וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי ת"א: לסגור את ה-20

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

16.3.2007 / 15:43

הצהובים מקווים לחבר עוד משחק ללא הפסד לרצף הנדיר שלהם. ג'ובאני רוסו יחזור להרכב. החלוץ שריקי והמאמן חזן ייעדרו משורות אשדוד

מכבי ת"א תפגוש ביום שבת את מ.ס. אשדוד הפצועה והחבולה, שתחסר גם מאמנה אלון חזן, שהורחק לשלושה משחקים בעקבות ההתפרצות שלו במשחק מול הפועל ת"א. הצהובים טוענים כי לא ברור איך תשפיע העובדה שחניכיו של חזן מרגישים מקופחים לאחר שני המשחקים האחרונים.

שחקני הקבוצה מקווים להמשיך ברצף המצוין ורוצים לחבר משחק מספר 20 ללא הפסד. "הריצה שלנו מדהימה, לא הפסדנו 19 משחקים ואנחנו עם הפנים למשחק ה-20. אם נמשיך ככה עוד חמישה-שישה משחקים, נוכל לדבר על אליפות בכיף", אמר אחד השחקנים.

אלי כהן יחסר במשחק את המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה, אבי נמני, כמו גם את מושיקו מישאלוב, שכן השניים מרצים עונש הרחקה בגלל חמישה כרטיסים צהובים. יוסי שבחון ושירן ייני יתפסו את מקומם בהרכב. ג'ובאני רוסו, שלא פתח מול מכבי נתניה בגלל איחור לאסיפת הקבוצה, צפוי לחזור להרכב, זאת כמובן מתוך הנחה שהפעם הקרואטי יעמוד בזמנים.

שחקן נוסף שנמצא בתמונת ההרכב של כהן הוא עומר פרץ, שהחלים לחלוטין מפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים. במידה ופרץ יקבל את חולצת ההרכב, יהיה זה על חשבונו של משה ביטון, כשמיליאן מרדקוביץ', שכבש במשחק הקודם מול אשדוד, יאייש לבדו את חוד ההתקפה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, שירן ייני, דיאן איליץ', יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ (משה ביטון), מיליאן מרדקוביץ'.

השקט שאחרי הסערה?

שבוע סוער עבר על מ.ס. אשדוד לפני ואחרי הדיון אתמול (רביעי) בוועדת המשמעת והרחקתו של המאמן אלון חזן לשלושה משחקים. חזן סירב להתייחס היום (חמישי) לתביעה נגד הקוון דני קרסיקוב, שגירסתו התקבלה בבית הדין של ההתאחדות. כמו כן אמר המאמן שעדיין לא החליט לגבי שחרורו של סמי אג'יי לנבחרת גאנה בשבוע הבא. לדבריו, אג'יי מאוכזב מכך שזומן ולא שיחק במקרים קודמים ועשוי להישאר בארץ מיוזמתו.

הנוסחה "אשדוד מרשימה אבל לא מנצחת את הגדולות" עבדה גם בשני המחזורים הקודמים, ובשבת תהיה לקבוצה הזדמנות אחרונה לנפץ אותה מול מכבי ת"א. אשדוד תצטרך להסתדר בלי עידן שריקי (צהובים) ומסאיי דגו (מורחק). משה בן לולו עשוי להחליף את שריקי, או שהמערך ישתנה לארבעה קשרים.

החלוץ יניב עזרן: "צריך לשחק טוב כמו במשחקים הקודמים ולהיות מרוכזים מול השער יותר מאשר מול הפועל. אנחנו חייבים לשכוח מבעיות המשמעת ולהתרכז בניצחון". עזרן סירב להתייחס לשמועות על עניין מצד אספניול והוסיף: "כשיהיה מה להודיע, נודיע".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'או ז'אק גוסו גוסו, רחמים צ'וקול: משה בן לולו (אייל אלמושנינו), שי הולצמן, יניב עזרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully