וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קלאסי שיש

11.3.2007 / 0:54

ברצלונה וריאל מדריד נפרדו בתיקו 3:3 בסופר קלאסיקו. ואן ניסטלרוי כבש צמד, אבל הכוכב היה מסי עם שלושער. אולגר הורחק

מה עוד אפשר לבקש? קצת הגנה?, נו באמת, כאילו שהייתם מחליפים שישה שערים בקאמפ נואו בכמה גליצ'ים של בלמים גדולים, הדבר היחיד שלא ראינו בסופר קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, שהסתיים בתיקו 3:3.

זה היה הקרב בין שתי הקבוצות הכי מאוכזבות בתבל השבוע ומי האמין שככה זה ייגמר? כמה דרמות, כמה הזדמנויות, איזה קצב מטורף. ולחשוב שכבר לא נראה אותן השנה בליגת האלופות. טובף כנראה שזה הפיצוי שמגיע לנו על העונה האירופית המאכזבת שלהן.

האמת, קשה לקבוע ממי להתחיל. אז נכון שרוד ואן ניסטלרוי פתח כמו ענק עם צמד בתוך 12 דקות, אבל מה תגידו על ליונל מסי? זו לא הפעם הראשונה שהוא מפגין ערב אדיר בסופר קלאסיקו ואחרי השלושער הערב, הארגנטינאי מחזיק במאזן מרשים של שישה שערים במפגשים האלה. והנגיחה של סרחיו ראמוס והעובדה שברצלונה שיחקה מחצית שלמה בעשרה שחקנים.

בקיצור, המשחק בין ברצלונה לריאל מדריד היה יכול למלא בקלות שלושה פרקים של סידרה דוקומנטרית על כדורגל, אבל לנו הוא פשוט הוציא את המילים.

אה, ויש גם טבלה - לא שבספרד זוכרים אותה אחרי הערב הזה. אז כמובן שהמרוויחה הגדולה מהמשחק הזה היא סביליה, שניצחון שלה ביום ראשון על חימנסטיק יפתח פער של שלוש נקודות מברצלונה. הקטלונים שמרו על פער של חמש נקודות מריאל מדריד, שנותרה במקום הרביעי.

מחצית ראשונה

ריאל מדריד לא חיכתה יותר מדי והשער הראשון הגיע כבר בדקה החמישית. גוטי שלח לאיגואין בשמאל וזה המשיך בכדור שטוח. הגנת ברצלונה הרחיקה לא טוב ורוד ואן ניסטלרוי ניצל את זה כדי לבעוט מ-16 מטר לשער של ויקטור ואלדס. ברצלונה הגיבה עם שער השיוויון תוך 6 דקות. ליונל מסי ניצל חור בהגנה של ריאל ומצא עצמו חופשי בצד הידמי של הרחבה, כדי לקבל מסירה פשוטה ולהכניע את קסיאס. ריאל מדריד יצאה להתקפת נגד, גוטי הופל ברחבה והשופט פסק לפנדל. רוד ואן ניסטלרוי גילגל לרשת בקור רוח וקבע 1:2.

בדקה ה-18 בארסה קיבלה הזדמנות פז להשוות כשמסי שלח את סמואל אטו בצד ימין והיחיד שהפריד בין הקמרוני לשער היה קסיאס, שבלם אותו מצויין. גם השופט של המשחק הצטרך לאקשן, כשבדקה ה-21 סרחיו ראמוס פגע בצורה מכוערת ברונאלדיניו, אלא שנשלף לעברו כרטיס צהוב בלבד, שעיצבן מאוד את הקהל הקטאלוני. 6 דקות לאחר מכן אותו רונאלדיניו הכניס כדור נהדר לאטו ברחבה, אלא שזה שוב הסתבך מול קסיאס. שתי הקבוצות לא עצרו לרגע.

בדקה ה-28 רונאלדיניו פרץ לרחבה משמאל ובעט לשער, קסיאס הדף לכיוון האמצע ומסי הפציץ מ-16 מטר את הריבאונד כדי להשוות ל-2:2. אותו מסי היה כל כך קרוב לשלושער בדקה ה-32, אבל החמיץ מחמישה מטרים מול קסיאס. בדקה ה-38 ריאל הייתה קרובה לכבוש את השלישי כשאיגואין בעט מ-18 מטר כדור שפיספס בסנטימטרים את הקורה של ואלדס. דקה לסיום המחצית הראשונה אינייסטה ניסה להפתיע את קסיאס בבעיטה מרחוק, אבל השוער היה במקום. כמה שניות לאחר מכן בארסה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אולגר.

מחצית שניה

בעקבות החסרון המספרי, פרנק רייקארד ביצע חילוף בתחילת המחצית השניה והכניס את סילביניו על חשבונו של אטו. המחצית נפתחה בהזדמנות מצויינת לריאל, כאשר סרחיו ראמוס שלח כדור מצד ימין לאיגואין בשמאל, שלא הספיק להשתלט עליו ברחבה.דקה מאוחר יותר אותו איגואין קיבל כדור, הפעם מגוטי בצד שמאל וירה מ-12 מטר מעל למשקוף.

בדקה ה-64 רוד ואן ניסטלרוי שוב הצליח ולמצוא את עצמו במצב של אחד על אחד מול ואלדס, אלא ששוערה של ברצלונה עשה את העבודה הפעם. בשלוש הדקות הבאות ההולנדי רשם עוד שתי החמצות גדולות מול ואלדס. הלחץ של ריאל על השער בא לידי ביטוי בדקה ה-73. גוטי הרים כדור חופשי מימין וסרחיו ראמוס שעמד עם הגב לשער, נגח אחורה כדי לקבוע 2:3.

בדומה לשער היתרון הראשון של ריאל, גם הפעם ברצלונה הגיעה מהר מאוד להזדמנות קורצת, אלא שאינייסטה החמיץ מקרוב. בדקה ה-78 קסיאס רשם את אחת ההצלות הגדולות במשחק. זה התחיל בהרחקה לא טובה של ראמוס, כאשר מארקז השתלט על הכדור והפציץ טיל מהאוויר. השוער של ריאל התעופף והדף. קסיאס המשיך להציל את קבוצתו ו-7 דקות לסיום זה גם עלה לו בבריאות כשרונאלדיניו דרך עליו . בכל העולם כבר התחילו לעשות סיכומים למשחק המדהים הזה, אבל רק ארגנטינאי אחד סירב לעשות את זה. ליונל מסי ניסה להשיג את השלושער לאורך כל המשחק, וכמה קלאסי היה לעשות את זה בדקה ה-90. רונאדליניו שלח כדור לארגנטינאי, שהתחיל בתנועה 20 מטר מהשער באמצע, חתך שמאלה והכניע את קסיאס, שממש לא היה לו מה לעשות הפעם.

לבנטה - ויאריאל 2:0

במשחק שפתח את המחזור ה-26 בליגה הספרדית השיגה ויאריאל ניצחון חוץ 0:2 על לבנטה מהתחתית. דייגו פורלאן כבש את הראשון לויאריאל בדקה התשיעית. יון דאל תומאסון השלים את המלאכה עם השני בדקה ה-73.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully