וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הרבה עזרה משאבייר

11.3.2007 / 22:44

בלם חיפה גרם לפנדל שטותי בדקה ה-45 והורחק, ובית”ר ירושלים השלימה מהפך על האלופה, הביסה אותה 1:4 וחזרה למקום הראשון

כמה לחץ השתחרר היום (ראשון) בטדי. בית"ר ירושלים הביסה 1:4 את מכבי חיפה, וחזרה למקום הראשון בליגת העל. בדקה ה-18 נראה היה שההידרדרות הירושלמית תימשך, כשקולאוטי נגח את ה-0:1 לחיפה, אבל מירוסביץ' השווה ל-1:1 בדקה ה-45, ושערים של אלברמן (57), שוונקי (61) וברוכיאן (87) קבעו 1:4 גדול, והשמחה חזרה לטדי.

התפנית במשחק חלה בדקה ה-45. שאבייר אנדרסון (ספק) הכשיל את שוונקי, השופט בוחבוט הצביע על הנקודה הלבנה, והבלם זעם. בוחבוט טען כי אנדרסון קילל אותו ואמר לו "בן זונה, דפוק", הברזילאי הורחק והשאיר את האלופה עם עשרה שחקנים. לאחר מכן גם רוני לוי הורחק, אחרי שזעם על בוחבוט וקרא לעברו "אף פעם לא היית שופט", ומהמשבר הזה חיפה כבר לא הצליחה לחזור.

בית"ר עלתה נמרצת ונחושה למחצית השנייה, וגמרה את המשחק מהר מאוד. שני השערים המהירים גרמו לחיפה להתחיל לחשוב רק על המשחק מול אספניול ביום חמישי, והחצי שעה האחרונה למעשה הייתה גארבג' טיים, והזדמנות לשחקני בית"ר לקבל קצת אהבה מהקהל, לשם שינוי.

אבל האמת היא שבית"ר, כהרגלה בתקופה האחרונה, פתחה רע את המשחק. הירושלמים נוהגים להאשים את הלחץ של הקהל, אבל נראה שזה רק סיפור כיסוי לכושר הלקוי של שחקניה. זנדברג היה לא מדויק, בואטנג עצבני, שוונקי נראה חסר אונים. כלל לא ברור איך היה מתפתח המשחק אם אנדרסון לא היה עושה את הטעות הטיפשית הזאת, אבל זה הכדורגל.

בחצי השעה האחרונה הכל התהפך. בית"ר נראתה שוב כקבוצה הכי חזקה בליגה, ובעוד שתי התל-אביביות נלחמות עם השיניים על כל שער, פתאום ראינו לאיזו קבוצה בישראל יש את הפוטנציאל הכי גבוה. השאלה היא איזה בית"ר נראה במחזורים הבאים: אם את זו של המחצית הראשונה, הכל פתוח; אם את זו של חצי השעה האחרונה - יש לנו אלופה.

מהלך המשחק

דקה 10 - דירסאו הקפיץ כדור יפה לקולאוטי, שעצר על החזה בעט, אבל החוצה.

דקה 13 - תמוז השתחרר יפה מקינן ושיחרר בעיטה חזקה, דוידוביץ' הדף יפה את הניסיון המסוכן הראשון של בית"ר.

דקה 18 - גול! אלון חרזי פרץ מימין והגביה כדור מדויק לרחבה, קולאוטי התרומם מצוין ונגח לפינה של קורנפיין. 0:1 לחיפה.

דקה 37 - עבירה גסה של סואן הובילה למהומה. תמוז התקרב אליו בצורה מאיימת, סואן התפתל על הדשא, השופט בוחבוט בחר שלא להגיב ולא שלף כרטיסים. המשחק מתחמם.

דקה 45+2 - גול! אנדרסון הכשיל את שוונקי, ובוחבוט לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. אנדרסון כעס, אמר כמה מילים מיותרות לשופט וספג כרטיס אדום. מירוסביץ' ניגש לנקודה הלבנה, דוידוביץ' הדף, הצ'יליאני השתלט על הריבאונד וכבש. 1:1. מערוץ 10 נמסר כי כי בירידה למחצית אמר רוני לוי לבוחבוט "אתה חדל אישים, אפס, אף פעם לא תהיה שופט", והורחק גם הוא.

דקה 57 - גול! הגנת חיפה התקשתה להרחיק את הכדור מהרחבה, אלברמן בעט פעם אחת בימין ונבלם, בפעם השנייה הוא בעט בשמאל, פנימה. 1:2.

דקה 61 - גול! טעות חמורה של קינן השאירה את שוונקי מול דוידוביץ', והברזילאי כבש את הראשון שלו העונה בקלות. 1:3 לבית"ר.

דקה 70 - קטן ניצל טעות בהגנה הבית"רית, אבל הבעיטה שלו נהדפה בקלות על ידי קורנפיין.

דקה 75 - התקפה מצוינת של בית"ר מסתיימת בנגיחה יפה של מירוסביץ', דוידוביץ' קלט יפה.

דקה 85 - גול! זנדברג העביר כדור רוחב מדויק, והמחליף ברוכיאן גילגל את הכדור פנימה. 1:4 לבית"ר, וחיפה מושפלת.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ' (אבירם ברוכיאן, 79), מיכאל זנדברג, קלאבר שוונק (עמית בן שושן, 69), טוטו תמוז (ברק יצחקי, 77).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, שאבייר אנדרסון, חיים מגרלשווילי, עבאס סואן, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי (רביד גזל, 66), ליאור רפאלוב (רפאל אולארה, 46), יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 72), רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully