וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הרצליה: הכתומים בורחים מהתחתית?

ניצחון ישחרר הרבה לחץ בשכונה. נערכה האזכרה השנתית לקודריצקי. שחקני הרצליה עדיין לא קיבלו את משכורותיהם משיימן

בני יהודה תארח מחר (שבת, 19:00), את מכבי הרצליה, בבלומפילד, בידיעה שנצחון במשחק יבטיח לה סופית עוד עונה בליגת העל. למרות סידרה מפתיעה של 12 משחקים ללא הפסד, יודעים במועדון שהפסד מחר ייקרב אותם להרצליה עד כדי פער של 6 נקודות בלבד, וייסבך את הכתומים שוב במאבק נגד הירידה. מצד שני, ניצחון ישחרר אותם באופן סופי מהתחתית הבוערת.

הנהלת הקבוצה, שמקווה לקבל מחר את תמיכת האוהדים במשחק החשוב, אף הוזילה את מחירי הכרטיסים: 60 ¤ למבוגר ו-30 ¤ לילד חייל ואישה.

לרשותו של המאמן ניצן שירזי יעמוד סגל מלא, למעט הקשר הרוויה קובצ'ביץ', שעדיין סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. הקרואטי העריך אמש (חמישי) כי כבר בתחילת השבוע הבא הוא יחזור להתאמן באופן סדיר.

אימורו לוקמן החלים מהמתיחה במפשעה וייפתח בהרכב. הבלם הקרואטי, ודראן יישה שסבל כל השבוע מכאבים בגבו יישחק כנראה עם זריקה לשיכוך כאבים. גם צמד המגנים אלי אברבנל ואיציק עזוז ערכו אימון מלא והם כשירים לשבת. לליאור אסולין, שיתופקד כחלוץ בודד בשפיץ, יהיה זה מפגש טעון במיוחד מול אריאל שיימן, שמחזיק במחצית מכרטיסו.

מי שבלט באימון המסכם ואף כבש שלושער במשחקון הפנימי שנערך, הוא דווקא הקשר האחורי הצעיר, קובי דג'אני, שייפתח בהרכב עקב חסרונו של קובצ'ביץ.

בסיום האימון דיבר דג'אני על חשיבות המשחק. "השתחרר קצת לחץ בקבוצה בעקבות התוצאות האחרונות שעשינו", אמר. "אבל אנחנו חייבים לנצח בשבת כדי לצאת באופן סופי מסיפור התחתית ולהתחיל להסתכל למעלה, כי יש לנו קבוצה מספיק טובה בכדי להגיע לכיוון מרכז הטבלה"

" אני נמצא בכושר די טוב, נכנסתי להרכב במקום קובצ'ביץ' ואני משוכנע שמי שיהיה יותר טוב יישחק בלי קשר לזרים או ישראלים", המשיך. "אני שמח שלקחתי את ההזדמנות ואני צריך להמשיך ולהוכיח שמקומי בהרכב. מצד שני, מאוד מפריע לי שאני לא בנבחרת הצעירה, כי זה מאוד חסר לי. הייתי שחקן קבוע בסגל וזה מתסכל לראות את החברים שאיתם עשיתי את כל הקמפיין ממשיכים לדבר האמיתי, לאליפות אירופה, בלי להיות חלק מזה גם. לא דיברתי עם גיא לוי ואין לי מושג למה לא זומנתי. אני מקווה לקבל זימון גם בעתיד, אבל גם אם לא אהיה בסגל אני כמובן מאחל לנבחרת את כל ההצלחה שבעולם ומחזיק להם אצבעות."

הבוקר, (שישי) ערך מועדון בני יהודה את טקס האזכרה השנתי לזכרו של כדורגלן העבר של הקבוצה, ניקולאי קודריצקי שנהרג בתאונת דרכים לפני 13 שנים. שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי וחברי ההנהלה התייצבו בהרכב מלא במגרש בשכונת התקווה, ויחד עם מאות מאוהדי הקבוצה התקבצו ליד אנדרטת ההנצחה שהוקמה לזכרו של קודריצקי כדי לחלוק כבוד לאוקראיני, שהיה ללא ספק אחד מגדולי השחקנים הזרים שהופיעו בישראל אי פעם. בטקס נכחו גם אלמנתו של קודריצקי וקטוריה ובתו ואלרי בת ה-16. בשבת הן תהיינה אורחות הכבוד של הקבוצה במשחק מול הרצליה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, מטה בטורינה, ראובן עובד, אסי בלדוט, ליאור אסולין

איפה הכסף, שיימן?

מכבי הרצליה, שהעפילה באמצע השבוע לגמר גביע הטוטו, תפתח בשבת הקרובה רצף של שלושה משחקים מול קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, שעשויים להכריע את עתידה בליגת העל. הקפאת המשכורות על ידי יו"ר הקבוצה אריאל שיימן טרם הופשרה והשחקנים יצטרכו לנצח בשבת את בני יהודה כדי להתקרב ליריבתה העיקרית הכח ולהוכיח להנהלה כי אכן חל השינוי לו מייחל הבעלים.

בהנהלת הקבוצה פנו להתאחדות בבקשה לדחות את גמר גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא, שכן שלושה ימים לאחר הגמר צפוי משחק חשוב לחניכים של דוד נגד הכח עמידר במסגרת הליגה. בחודש אפריל יצטרפו קבוצות ליגת העל למעגל משחקי גביע המדינה, מה שעשוי להוות בעיה לדחייה.

מאמן הקבוצה, פרדי דוד הגיע לאימון המסכם של הקבוצה היום (שישי) למרות מחלת השפעת שגרמה לו להיעדר אתמול, אך לא שוחח עם השחקנים על המשחק מחר, שכן הדברים ברורים לאור המצב של הקבוצה. על פי האימון המסכם, איגור מוסטרליץ' הקרואטי ישחק לצידו של יאניק קאמינן ואילו איתן עזריה ימשיך לקבל קרדיט באגף שמאל של ההגנה, לאחר שהיה טוב בתפקיד בחצי גמר גביע הטוטו.

עזריה אמר לקראת המשחק: "לגבי העלייה לגמר גביע הטוטו, הרי שכל ניצחון הוא זריקת מרץ, נקוה שנביא לידי ביטוי במשחקים הקרובים את היכולת בנקודות ולא רק בתצוגות יפות. מבחינתנו כל משחק עד הסיום הוא משחק העונה". על עצמו אמר: "אני מאמין שהשיפור של כל אחד באופן אישי הוא תוצאה של המשחק. לא פשוט לקבל חולצת הרכב אצל פרדי דוד וצריך להזיע כל השבוע בשבילה ולהוכיח שמגיע לך".

שי ביטון ייעדר בשל צהובים, כשלא פחות מארבעה שחקנים חוזרים מפציעות שונות - שי מימון, דהייו דייויס, עדן בן בסט ואיגור מוסטארליץ'.

הרכב משוער: סקוט היגינס; ארז אליאב, שי מימון, יה יה פטי, איתן עזריה; דהייו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבאום; יאניק קאמינן, איגור מוסטארליץ' (עדן בן בסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully