וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולארד: "היי ילדים, תעשו סמים"

16.3.2007 / 9:33

הסנטר המחליף של קליבלנד התבדח מול המצלמה, והתנצל. סטיב פרנסיס רוצה לעבור ליוסטון. טיירוס תומאס קרוב לחמישייה של שיקגו

במהלך פסק זמן בניצחון של קליבלנד על אינדיאנה, פנתה המצלמה לכיוונו של סקוט פולארד, שישב על הספסל בבגדים אזרחיים. הסנטר הצבעוני פנה לעדשה ואמר: "היי ילדים, תעשו סמים".

כמובן שהקאבלירס לא אהבו את הבדיחה (דווקא הייתה די משעשעת, תודו). "שוחחנו עם סקוט והסברנו לו שאנחנו לא מקבלים התנהגות שכזו", אמר הג'נרל מנג'ר דני פרי. "הוא מתחרט על הטעות הזו, ומצטער על ההומור הלא מוצלח, במיוחד מכיוון שהוא כל כך פעיל בקהילה. נטפל בסוגיה בתוך המועדון".

לפני שהועמד פולארד מול כיתת יורים הוא הספיק להתנצל. "זו הייתה בדיחה רעה", אמר. "זה הכל. אפשר להגיד על זה כל מיני דברים, אבל זו פשוט הייתה בדיחה רעה. כמובן שאני לא מאמין שילדים צריכים לעשות סמים".

פרנסיס רוצה ליוסטון

סטיב פרנסיס, שחקנה של הניו יורק ניקס, רוצה לעבור לקבוצת היוסטון רוקטס. בשיחות שהיו לגארד בן ה-30 עם הניקס לגבי הבייאאוט, התבטא השחקן כי הוא מעוניין לעבור למקום בו הוא מתגורר במהלך הפגרה. בסופו של עניין נשאר פרנסיס עד סוף העונה וחזר לשחק אחרי הפציעה של ג'מאל קרופורד, שפינתה לו מקום בחמישייה.

למרות רצונו של הגארד לעבור לרוקטס, סביר להניח כי זה לא יקרה. דבר שיתרום לכך זו העובדה כי השחקן לא היטיב להסתדר עם מאמן הרוקטס ג'ף ואן גנדי ואף ביקר אותו בעבר, בעקבות העובדה כי לפני שלוש שנים העביר אותו בטרייד לאורלנדו.


חדשות נוספות:

* סקוט סקיילס שוקל להעביר את הרוקי טיירוס תומאס לחמישייה על חשבונו של חברו הטוב ביותר של הפורוורד בקבוצה, פי ג'יי בראון הוותיק. "יצרתי מפלצת, הילד הזה הולך להשתלט על העניינים", צחק בראון. סקיילס אמר שהוא "נרגש מהשיפור הגדול" של תומאס.

* למאר אודום חזר לתבוסה 113:86 של הלייקרס בדנבר, ונראה רע עם 9 נקודות בלבד, כולן במחצית הראשונה. "לא היה לי הרבה מה לתת הערב, התעייפתי מהר", אמר אודום. המאמן פיל ג'קסון הסביר שאודום "פשוט עדיין לא מוכן לשחק". ועדיין, למרות הכתף ולמרות הכל הוא שיחק 32 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully