וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של מקלארן לקראת ישראל

12.3.2007 / 11:19

המשחקים החוזרים בגביע ישוחקו 5 ימים לפני המשחק בר"ג. מוריניו: "אשמח לאמן את ריאל מדריד בעתיד". אסיין יישאר בצ'לסי עד 2012

מי שעשוי להיות מאוד מאוכזב ומוטרד מהגביע האנגלי העונה הוא דווקא סטיב מקלארן, מאמן נבחרת אנגליה. מנצ'סטר יונייטד, מידלסברו, צ'לסי וטוטנהאם, להן לא מעט שחקנים בסגל הנבחרת, 16 ליתר דיוק, ייפגשו למשחקים חוזרים אחרי שסיימו בתוצאות תיקו וכל זאת ביום שני הבא, 5 ימים לפני משחקה של אנגליה באצטדיון ר"ג.

בנוסף, הגרלת חצאי גמר נערכה היום בצהריים והבשורה שיצאה ממנה היא שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי יוכלו להפגש רק בגמר, ואיזה קלאסי זה יהיה.

אז קודם כל חובה להזכיר ולציין שוב ששתיהן עוד לא העפילו אפילו לחצאי הגמר. המיליונרים של אברמוביץ' סיימו ב-3:3 מול טוטנהאם וייצאו למשחק קשה מאוד בוויט הארט ליין. מנצ'סטר יונייטד תפגוש את מידלסברו למשחק חוזר גם כן.

המנצחת בין יונייטד לבורו תפגוש את ווטפורד בעוד המנצחת בחצי הגמר הלונדוני תצא לדייט קשה מול בלקבורן רוברס.

מוריניו שוב עושה בלאגן

בקושי שככו המיני סערה והקרבות הפסיכולגיים של ז'וזה מוריניו נגד מנצ'סטר יונייטד וכבר המאמן הפורטוגלי עומד במרכזה של סערה נוספת. איזה כיף לו.

צ'לסי עשתה קאמבק מרשים כדי לכפות על טוטנהאם תיקו 3:3 ברבע גמר הגביע האנגלי אתמול (ראשון) ושופט המשחק, מייק ריילי, זכה לברכה מיוחדת מהפורטוגלי במהלך הירידה לחדרי ההלבשה, אחרי שזה הפטיר לעברו "filho de puta", או בעברית צחה - "בן זונה".

"אני אומר את המילים האלו 10 פעמים ברבע שעה", אמר מוריניו, שהודה בקריאה, אבל הכחיש שהיא נעשתה לכיוונו של השופט, "אם תשימו לידי מיקרופון תשמעו אותי אומר את זה כל הזמן. אני אומר את זה 50 פעם במשחק, 50 פעם באימון ואני לא מתכוון להעליב אף אחד. אני אמוציונלי, אבל מנומס".

"ניגשתי אליו בצורה מנומסת במחצית ואמרתי לו את מה שאני חושב. שנינו נהגנו בנימוס ולא היה כל עימות", הוסיף מוריניו, "אני לא אומר שהייתה לו השפעה גדולה על התוצאה, אבל יותר מדי שריקות מתסכלות את השחקנים".

עדיין לא ברור אם ריילי יכלול בדוח השיפוט שלו את הקללות של מאמן צ'לסי, אבל אם יעשה כן, ההתאחדות צפויה להענישו. מיד אחרי המשחק, בפני התקשורת, מוריניו היה מרוסן בהרב והסתפק באמירה לפיה השופט לא נהנה מאחד מהמשחקים הטובים שלו.

גם מרטין יול, מאמן התרנגולים, לא היה מאושר מהשיפוט ובמיוחד מהכרטיסים הצהובים ששלף לעברם של לי ושל פול סטאלטרי. "אמרתי לו במחצית שאסור לו להיות מושפע מהקהל, אבל הוא עדיין הוציא את הכרטיסים. למרות זאת אני מעדיף לא להתלונן על השופטים, זו עבודה נוראית", אמר המאמן ההולנדי.

יול לא הסתיר את האכזבה שלו מהמשחק: "יכולנו לכבוש שער רביעי, אבל לא עשינו את זה. אנחנו מאוכזבים, אבל הנחמה הקטנה היא שאנחנו מאוכזבים מתיקו בסטמפורד ברידג'".

בחזרה למוריניו. אחרי המשחק המרתק מול טוטנהאם לא ביזבז המאמן זמן, עלה על מטוס והמריא לכיוון פמפלונה, שם חזה במשחקה של ולנסיה מול אוסאסונה (1:1). הפורטוגלי פגש גם שם עיתונאים שהתעניינו בעתידו ובאפשרות שיאמן את ריאל מדריד.

זה לא נתן להם את המטעמים להם קיוו, אבל בכל זאת אמר: "אשמח לאמן את ריאל מדריד בעתיד, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה. זה יהיה כבוד, אבל מי יודע, אולי הם לא רוצים אותי. יש לי חוזה בצ'לסי עד 2010 ואני מאוד נהנה לעבוד באנגליה. לריאל לא יכול להיות מאמן טוב יותר מזה שיש לה עכשיו".

מי שבטוח יישאר בסטמפורד ברידג' שנים רבות הוא מיקאל אסיין הגנאי, שחתם על הארכת חוזה עד 2012. "לא חשבתי על זה הרבה זמן וחתמתי", אמר הקשר המצוין. "אני שמח כי באתי לכאן כדי להישאר, ואני עובד קשה מאוד על מנת להצליח".



טרי יחזור כבר השבוע

"ג'ון טרי צפוי לחזור ב...". כמה פעמים שמענו וקראנו את המשפט הזה העונה. כזכור, הפצוע הסדרתי שב באומץ למגרשים אחרי פציעה ברגלו היישר לגמר גביע הליגה, שם חטף בעיטה לא מכוונת מ-וסיריקי אבו-דיאבי של ארסנל ומאז לא שב לפעילות, כשבתווך הוא מבלה בבדיקות וסריקות בבית החולים. עכשיו מקווה מוריניו כי הבלם ישוב כבר ביום רביעי למשחק הליגה מול מנצ'סטר סיטי.

"הוא מתאמן כרגיל, אבל יש כללי זהירות כשמדובר בפציעות ראש והצוות הרפואי עדיין לא הרשה לו לשחק מול טוטנהאם. הוא אמור לשוב במשחק נגד הסיטי", סיפר מוריניו ל-BBC. טרי, אם לא ייפצע שוב כמובן, צפוי להיות כשיר למשחקה של נבחרת אנגליה מול ישראל.

* קאנו, חלוצה המצטיין של פורטסמות העונה, סירב לחתום על חוזה חדש לעונה אחת בלבד. קאנו, שעשה קמאבק מדהים העונה תחת הארי רדנאפ, דורש חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully