וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה נעצרה בקטאלוניה

11.3.2007 / 23:45

חימנסטיק הקטנה השאירה את ה"שכנה" ברצלונה במקום הראשון עם ניצחון 0:1 על הטוענת לכתר. אספניול סיימה ב-1:1 מול סנטאנדר לפני חיפה

הסופר-קלאסיקו והדיו שכחו מעט ופינו את מקומם לטובת שארית המחזור ה-26 בליגה הספרדית. את תפקיד הפראיירית התורנית, קבוצת הצמרת ששומטת נקודות, תפסה סביליה, שפיספסה הזדמנות לברוח במעט ליריבותיה עם הפסד 1:0 לחימנסטיק. אספניול, שתפגוש ביום חמישי את מכבי חיפה, סיימה בתיקו 1:1 מול סנטאנדר והיא כבר עם 5 משחקים רצופים ללא הפסד. סלטה ויגו ואתלטיק בילבאו סיימו בתוצאה זהה במשחק תחתית חשוב.

ולנסיה, הקבוצה הספרדית היחידה שעלתה לרבע גמר ליגת האלופות, פיספסה הזדמנות לצמק את הפער מברצלונה וסביליה לנקודה אחת בלבד, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול אוסאסונה.

סביליה הפראיירית

חימנסטיק - סביליה 0:1

אחרי התיקו של ברצלונה בסופר-קלאסיקו יצאה סביליה לקטאלוניה, לטראגונה הממוקמת דרום מערבית לברצלונה, כשהיא יודעת שניצחון יסייע לה לפתוח פער של 3 נקודות בפסגה. יודעת, יודעת, סביליה חיפשה אופי של קבוצה גדולה ולא מצאה.

חאבייר פורטיו, תוצר מבטיח ולא מקיים של מחלקת הנוער של ריאל מדריד, כבש את השער היחיד במשחק 14 דקות לסיום המשחק ועשה שירות גדול לכל הצמרת הספרדית. חימנסטיק, הממוקמת עמוק מתחת לקו האדום, השיגה ניצחון שני ברציפות, משחק שלישי רצוף ללא הפסד וניצחון גדול.


סנטאנדר - אספניול 1:1

אין הרבה משחקים שהם יותר "משחקי מרכז טבלה" מזה. מקום 9 מול מקום 10. שתי קבוצות במרחק די בטוח מהקו האדום, אבל גם לא ממש קרוב למאבקים על מקום באירופה בעונה הבאה. אלברטו ריירה כבש ראשון לזכות יריבתה של מכבי חיפה בגביע אופ"א, אבל אזקייל גאראי, ההבטחה הארגנטינאית של סנטאנדר בהגנה, הישווה בדקה ה-10.


אתלטיקו מדריד - לה קורוניה 0:2

לוסיאנו גאלטי כבש כבר אחרי קצת יותר מ-30 שניות את השער הראשון. הארגנטינאי הגיע ראשון לכדור שנשלח אליו ובעט מחוץ לרחבה פנימה. הזינוק של דודו אוואט לא מנע את השער. 6 דקות לסיום עשתה אתלטיקו את ה-0:2 מרגליו של מיסטה המחליף. לשוער הישראלי היה זה המשחק הראשון אחרי 9 בו הוא סופג למעלה משער אחד.

אוסאסונה - ולנסיה 1:1

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו הגיע לאיצטדיון של אוסאסונה כדי לעקוב אחרי יריבתו הבאה בליגת האלופות וראה עוד "פראיירית" שמאבדת נקודות בצמרת הספרדית. טוב, לפחות הולנסיאנים יכולים להתנחם בנקודה אחת, שקירבה אותם עד כדי שלוש נקודות מהמוליכות. אוסאסונה זכתה בפנדל בדקה ה-36 ופרנסיסקו פוניאל העלה אותה ל-0:1. זה נראה כאילו ולנסיה תצטרך לחזור הביתה בלי נקודות בכלל, אלא שפרננדו מוריינטס כבש את שער השיוויון בדקה ה-90.

התחתית עדיין צמודה

בטיס - סראגוסה 1:1

בטיס הגיעה למשחק כשהיא כבר נושמת אוויר צלול, 5 נקודות מעל הקו האדום. סראגוסה היומרנית והארגנטינאית ידעה שניצחון יצמיד אותה לריאל מדריד במקום הרביעי, אבל לא הצליחה להשיג אותו. שערים של דייגו מיליטו בדקה ה-23 עבור סראגוסה ומרכוס אסונקאו בדקה ה-45 עבור בטיס, חילקו את הנקודות.


סלטה ויגו - אתלטיק בילבאו 1:1

איזה משחק, איזה מפגש, על 6 נקודות כמאמר הקלישאה. שתי הקבוצות היו צמודות ערב המחזור, בילבאו מתחת לקו האדום, סלטה מקום אחד מעליו ונקודה מעל יריבתה. אנחל הקפיץ את הקהל בבלאידוס עם שער בדקה ה-36, אבל אריץ אדוריז כפה תיקו בדקה ה-70.

חטאפה - רקראטיבו 1:1
לחטאפה: גויזה 24. לרקראטיבו: אוצ'ה 4

ריאל סוסיאדד - מאיורקה 1:3
לסוסיאדד: סאביו 27, דרקו קובאצ'ביץ' 44, צ'אבי פרייטו 90. למאיורקה: אריאל איבגזה 40.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully