וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושיע החדש של בארסה

11.3.2007 / 9:18

אחרי שלושער ב-3:3 המדהים בסופר-קלאסיקו, לאונל מסי מפרגן: "קיבלתי הרבה עזרה מרונאלדיניו ואטו". למרות האכזבה, הגאווה חזרה לריאל

אילו כדורגל היה באמת משוחק 90 דקות, ריאל מדריד הייתה יוצאת מהקאמפ נואו עם ניצחון בשבת בלילה. אבל בכדורגל יש פציעות, ובגללן יש זמן פציעות, ולאונל מסי הכניס עצמו לספרי ההיסטוריה עם שער שלישי של ברצלונה ושלו במשחק, וקבע 3:3 באחד ממשחקי הסופר קלאסיקו הדרמטיים ביותר בשנים האחרונות.

רמון קלדרון, נשיא ריאל מדריד, היה מאוכזב ביותר: "המשחק היה בידיים שלנו. כבר ניצחנו אותו. אני לא יודע מה קורה לנו במשחקים האלה, שאנחנו מאבדים בהם נקודות. היה ברור שהשתקנו את קאמפ נואו עם ההצגה שלנו במגרש, אבל מסי היה פשוט מדהים".

קלדרון התייחס למעמדו של מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו: "הוא הוכיח שהוא יודע מה שהוא עושה. כל הדיבורים על כך שהשחקנים לא מאוחדים התבררו כשטויות, וראיתם את החגיגות שלהם אחרי שערים שהוכיחו שהם ביחד. שמועות יש כל הזמן, אבל יכולתם לראות שריאל היא קבוצה גדולה".

בברצלונה יודעים שהיה להם הרבה מזל, אבל בעשרה שחקנים אלופת ספרד חזרה מפיגור ולא הייתה רחוקה מניצחון, כשפנדל לזכותה לא נשרק בזמן פציעות. "התיקו הזה הוא תוצאה טובה", אמר המאמן פרנק רייקארד בסיום. "לפני המשחק לא הייתי חותם על זה, אבל עכשיו אני מרוצה". על מסי אמר רייקארד: "הוא היה המושיע שלנו הערב. בכל פעם ששחקן מבקיע שלושער זה ערב מיוחד עבורו ועבור הקבוצה שלו".

מסי עצמו הגיב: "ההצגה שלי היא למען ברצלונה, אוהדיה ותושביה. זה היה ערב מיוחד ואני מאמין שאם היה לנו עוד שחקן על המגרש, המשחק היה מסתיים בצורה אחרת. אני חייב לציין גם את רונאלדיניו ואטו שעזרו לי להבקיע את השערים האלה".

איקר קסיאס: "אנחנו מאבדים את הכבוד"

שוערה של ריאל מדריד, איקר קסיאס, הודה לאחר המשחק שהלבנים "מאבדים את הכבוד" בליגה הספרדית. לדבריו, התיקו אמש היה אובדן הזדמנות לזכות בכבוד בחזרה. "זה יכל להיות ניצחון גדול לנו, ומכה אנושה לברצלונה. איבדנו צ'אנס לחזק את המעמד שלנו", סיכם השוער, שלמרות 3 השערים שספג היה מצויין.

פרגוסון: "הייתי בטוח שסגרנו עם רונאלדיניו"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, מגלה ש"היינו בטוחים שסגרנו עיסקה עם רונאלדיניו לפני שהוא עבר לברצלונה, ואז כמה אירועים שינו את ההיסטוריה. אבל במקום הברזילאי, הישגנו את כריסטיאנו רונאלדו".

קשר ברזילאי קצת פחות ידוע של ברצלונה, טיאגו מוטה, נשלח לחופשה של כמה ימים כדי לטפל בבעיות אישיות, לאחר שנעדר ללא רשות מאימון הקבוצה והוצא מהסגל לקראת המשחק מול ריאל. "זה לא עונש", טוען פרנק רייקארד. "נתתי לו זמן לנוח ולהתאושש מכיוון שהוא עובר תקופה קשה. זה לא קל להיות שחקן ברצלונה והחלטתי על כך לטובת השחקן ולטובת הקבוצה", סיכם המנג'ר.

* נשיא ברצלונה, ז'ואן לפורטה, עובד על עיסקת ענק חדשה עם "נייק", שמוערכת ב-100 מליון ליש"ט. הסכום עשוי להגיע אפילו ל-140 מליון בתנאים מסוימים, בהתאם להצלחה של בארסה.

* בטיס תוכל לארח באיצטדיונה הביתי את המשחק מול ריאל סרגוסה ביום ראשון, למרות שנענשה בהרחקה מהאיצטדיון למשך 3 משחקים לאחר המהומות שחוללו אוהדיה בקופה-דל-ריי מול סביליה. הוועדה למשמעת בספורט הספרדי הסכימה לדחות את ביצוע העונש בשבוע, לבקשת בטיס שטענה שסידורי האבטחה באיצטדיון החלופי בעיר לא יהיו מוכנים בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully