וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם למפארד בדרך החוצה מצ'לסי?

13.3.2007 / 12:47

הקשר באולטימטום למיליונרים: או שתיתנו לי מה שאני רוצה עד סוף החודש, או שאני הולך. תיירי הנרי: נפצעתי כי העומס עלינו גדול מדי

פרנק למפארד, הסופרסטאר של צ'לסי, מתוסכל מאוד מהדרך שבה מתנהל המו"מ על החוזה החדש שלו עם הכחולים, והציב לקבוצה אולטימטום שתסדיר את העניין עד סוף החודש.

האנגלי הבינלאומי דורש חוזה לחמש שנים שישווה את שכרו לזה של מיכאל באלאק ואנדריי שבצ'נקו, בגובה של 130 אלף פאונד בשבוע, אולם סוכנו לא קיבל תשובה מהמנכ"ל פיטר קניון כבר למעלה מ-3 שבועות.

לדברי הכוכב, אם הקבוצה לא תסכים לעיסקה החדשה עד תום הדדליין, הוא יקנה את חירותו על ידי השנתיים שנותרו לו בחוזה תמורת 8 מליון ליש"ט וילך לדרכו.

על פי חוקי פיפ"א, הקשר יכול לעשות צעד כזה של ביי-אאוט ולהפוך לשחקן חופשי לקראת שוק ההעברות בקיץ. אחרי שברצלונה, ריאל מדריד ואינטר הביעו עניין רב בכישרון הגדול מסטמפורד ברידג', נראה שלא תהיה לו בעיה למצוא עבודה.

למפארד הביע רצון להישאר בקבוצת המיליונרים, אבל החליט שאם לא יקבל הצעה שמניחה את דעתו בזמן הנקוב יבחן אופציות אחרות כדי לא להיות טרוד בענייני מו"מ כשהעונה תגיע לשיאה.

גם הקפטן הנוסף של צ'לסי, ג'ון טרי, זועם על התנהלות המועדון במו"מ מולו. לדעתו, קניון ושות' מתמהמהים במכוון מלחתום על החוזה שהוא דורש (להיות המרוויח הכי גדול בכדורגל האנגלי), ונורא נעלב מזה שאחד מהבכירים במועדון אמר שהעיסקה תהפוך אותו ל"חצי בלם שמשתכר יפה מאוד". לנו זה נשמע כמו אויויוי. אגב, אם ז'וזה מוריניו לא ימשיך בצ'לסי, גם טרי ולמפארד יראו בכך עילה נוספת לעזוב. ולהיפך.

הנרי: העומס על שחקנים גדול מדי

חלוץ ארסנל תיירי הנרי, שגמר את העונה בשל פציעה בשרירי הבטן, טוען שהעומס על השחקנים גדול מדי. "הרגשתי את זה בא", אומר הכוכב הצרפתי על ההשבתה שלו לארבעה עד חמישה חודשים. "הייתי מוכן לבשורה הזו, זה לא מפתיע. שחקנים הם לא רובוטים. עשיתי מאמצים פיזיים רבים בשביל לשחק, ובסוף הגוף שלי אמר לא. הפציעה היא לא בגלל הגיל שלי, אלא בעקבות מספר המשחקים הגבוה".

הנרי הגיע לגמר ליגת האלופות עם ארסנל בשנה שעברה ולגמר המונדיאל עם נבחרת צרפת בקיץ, ומאמין שעומס העבודה הוא שגורם לפציעות שלו ושל חבריו: "תראו את פרנק ריברי, קלוד מקאללה, וויליאם גאלאס ופטריק ויירה - כולם פצועים. אפילו רונאלדיניו מת. אותו דבר לגבי סטיבן ג'רארד ודקו. השחקנים שטובים עכשיו הם אלה ששיחקו פחות בעונה שעברה", טוען הקפטן הפצוע ומדגים: "דידייה דרוגבה וצ'לסי עפו מהצ'מפיונס בשלב שמינית הגמר אשתקד, כריסטיאנו רונאלדו ופול סקולס לא עברו את שלב הבתים בכלל".

צרות במנצ'סטר סיטי

תקופה לא טובה עוברת על הקבוצה הפחות מפורסמת של מנצ'סטר. הסיטי הודיעו שסטיוארט פירס ייזרק הביתה, אפילו אם יצליח להפוך את העונה לחיובית. הנהלת הקבוצה כבר סימנה שני מועמדים אפשריים להחלפתו, סם אלרדייס מבולטון (יותר מבוקש) ופול ג'ול מוויגאן (פחות רצוי אבל יותר ריאלי).

פירס עלול למצוא את עצמו מובטל עוד השבוע, אם הקדושים יפסידו בבית לצ'לסי בצורה כואבת מדי. ההדחה בגביע ביום ראשון מרגלי בלקבורן שהייתה ב-10 שחקנים בלבד היוותה את הקש האחרון אפילו בשביל האוהדים, שקראו לפיטורי המנג'ר ואחד מהם אפילו ניסה להכות אותו.

פירס החל את הקדנציה בסיטי לפני שנתיים, ובזבז לא פחות מ-13 מליון ליש"ט השנה על רכש, שהצליחו להוביל את הקבוצה למאזן מרשים של 22 הפסדים ב-37 משחקים, מקום 17 בטבלה ומאבקי תחתית נגד הירידה.

בינתיים, בשביל לעשות עוד קצת שימחה בלב של האוהדים, קשר הקבוצה ג'ואי בארטון נעצר ושוחרר בערבות לאחר שהואשם בתקיפה וגרימת נזק בנסיבות פליליות. לא ברור מה בדיוק קרה בתקרית, אבל ידוע שמעורבים בה בארטון ונהג מונית. השחקן בן ה-24, שדווקא נותן עונה טובה ואפילו קיבל זימון לנבחרת, נוהג להסתבך בצרות מדי פעם. במועדון נזכרו איך בארטון כיבה סיגר בעינו של שחקן נוער במסיבת חג מולד, והסתבך בתיגרה עם אוהד אברטון בתאילנד שהובילה למעצר גם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully