיקה ידעה כי אם תפשל, פורטוגל תישאר ללא אף נציגה בגביעי אירופה השונים, אחרי שגם פורטו הודחה מליגת האלופות.

ההתחלה נראתה מבטיחה. סימאו סברוסה העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-12. כרבע שעה לאחר מכן פטי הרשית את השני אחרי שהקפיץ מעל שוער פריז סן ז'רמן, ליאנדרו. אבל בדקה ה-32 פדרו פאולטה החזיר את הצרפתים לתמונה כשצימק. במצב כזה הקבוצות הולכות להארכה, אבל סימאו סברוסה אמר חכו, עוד לא אמרתי את המילה האחרונה. הפורטוגלי הבינלאומי כבש פנדל שתי דקות לסיום כדי להעלות את בנפיקה לרבע הגמר. החגיגה של פול לה גואן בפריז נגמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully