וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "הסופר קלאסיקו היה תוהו ובוהו מוחלט"

12.3.2007 / 18:43

קרויף יורד על השיטה של בארסה ועל החולשה של ריאל בעקבות ה-3:3 בשבת, לו קרא "משחק של מטורפים". קלדרון אופטימי: "התקופה הרע מאחורינו"

משבית השמחות הקבוע בברצלונה, יוהאן קרויף, לשעבר כוכב ומאמן המועדון, ניסה לשפוך מים קרים על ההתלהבות מהסופר קלאסיקו של יום שבת, שהסתיים כזכור ב-3:3 דרמטי.

לדידו של קרויף מה שראינו לא היה כדורגל איכותי, אלא בלגאן מוחלט. "זה הזכיר לי את משחקי האולסטאר ב-NBA, כשקבוצה אחת קולעת 150 והשנייה 140", אמר. "זה יכול להיות מהנה, אבל מדובר בתוהו ובוהו קבוצתי מוחלט. המשחק יכול היה להסתיים בקלות בתוצאה של 5:5 או 6:6".

בהמשך הוא התפנה לבקר את שיטת ה-3-4-3 החדשה של פרנק רייקארד, ואת הבלבול השורר אצל היריבה ממדריד. "ריאל משחקת בלי שיטה ובלי כיוון, והביצוע של בארסה בהגנה של שלושה בלמים לקוי", הסביר. "מארבעה משחקים שרייקארד השתמש בשיטת ה-3-4-3 קיבלנו רק מחצית אחת טובה, הראשונה בסראגוסה. זה לא עבד בסביליה, בליברפול וסופר קלאסיקו".

כזכור, השער הראשון של ריאל הגיע מטעות גסה של ליליאן תוראם, שאחרי ההרחקה של אולגר היה אמון על צד ימין בהגנה, והשאיר חורים גדולים אותם לא הצליח רוד ואן ניסטלרוי לנצל לכיבוש שערים.

"תיקחו את המרכיבים האלה ותקבלו שתי קבוצות מבולבלות שבנויות על כשרון של יחידים, וזה מה שראינו בשבת", המשיך קרויף. "זה היה משחק של מטורפים, ולדעתי שתי הקבוצות מאוכזבות, כי מצד אחד בארסה לא תפגוש עוד ריאל חלשה כל כך, וריאל לא תפגוש בארסה לא מאוזנת, כפי שהיה במחצית השנייה".

"נחזיר לקהל את השמחה"

מי שלא ממש מסכים עם קרויף הוא נשיא ריאל רמון קלדרון, שמאז הביקור של הלבנים בקמפ נואו לא מפסיק לפזר אופטימיות לכל עבר. "התקופה הרעה מאחורינו, ונוכיח את זה כבר בראשון הקרוב מול חימנסטיק", אמר אל פריזדנטה. "אין לנו שום כוונה להחליף את פאביו קאפלו, ומעולם לא חשבנו על כך. העבודה שלו לא הייתה קלה, ובין כה וכה אנחנו רוצים לתת למאמן עונה שלמה להוכיח את עצמו. גם אני, כמו האוהדים, כמה לשינוי, אבל צריך לפעול ברגעים כאלה בקור רוח, כי המירוץ לאליפות פתוח לחלוטין, ואם נשיג בשבעת המחזורים האחרונים 21 נקודות התואר יהיה שלנו".

מצד שני, בתקשורת הקטלונית העוינת עולים דיווחים שקאפלו, כמה מפתיע, יעזוב בקיץ, ואיתו המנהל הספורטיבי פז'ה מיאטוביץ', ממנו מאוכזב הנשיא עד מאוד.

קלדרון הרעיף על שחקניו אינספור מחמאות על הופעתם בסופר קלאסיקו, והתענג על הדקות הארוכות בהן האצטדיון העוין הפך "שקט כמו בית קברות", לפני אותו שער שוויון פנטסטי של מסי.

חדשות נוספות:

* אם במסי עסקינן, הפנומן הארגנטינאי עדיין נרגש מהשלושער הגדול שלו מול ריאל. "אחרי המשחק ראיתי את קרלס רשאק, ונפנפתי לו, כי הוא זה שהביא אותי לבארסה", אמר הילד, שהמשיך, "בתור ילד ההורים שלי לקחו אותי לבואנוס איירס כדי לנסות לחתום בריבר פלייט, אבל הם לא רצו אותי כי דאגו שאני קטן מדי ולא אגדל. מהר מאוד אחר כך חתמתי בברצלונה". מסי סבל כילד ממחסור בהורמונים מסוימים, וחלק מחוזהו בבארסה כלל דאגה מלאה לטיפול רפואי בכשרון הצעיר, שנחת במועדון בגיל 13.

* חסוס נבאס נפצע בהפסד של סביליה 1:0 לחימנסטיק, וייעדר מהגומלין של הקבוצה נגד שחטאר דונייצק בחוץ (2:2) ומהמשחק ביום ראשון נגד סלטה בבית. גם רנאטו ודויד קאסטדו ייעדרו מצמד המשחקים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully