וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן עדיין לא מרוצה

לי בוץ

13.3.2007 / 20:22

מאמן מכבי ת"א על עבודת שחקניו: "לא מקובל עליי שאתם לא משקיעים". נמני נוטה להמשיך עוד עונה, ולפי לוני כנראה שגם המאמן

מכבי ת"א פתחה הבוקר (שלישי) בהכנות למשחק החוץ הקשה ביום שבת מול מ.ס. אשדוד, וניצחון יכול לעלות את הקבוצה למקום השני לפחות עד יום ראשון, אז תשחק הפועל ת"א מול מכבי חיפה.

בסיום אימון הערב (שלישי) של הקבוצה כעס אלי כהן על השחקנים, שלדעתו לא התאמנו מספיק ברצינות. המאמן עצר את האימון לקראת סופו, כינס אסיפה על הדשא וגער בהם. "לא מקובל עליי שאתם לא משקיעים", אמר. "תתחילו להתייחס ברצינות למשחק".

אבי נמני, ג'ובאני רוסו, מושיקו מישאלוב וגיא סולומון נעדרו מאימון הבוקר, ורוסו וסולומון התאמנו בערב באופן חלקי. נמני, שקיבל מנוחה על מנת להקל על העומס, רוסו, שסובל מכאבים בברך, ומישאלוב, שמתאושש מהפציעה באזור הצלעות, עברו טיפולים, ואילו סולומון, שקיבל אתמול זריקה ברגלו לאחר שהתלונן על הכאבים, קיבל מנוחה ויחזור לאימונים כבר מחר.

מישאלוב ונמני בכל מקרה לא יכולים לשחק בשבת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, בעוד שבמקרה של רוסו יש אופטימיות בקרב הצוות המקצועי, שמאמין כי הוא יהיה כשיר לשבת.

החלוץ הסרבי של הקבוצה, מיליאן מרדקוביץ', שחזר להבקיע בשבת אחרי שבועות ארוכים של בצורת, עבד הבוקר על בעיטות לשער באופן אישי עם עוזר המאמן וחלוץ העבר ויקי פרץ. לאימון האישי הצטרף גם חלוץ קבוצת הנוער, עמרי רון, שמסומן כהבטחה.

אחרי שנים רבות החליטה הנהלת מכבי ת"א לסגור את הבוטקה בקרית שלום. הבוטקה שימש שנים רבות למכירת אביזרי עידוד וכרטיסים למשחקי הקבוצה. מעתה מכירת הכרטיסים לאוהדים תעשה, בדומה לשאר הקבוצות, במשרדי הכרטיסים.

נחזור לכהן. סוגיית המאמן לעונה הבאה נראית פתורה מבחינת הרציקוביץ': "אם אלי כהן ירצה להמשיך זה תלוי רק בו. אלי עושה עונה טובה, היחסים בינינו מצוינים ואני לא רואה סיבה שהוא לא ימשיך".

גם עתידו האישי של הרציקוביץ' במועדון מובטח: "אני נשאר במכבי גם בעונה הבאה. אין שום קונה ושום שותף. אכין את הקבוצה לעונה הבאה ועם חיזוק טוב נעמיד קבוצה טובה מאוד לאירופה. כבר הוכחתי שאני מסוגל לדאוג לתקציבים ולהביא את הערבויות".

נמני נוטה להמשיך עונה נוספת (מאת משה בוקר, הארץ)

אבי נמני, קפטן מכבי תל אביב, נוטה להמשיך עונה נוספת בקבוצה כשחקן. נמני, שהיה אמור לפרוש בתום העונה הנוכחית ולשמש כמנהל מקצועי, הבין כי לוני הרציקוביץ' לא ייתן לו את המפתחות המקצועיים לקבוצה, בניגוד לכיסא המנכ"ל שכבר הוצע לו.

נמני לא רוצה להחליף את אלי דריקס, שכיהן כמנכ"ל הקבוצה, וגם תלוש המשכורת ששמור לתפקיד האמור (כ-15 אלף שקל לחודש) לא קרוב לסכומים שהוא יכול להרוויח כשחקן (150 אלף דולר לעונה).

יסיים כמלך השערים של ישראל?

להחלטה המתגבשת של נמני להמשיך עונה נוספת כשחקן, היו כמה סיבות: בין נמני להרציקוביץ' אין הבנות לגבי התפקיד והשכר שיקבל השחקן בעונה הבאה, ושני הצדדים עלולים להגיע לפיצוץ כמו בקיץ האחרון, כאשר נמני דרש חוזה ארוך טווח - עונה אחת כשחקן ושלוש שנים כמנהל מקצועי - ולבסוף הסתפק בחוזה לעונה אחת כשחקן והבטחה למו"מ לגבי עתידו בסיומה. נמני גם שואף לסיים את הקריירה כמלך השערים של ישראל בכל הזמנים, ואף רוצה לשחק עם מכבי באירופה בעונתו האחרונה.

הרציקוביץ' לא הסתיר אתמול את העדפתו הברורה בעניין: "אני מאוד רוצה שנמני ימשיך לשחק ולא יפרוש. הייתי רוצה שימשיך לשחק גם עוד עשר שנים, אבל זה לא יקרה. נמני חשוב מאוד כמנהיג על המגרש ומאוד אשמח אם יגיד לי שהוא נשאר לפחות עוד עונה. ההחלטה אם להמשיך תלויה רק באבי".

הרציקוביץ' כבר שמע מנמני תשובה שלילית לגבי תפקיד המנכ"ל, אבל הוא אופטימי בעניין איוש המשרה: "עד סוף העונה הנוכחית יהיה למכבי ת"א מנכ"ל חדש. אני רוצה להוריד מעלי את הלחץ והעומס בניהול השוטף של מכבי". במידה שנמני ימשיך עונה נוספת כשחקן, מעוניין הרציקוביץ' למנות אותו במקביל לסקאוט של המועדון ולאחראי על מחלקות הנוער.

עדכון ראשון, 13.3, שעה 8:07
עדכון אחרון: 13.3, שעה 20:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully